Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Αν και συζητούσε με ομάδες της Αθήνας, τελικά θα παραμείνει στην Κρήτη, ο Μανώλης Παπαματθαιάκης.
Ο έμπειρος Ηρακλειώτης τεχνικός, ανέλαβε την τεχνική ηγεσία του ΟΦΙεράπετρας και θα τον οδηγήσει τη νεά περίοδο στην Football league (εκτός και αν προκύψει κάποια εξέλιξη με την αναδιάρθρωση).
Η ομάδα της Ιεράπετρας, ανακοίνωσε τη συμφωνία με τον Μανώλη Παπαματθαιάκη, ο οποίος είχε ξαναδουλέψει και την περίοδο 2006-2007, στον ΟΦΙ, όταν αυτός αγωνιζόταν στην Γ' Εθνική.
Το σίγουρο είναι ότι ο ΟΦΙ βάζει στις τάξεις του, ένα προπονητή, που γνωρίζει καλά την κατηγορία και έχει τις δυνατότητες να οδηγήσει την ομάδα της Ιεράπετρας, σε μια καλή αγωνιστική σεζόν.
Ο Παπαματαθαιάκης συζητούσε το τελευταίο διάστημα με ομάδες της Σούπερ Λίγκ 2 και της Football league στην Αθήνα, καθώς δεν ήθελε να εργαστεί ξανά στην Γ' Εθνική, όπου είχε αρκετές προτάσεις.
Το πρότζεκτ του ΟΦΙ, μια ομάδα με καλή διοίκηση, γήπεδο και κόσμο, θα του δώσει τη δυνατότητα να εργαστεί σε ένα καλό επίπεδο, με προοπτικη.
Πέρσι ο ΟΦΙ στην πρώτη του χρονιά στην Football league, έκανε πορεία πρωταθλητισμού και τερμάτισε στην 4η θέση, στο πρωτάθλημα που διεκόπη.
Στην ανακοίνωση του, ο ΟΦΙεράπετρας αναφέρει:
Η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΙ ανακοινώνει την πρόσληψη του Μανόλη Παματθαιάκη στην τεχνική της ηγεσία. Από σήμερα ξεκινάει η συνεργασία με τον έμπειρο Κρητικό προπονητή, ο οποίος έχει προσφέρει σημαντικό έργο στις ομάδες που έχει αναλάβει. Η συμφωνία σφραγίστηκε επίσημα πριν από λίγο με τις δύο πλευρές να δίνουν οριστικά τα χέρια. Ο Μανόλης Παπαματθαιάκης επιστρέφει ξανά στο “Πέτρος Βουζουνεράκης” μετά την περίοδο 2006-2007 και την τότε παρθενική παρουσία του ΟΦΙ στην Γ΄ εθνική.
Δείτε το πλούσιο βιογραφικό του:
2001-2004: Υπεύθυνος Τμημάτων Υποδομής Π.Α.Ε Ο.Φ.Η
2002-2004: Ενωσιακός Προπονητής Ε.Π.Σ Ηρακλείου (Κ17)
2004-2006: Πλατανιάς Χανίων 2006: Ο.Φ. Ιεράπετρας (Δ’ Εθνική) – Πρωταθλητής – Άνοδος στη Γ’ Εθνική
2006-2007: Ο.Φ. Ιεράπετρας (Γ’ Εθνική)
2007-2008: ΠΑΟ Κρουσσώνα (Δ’ Εθνική)
2008-2010: Π.Α.Ε Χερσόνησος (Γ΄ Εθνική)
2010-2011: ΠΑΟ Κρουσσώνα (Δ’ Εθνική)
2011-2012: Π.Α.Ε Παναιτωλικός (Β΄ Εθνική), Άνοδος στην Α’ Εθνική (βοηθός προπονητή)
2012-2013: Π.Α.Ε SKODA Ξάνθη (Α’ Εθνική – Europa League) – 4 συμμετοχές στην Ευρώπη (βοηθός προπονητή)
2013-2014: Π.Α.Ε Λεβαδειακός (βοηθός προπονητή)
2014-2015: ΠΑΟ Κρουσσώνα (Γ΄ Εθνική)
2015-2016: Ερμής Ζωνιανών (Γ’ Εθνική)
2016-2017: Πανθηραϊκός (Γ’ Εθνική)
2017-2018: Ηρόδοτος – Πρωταθλητής – Άνοδος στη Β’ Εθνική
2018-2019: ΠΑΕ Ηρόδοτος (Β’ Εθνική- Football League)
2019-202 ΠΑΕ Καραϊσκάκης Άρτας ((Β’ Εθνική- Football League)
Τον Καλωσορίζουμε στην οικογένεια της ΠΑΕ ΟΦ Ιεράπετρας και του ευχόμαστε καλή δύναμη και επιτυχίες
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σε θρίαμβο εξελίχθηκε η παρουσία του ΟΦΗ στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ20 που έγινε στα Γιάννινα.
Τρία χρυσά μετάλλια και δυο χάλκινα ο απολογισμός. Σάρωσε ο ΟΦΗ στις σκυτάλες!
Μετά τον 400αρη του ΟΦΗ Αλέξη Τζατζαράκη, ο οποίος κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο και αναδείχθηκε πρωταθλητής Ελλάδος (49.37), ήρθε η σειρά απο τις σκυτάλες του ΟΦΗ, να ...σαρώσουν στο πρωτάθλημα και να κρατήσουν ψηλά το όνομα του ΟΦΗ, στον κλασσικό αθλητισμό!
Ενα ακόμη χρυσό μετάλλιο ήρθε απο την σκυταλοδρομία 4Χ400 ανδρών
(Τζατζαράκης, Χριστοφοράκης, Σαατσάκης, Σχοιναράκης) με χρόνο 3.22.90.
Ενά ακόμη χρυσό μετάλλιο απο τον Λευτέρη Πιτσιδόπουλο στο ακόντιο, με ρίψη στα 62 μέτρα.
Ενώ ο ΟΦΗ, εκτός απο τα τρία χρυσά, κατέκτησε και δυο χάλκινα μετάλλια.
Το ένα απο την σκυταλοδρομία 4Χ100 στα κορίτσια (Ρεθυμιωτάκη Σοφία, Παπαδάκη Ειρήνη, Καλογιαννάκη Μεριλένα, Ντούμη-Βασιλείου Μαριάννα) με χρόνο 49.78
Και το άλλο απο την σκυταλοδρομία 4Χ100 στα αγόρια (Σχοιναράκης, Χριστοφοράκης, Σαατσάκης, Ζαμπάρας).
Σημαντική και η 4η θέση στα 400 μ εμπόδια απο την αθλήτρια του ΟΦΗ Σοφία Ρεθυμνιωτάκη!
"Συγχαρητήρια σε όλους για αυτήν την σπουδαία εμφάνιση, που έδειξε ότι ο ΟΦΗ παραμένει στην ελίτ του κλασσικού αθλητισμού σε Πανελλήνιο επίπεδο!" αναφέρει η ανακοίνωση του συλλόγου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Σε μια ενέργεια ήθους και ανθρωπιάς η ομάδα του Αλμυρού, στην οποία προπονητής είναι ο Κώστας Κιάσσος, κράτησε ενός λεπτού σιγή πριν την έναρξη της προπόνησης της ομάδας, για δυο νέα παλικάρια ποδοσφαιριστές, που έφυγαν απο τη ζωή σε μικρή ηλικία.
Ο ένας (Χρήστος Κρημνιανιώτης, ποδοσφαιριστής της Ελπίδας Πολυγύρου) σε ηλικία 20 ετών μετά απο μάχη με τον καρκίνο και ο άλλος (Χρήστος Τσιάμης, ποδοσφαιριστής της ομάδας του ΑΟΚ Φαλήρου), μετά απο τροχαίο.
Οι αδικοχαμένοι αθλητές, δεν ήταν απο την Κρήτη, αλλά αυτό δεν εμπόδισε την ομάδα του Ηρακλείου, που αγωνίζεται στην Γ’ Εθνική, να εκφράσει τη θλίψη της, για δυο παιδιά του ποδοσφαίρου, ο χαμός των οποίων βύθισε στο πένθος τη Χαλκιδική και την Αθήνα.
Στην ανακοίνωση του, ο Αλμυρός, αναφέρει ότι «Δύο νεαρά παιδιά, δύο ποδοσφαιριστές, έφυγαν χτες βυθίζοντας στο πένθος τις οικογένειές τους, τούς συγγενείς, τούς φίλους και τις ομάδες τους, σε Χαλκιδική και Αθήνα. Ο 20χρονος Χρήστος Κρημνιανιώτης, που ήταν ποδοσφαιριστής της Ελπίδας Πολυγύρου, έχασε την μάχη με τον καρκίνο ενώ ο επίσης 20χρονος ποδοσφαιριστής της ομάδας του ΑΟΚ Φαλήρου στην Αθληνα, Χρήστος Τσιάμης βρήκε τραγικό θάνατο χθες τα ξημερώματα , σε τροχαίο δυστύχημα στην Αθήνα.
Στον Αλμυρό, οι συναθλητές τους αποφάσισαν να τιμήσουν τη μνήμη τους κρατώντας ενός λεπτού σιγή πριν από την έναρξη της προπόνησης».
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς στις οικογένειες των εκλιπόντων.
Γ.Κορτς