Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Mε το....στυλό στο χέρι να υπογράψουν, βρίσκονται δυο Ελληνες ποδοσφαιριστές και φαίνεται ότι είναι θέμα ωρών ή ημερών η ανακοίνωση τους, καθώς έχουν συμφωνήσει σε όλα με τον Εργοτέλη.
Κοντά σε αυτούς τους δυο, είναι και ο 31χρονος κεντρικός αμυντικός Γιώργος Σαρρής, με τον οποίο ο Εργοτέλης έχει κάνει προχωρημένες συζητήσεις και η υπόθεση δείχνει να είναι σε πολύ καλό δρόμο.
Ο έμπειρος αμυντικός, έχει τα χαρακτηριστικά του παίκτη, που λείπουν απο την αμυνα του Εργοτέλη και θεωρείται εξαιρετική επιλογή για τα μετώπισθεν.
Ενώ, είναι και ένα «παιδί» του Εργοτέλη, απο τον οποιο ανδρώθηκε, έπαιξε Σούπερ Λίγκ, πήρε μεταγραφή στην ΑΕΚ, για να ξεκινήσει για τον παίκτη, μια μακρά διαδρομή στο εξωτερικό σε Τουρκία (Καισερίσπορ), Σκωτία (Χαμιλτον), Ρουμανία (Πετρολούλ), Αλβανία (Φλαμουρτάρι).
Ο Σαρρής είναι αυτήν την εποχή ελεύθερος και με την αποκτηση του ο Εργοτέλης, κάνει ένα σημαντικό βήμα για τη θωράκιση της άμυνας του.
Απο εκεί και πέρα, ο Εργοτέλης είναι σε συζητήσεις με δυο ακόμη ξένους παίκτες, δίνοντας έμφαση στην επιθετική του ενίσχυση.
Η κρητική ομάδα έχει ήδη αποκτήσει τους 23χρονους Ολλανδούς Conraad (επιθετικός) , Neral (δεξιός μπακ).
O μεταγραφικός σχεδιασμός του Εργοτέλη, θα είναι σε συνάρτηση και με την υπόθεση της αδειοδότησης, καθώς αν οι κιτρινόμαυροι δεν πάρουν άδεια, τότε θα πρέπει να αποκτήσουν παίκτες Έλληνες ή κοινοτικούς μέχρι 25 ετών.
Πάντως και για αυτό το ενδεχόμενο, φαίνεται να είναι έτοιμοι οιο άνθρωποι της ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Οι παρόντες και οι απόντες του Εργοτέλη
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Εκλεισε ένα ακόμη δυνατό φιλικό προετοιμασίας, ο ΟΦΗ για τον Αύγουστο.
Μετά τον Παναθηναικό, τον οποίο θα αντιμετωπίσει στο ΟΑΚΑ, στις 26 Αυγούστου, τρείς μέρες αργότερα (29/8) θα αντιμετωπίσει τον Ατρόμητο στο Περιστέρι.
Το φιλικό παιχνίδι ανακοινώθηκε και επίσημα απο την ομάδα του Ατρομήτου, όπως και εκείνο με τον Παναθηναικό, απο την πράσινη ΠΑΕ.
Ο ΟΦΗ περιμένει μια απάντηση απο την ΑΕΚ, για ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι , ενώ θα γίνουν και δυο φιλικά παιχνίδια που θα γίνουν στο Ηράκλειο, με τον Γιούχτα στις 22 Αυγούστου στις Αρχάνες και τον Εργοτέλη στις 5 Σεπτεμβρίου, στο Παγκρήτιο στάδιο.
Το παχνίδι με τον Εργοτέλη, θα είναι και το τελευταίο πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, καθώς η σέντρα του νέου πρωταθήματος της Σούπερ Λίγκ, έχει οριστεί για τις 12-13 Σεπτεμβρίου.
Στις 17 Σεπτεμβρίου, ο ΟΦΗ θα δώσει το πρώτο του ευρωπαικό ματς, το οποίο θα είναι μονό και μετά απο κλήρωση που θα γίνει, θα φανεί αν θα είναι εντός ή εκτός έδρας.
Η προετοιμασία του ΟΦΗ, θα ξεκινήσει στις 10 Αυγούστου και θα γίνει λόγω covid-19 στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ενώ η ομάδα θα μεταβεί για κάποιες μέρες στην Αθήνα, για τα φιλικά που έχει κλείσει με Παναθηναικό (26/8) και Ατρόμητο (29/8) και ίσως ένα ακόμη με την ΑΕΚ ή κάποια άλλη ομάδα Σούπερ Λίγκ 1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τροπολογία με τρείς επείγουσες αθλητικές ρυθμίσεις από τον πολιτικό προϊστάμενο των σπορ, Λευτέρη Αυγενάκη, οι οποίες εντάχθηκαν στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών και συζητήθηκαν στη Βουλή.
Αυτές προβλέπουν:
-Mετάθεση των εκλογών των αθλήτικών Ομοπονδιών απο το φθινόπωρο που είχε αναγγελθεί, στο διάστημα Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2020.
Εδώ, να σημειωθεί ότι, οι εκλογές στην Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, που αρχικά επρόκειτο να γίνουν εντός του καλοκαιριού, έχουν οριστεί για τις 9 Οκτωβρίου -κι ενώ η UEFA ζητούσε να πραγματοποιηθούν εντός του καλοκαιριού πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος- και τώρα οι αρχαιρεσίες στην ΕΠΟ, όπως και σε όλες τις Ομοσπονδίες, σύμφωνα με την τροπολογία, θα διεξαχθούν υποχρεωτικά το τελευταίο δίμηνο του 2020.
-Tρίμηνη παράταση της θητείας της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού, μέχρι 16 Νοεμβρίου, καθώς η νέα ΕΕΑ θα έχει άλλο πλαίσιο λειτουργίας, που θα καθοριστεί από το κυοφορούμενο αθλητικό νομοσχέδιο. Μάλιστα, ο Υφυπουργός Αθλητισμού, χαρακτήρισε «παρωχημένο και προβληματικό» τον νυν πλαίσιο λειτουργίας της ΕΕΑ μιλώντας στη Βουλή.
-Oικονομική ενίσχυση ύμψους 12 εκ. ευρώ στα ερασιτεχνικά σωματεία που είναι εγγεγραμμένα στο Μητρώο, προκειμένου να μετριαστούν οι επιπτώσεις της προσωρινής απαγόρευσης της λειτουργίας τους, λόγω της πανδημίας COVID-19.
Στο εν λόγω σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών ενσωματώθηκαν και οι προτάσεις του Υφυπουργείου Αθλητισμού, που έγιναν δεκτές από τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, προκειμένου:
-Τα εισιτήρια των αθλητικών αγώνων να υπαχθούν σε μειωμένο συντελεστή ΦΠΑ (13% από το 24%), με στόχο τη διατήρηση σε χαμηλά επίπεδα ή και τη μείωση των τελικών τιμών τους, καθώς και την τόνωση της ζήτησης τους:
-Η φορολόγηση των εισοδημάτων των προπονητών να εξομοιωθεί με αυτή των αμειβόμενων αθλητών (να μειωθεί στο 22% από το +45%), όσον αφορά την μετεγγραφή, την ανανέωση.
Τέλος, το νέο αθλητικό σχέδιο νόμου που εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο στις 30/06/2020, πρόκειται να τεθεί σε Διαβούλευση την προσεχή εβδομάδα, όπως ανακοίνωσε από το βήμα στη Βουλή ο κ. Αυγενάκης και θα εισαχθεί στο Κοινοβούλιο στο τέλος του Αυγούστου.
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού έκλεισε την ομιλία του επαναλαμβάνοντας ότι «βήμα βήμα η Κυβέρνηση προχωρά στην απαραίτητη για τη χώρα αθλητική μεταρρύθμιση».
Δείτε παρακάτω την τοποθέτηση του Λευτέρη Αυγενάκη στη Βουλή.