Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Μεταγραφή σε περίοδο καραντίνας και lock down στον αθλητισμό;
Και όμως συμβαίνει και μάλιστα σε ομάδα της Κρήτης.
Την ώρα που οι ομάδες σε όλη την Ελλάδα στον Ερασιτεχνικό αθλητισμό ...κλαίνε τη μοίρα τους και δικαιολογημένα, καθώς η νέα καραντίνα, αποτελεί ταφόπλακα για τους συλλόγους, η ομάδα του Πόρου, απο το Ηράκλειο, συνεχίζει να εντυπωσιάζει και να δείχνει σπουδαία δείγματα γραφής.
Η ομάδα του Ηρακλείου, παρ' ότι το...μαγαζί είναι κλειστό, ανακοίνωσε την μεταγραφή ενός ακομη ποδοσφαιριστή, του 21χρονου αμυντiκού Δημήτρη Κεφαλούκου, αλλά και πληρωμές για το Νοέμβριο, παρ' ότι η ομάδα και το πρωτάθλημα στον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικης, είναι σε αναστολή!
Ολα αυτά βέβαια, τα όμορφα που συμβαίνουν στην ομάδα του Πορου, έχουν ...ονοματεπώνυμο.
Και αυτό δεν είναι άλλο, απο το όνομα του προέδρου της ομάδας Γιάννη Ασαργιωτάκη, ο οποίος αγαπάει σαν ...παιδί του, την ομάδα της γειτονιάς του και κάνει τα πάντα, να την κρατήσει ψηλά στο επίπεδο του Κρητικού ομίλου της Γ' Εθνικής.
Ο πρόεδρος του Πόρου, παρά το STOP στις προπονήσεις της ομάδας, μετά τις αποφάσεις της κυβέρνησης για το lock down, αν και είναι φανερά απογοητευμένος με την όλη κατάσταση, μάζεψε τους παίκτες, κάποιοι απο τους οποίους είναι εκτός Κρήτης και τους ενημέρωσε ότι ο μισθμός του Νοεμβρίου, θα τους καταβληθεί κανονικά.
Την ώρα που σε πολλές ομάδες, οι παίκτες φεύγουν και επιστρέφουν στους τόπους καταγωγής τους για να μπορέσουν να ζήσουν, καθώς οι ομάδες δεν μπορούν να "σηκώσουν" το οικονομικο βάρος, ο μικρός Πόρος, μια ομάδα γειτονιάς, αλλά με μεγάλη καρδιά και με ένα πρόεδρο που σέβεται το λόγο του, στέλνει σπουδαία μηνύματα για αυτήν την εποχή.
Μηνύματα επαγγελματισμού, αν και ερασιτεχνική ομάδα, που θα τα ζήλευαν πολλές απο τις λεγόμενες "επαγελματικές".
Διαβάστε παρακάτω τις ανακοινώσεις του Πόρου:
Για την μεταγραφή του Δημήτρη Κεφαλούκου:
"Ο Α.Ο. Πόρος ανακοινώνει την απόκτηση του ταλαντούχου μεσοαμυντικού Δημήτρη Κεφαλούκου, του οποίου το δελτίο εστάλη από την ΕΠΟ στην ΕΠΣΗ και αποτελεί και τυπικά ποδοσφαιριστή της ομάδας μας. Καλωσορίζουμε τον Δημήτρη στην οικογένεια του Πόρου και του ευχόμαστε υγεία, να δείξει το ταλέντο του μέσα στα γήπεδα όταν αυτά ανοίξουν και πάλι λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και να πανηγυρίσει πολλές επιτυχίες με τα "μπλε" στον κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής, αλλά και στο Κύπελλο ΕΠΣΗ".
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ
Ο Δημήτρης Κεφαλούκος γεννήθηκε στις 27 Μαίου 1999 στο Ηράκλειο. Η θέση του είναι αμυντικός μέσος, ενώ παίζει με την ίδια ευχέρεια και ως δεξιός μπακ. Ξεκίνησε να παίζει ποδόσφαιρο σε ηλικία 7 ετών στην Ακαδημία του Αθλόπολις. Ακολούθησαν οι Ακαδημίες των Δειλινών και του Εργοτέλη. Στη συνέχεια αποτέλεσε μέλος όλων των Κ του Εργοτέλη, Κ15, Κ17, Κ20 στη Super League και Κ19 στη Football League. Μετά την αποχώρηση του Εργοτέλη από τη Β' Εθνική δόθηκε δανεικός για ένα χρόνο από τους "κιτρινόμαυρους" στον ΕΓΟΗ (Α1 ΕΠΣΗ). Ακολούθως επέστρεψε στην Κ19 του Εργοτέλη (Β' Εθνική), ενώ πέρυσι κατέκτησε το πρωτάθλημα στην Α1 ΕΠΣΗ με τη Δαμάστα και πανηγύρισε την ιστορική άνοδο στη Γ' Εθνική.
H ανακοίνωση για τις πληρωμές του Νοεμβρίου:
Την ώρα που το ένα μετά το άλλο τα σωματεία σε όλη την Ελλάδα ελαττώνουν η σταματάνε τελείως τις προπονήσεις αλλά και τις πληρωμές και διώχνουν όσους παίκτες κατάγονται από άλλα μέρη (για να γλιτώσουν τα έξοδα) λόγω της αναστολής των ερασιτεχνικών πρωταθλημάτων, οι "μπλε" που έτσι κι αλλιώς πρέσβευαν και συνεχίζουν να πρεσβεύουν κάτι το διαφορετικό, πράττουν κόντρα στις πρακτικές των περισσότερων παραγόντων στην Ελλαδα. Είναι γεγονός ότι ο Πόρος κινείται σε επαγγελματικά πρότυπα με μπροστάρη ξανά τον Γιάννη Ασσαργιωτάκη.
Τη φετινή περίοδο και μετά τα περσινά... παθήματα που έγιναν μαθήματα, οι συνθήκες δουλειάς και νοοτροπίας στην ομάδα είναι ιδανικές. Τα πάντα κυλούν... ρολόι με τον ισχυρό άνδρα των "μπλε" να δείχνει το δρόμο. Σε συνάντηση που είχε η διοίκηση με τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος την Τρίτη το βράδυ (03/11) στα γραφεία της ομάδας, ο πρόεδρος του Πόρου διατήρησε την ηρεμία, το καλό κλίμα και τα χαμόγελα στο στρατόπεδο των "μπλε". Η απόφαση του Γιάννη Ασσαργιωτάκη μπορεί ν' αποτέλεσε έκπληξη για αρκετούς, όχι όμως για όσους τον ξέρουν καλά. Σύμφωνα με αυτήν την οποία ανακοίνωσε ο ίδιος στο ποδοσφαιρικό τμήμα, οι προπονήσεις συνεχίζονται κανονικά για όλο το Νοέμβριο, όπως και οι πληρωμές. Προπληρωμές κάθε μήνα για την ακρίβεια όπως συνηθίζει να κάνει από το ξεκίνημα της φετινής προετοιμασίας ο πρόεδρος του Πόρου. Περιμένοντας τις εξελίξεις, το τι μέλλει γεννέσθαι από εδώ και πέρα, αλλά και τις αποφάσεις των ειδικών και των αρμοδίων για το πότε θα ξαναρχίσει το πρωτάθλημα.
Η παρουσία του Γιάννη Ασσαργιωτάκη αποτελεί εγγύηση και σιγουριά και εξασφαλίζει το παρόν και το μέλλον των "μπλε", δείχνοντας παράλληλα το δρόμο και στους υπόλοιπους προέδρους και παράγοντες. Το τι θα πράξουν οι ίδιοι είναι δικό τους θέμα. Ο Πόρος έπραξε πάντως ξανά διαφορετικά, όπως συνηθίζει άλλωστε.
Σοβαρό ατύχημα με το αυτοκίνητό του είχε ο Σάμουελ Ετό, ο οποίος μέσα στην ατυχία του στάθηκε πολύ τυχερός.
Το αυτοκίνητο του παλαίμαχου Καμερουνέζου επιθετικού έγινε σμπαράλια ωστόσο ο ίδιος βρίσκεται εκτός κινδύνου.
Το ατύχημα συνέβη στην πατρίδα του, σε διαδρομή από τη Νγκονγκσάμπα προς τη Ντουάλα, με τον ίδιο να είναι οδηγός στο αυτοκίνητο.
Η οικογένειά του πάντως διαβεβαίωσε πως ο πρώην άσος των Μπαρτσελόνα και Ίντερ είναι καλά στην υγεία του.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Βαρύς ήταν ο πέλεκυς, για τον βοηθό προπονητή του ΟΦΗ, Περικλή Παπαπαναγή, τον οποίο ο διαιτητής τoυ αγώνα Αστέρας Τρίπολης-ΟΦΗ 1-0, Παπαδόπουλος απο τη Μακεδονία, τύλιξε σε μια...κόλλα χαρτί μετά το τέλος της αναμέτρησης, όταν το μέλος του προπονητικού staff του ΟΦΗ, του εξέφρασε διαμαρτυρία για το πολυσυζητημένο πέναλτι στον Μπαράλες.
Ο συνεργάτης του Γιώργου Σίμου, τιμωρηθηκε με ποινή μιας αγωνιστικής, ενώ του επιβλήθηκε πρόστιμο 10 χιλιάδων ευρώ!
Στον ΟΦΗ, είχαν εξ' αρχής σχολιάσει αρνητικά τη στάση του διαιτητή, απέναντι σε ένα πρόσωπο του τεχνικού επιτεοείου του ΟΦΗ, που δεν είχε δώσει ποτέ αφορμές.
Μάλιστα απο την κρητική ομάδα, ανέφεραν απο την πρώτη στιγμή ότι η διαμαρτυρία ήταν "σε ήπιους τόνους", καθώς, οπως είπαν όσοι γνωρίζουν τον Περικλή Παπαπαναγή, αντιλαμβάνονται το χαρακτήρα του και την ποιότητα του, ως άνθρωπος.
Ο διαιτητής Παπαδόπουλος, δεν είχε πάντως την ίδια γνώμη.
Εκτός απο το διαιτητικό ρεσιτάλ σε βάρος του ΟΦΗ μέσα στο παιχνίδι (για το οποίο πάντως ανταμείφθηκε απο τον αρχιδιαιτητή Κλάτενμπεργκ, ο οποιος τον δικαίωσε για τις αποφάσεις του και τον όρισε μάλιστα διαιτητή και στην επόμενη αγωνιστική), φρόντισε να δώσει και τη ...χαριστική βολή με την τιμωρία, του Παπαπαναγή και την καταγραφή στο φύλλο αγώνα.
Ισως στον ΟΦΗ θα πρέπει να σκεφθούν (και) για ηθικούς λόγους να κάνουν έφεση για την ποινή που επιβλήθηκε στον Παπαπαναγή, καθώς ο πρότερος έντιμος βίος του, ίσως μετρήσει.
Η ανακοίνωση του πειθαρχικού οργάνου για την τιμωρία του βοηθού προπονητή του ΟΦΗ:
Α/ ΠΑΕ ΟΦΗ, Π. ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΗΣ (Βοηθ. Προπονητή): «Βάσει των αναφερομένων στο από 25/10/2020 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 25/10/2020 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα»:
Επιβάλλει στον Π. ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΗ τις ακόλουθες πειθαρχικές ποινές, ήτοι : α) ποινή αγωνιστικού αποκλεισμού για μία (1) αγωνιστική και β) χρηματική ποινή δέκα χιλιάδων(10.000,00) ευρώ.