Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πέρσι τέτοια εποχή, η ομάδα του ΟΦΗ, έσπαγε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, με το φανταστικό ποδόσφαιρο που έπαιζε και το καλό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, καθώς έκανε ένα υπέροχο πρώτο γύρο.
Φέτος, η εικόνα είναι αντίστροφή.
Σπάει τα αρνητικά ρεκόρ, το ένα μετά το άλλο, ενω η ομάδα βολοδέρνει μεταξύ 8-10ης θέσης.
Στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, ο ΟΦΗ, συμπλήρωσε 19 (!) επίσημα παιχνίδια, με μια μόλις νίκη, αυτή επί της Λαμίας (1-2).
Το αρνητικό ρεκόρ του ΟΦΗ, «τρέχει» απο την περσινή σεζόν.
Στα 10 παιχνίδια των πλέι-οφ, δεν σημείωσε νίκη.
Ενώ φέτος στα 8 παιχνίδια πρωταθλήματος έχει να επιδείξει μόνο το διπλό στην Λαμία.
Ακόμη, στο ευρωπαικό παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λεμεσσού, ηττήθηκε με 1-0 στο Γεντί Κουλέ.
Η Κρητική ομάδα δεν έχει νίκη στην έδρα της στα εννέα τελευταία παιχνίδια, μετά το 3-0 επί της Λαμίας την 1η Μαρτίου, απο το περσινό πρωτάθλημα, μια νίκη, που της χάρισε την είσοδο στα πλέι οφ, αλλά και το ευρωπαικό εισιτήριο.
Ο ΟΦΗ δηλαδή έχει να γευτεί τη χαρά της νίκης στο γήπεδο του, 8 ολόκληρους μήνες!
Eχει ουσιαστικά μάθει στις ήττες. Εχει ...ξεχάσει να κερδίζει!
Δεν είναι όμως, μόνο αυτό το αρνητικό του ρεκόρ.
Η διακοπή του πρωταθλήματος βρίσκει τον ΟΦΗ να παρουσιάζει τη χειρότερη άμυνα με 14 τέρματα παθητικό, στις πρώτες 8 αγωνιστικές.
Ακόμη και η ουραγός Λαμία, είναι σε καλύτερη μοίρα (12 γκολ παθητκό), αλλά έχει δυο παιχνίδια λιγότερα απο τον ΟΦΗ (έχει 6, ενώ ο ΟΦΗ 8).
Ο ΟΦΗ, ακόμη δέχεται γκολ σε κάθε παιχνίδι του πρωταθλήματος, μια ακόμη "πληγή" για την πορεία του.
Μια κατάρα που τον συνόδευε βέβαια και πέρσι, αλλά η δυνατή του επίθεση, τον έβγαζε στα ανοιχτά.
Για όλα τα παραπάνω, ασφαλώς και υπάρχουν ελαφρυντικά.
Οι σφοδρές απουσίες και σοβαροί τραυματισμοί που έχει και φέτος το κρητικό συγκτότημα, δεν το αφήνουν να...αγιάσει.
Αυτό όμως, δεν μπορεί να αποτελεί το μοναδικο άλλοθι.
Θα πρέπει οι άνθρωποι της ομάδας, να βρούν τις λύσεις και να "επαναφέρουν" το σύλλογο στις επιτυχίες.
Ενώ, θα πρέπει να δουν προσεκτικά και το ψυχολογικό κομμάτι των παικτών, αλλά και αυτό της επικίνδυνης νοοτροπίας, που δημιουργεί η "συνήθεια" της ήττας.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Αυξάνονται οι φωνές στην Σούπερ Λίγκ 2 για άμεση έναρξη του πρωταθλήματος, καθώς έχει ήδη κατατεθεί στο Υπουργείο Αθλητισμού το σχετικό υγειονομικό πρωτόκολλο, με εβδομαδιαία τεστ κορωνοϊου, στα πρότυπα της Σούπερ Λίγκ 1.
Ο πρόεδρος της διοργανώτριας αρχής Λεωνίδας Λεουτσάκος,ανέφερε στο metrosport ότι «έχουμε κάνει όλες τις απαιτούμενες ενέργειες ως Λίγκα, έχουμε πάρει προφορικά το ok από την Πολιτεία και περιμένουμε την υπουργική απόφαση το αργότερο ως αύριο για να προχωρήσουμε στα επόμενα βήματα».
Το πρώτο βήμα για να αρχίσει η δράση μετά από περίπου 8 μήνες αγωνιστικής απραξίας θα αποτελέσει η υπουργική απόφαση που θα δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες της SL2 με την τήρηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου και τους συχνούς ελέγχους για Covid-19 να αγωνιστούν.
Ο Γενικός διευθυντής της ΠΑΕ Εργοτέλης Γιώργος Τουτζάρης με δηλώσεις του, στο Γαύδος FM, ανέφερε ότι "μας αντιμετωπίζουν σαν τους φτωχούς συγγενείς ενός προϊόντος που είναι υποβαθμισμένο ακόμα και στη Σούπερ Λιγκ, σε σχέση με τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Εμείς είμαστε μια κατηγορία που είτε ακόμα και από δικά μας λάθη, αλλά και από την αδιαφορία της ΕΠΟ αλλά και της εκάστοτε κυβέρνησης, οδηγούμαστε σε απαξίωση και οικονομικό μαρασμό".
Ο πρόεδρος του ΟΦΙεράπετρας, Θανάσης Χηνόπουλος, τόνισε στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ ότι "οι εταιρείες βουλιάζουν, θα υπάρξουν οικονομικές καταστροφές και παρά τις προσπάθειες που κάνει η κυβέρνηση να βοηθήσει στο μετρό των δυνατοτήτων της να σταθούν όλοι οι επαγγελματίες, εδώ μιλάμε ότι σε αντίθετη περίπτωση αν δεν ξεκινήσει άμεσα το πρωτάθλημα πρέπει με νομοθετική ρύθμιση να λυθούν τα συμβόλαια, να μην έχουν υποχρεώσεις οι εταιρείες και να μη βρεθούν στη φυλακή όλοι όσοι εμπλέκονται σε αυτή την ιστορία!"
Ο προπονητής της Παναχαικής και γνώριμος μας απο την θητεία του στον ΟΦΗ, Νίκος Παπαδόπουλος, τόνισε στο sdna πως «είναι πολύ κουραστικό για τους παίκτες όλο αυτό τον καιρό να κάνουν μόνο προπονήσεις. Επίσης είναι δυσβάσταχτο για τους πρόεδρους που όλο αυτό τον καιρό πληρώνουν συμβόλαια χωρίς να υπάρχει δράση άρα και έσοδα. Ότι αυτή η κατηγορία τόσο καιρό δεν παίζει είναι πολύ άσχημο και πρέπει να υπάρξει δράση από την στιγμή που θα τηρείται το υγειονομικό πρωτόκολλο απ’ όλες τις ομάδες».
Την ίδια ώρα νοιχτό παράθυρο για να ξεκινήσουν άμεσα και άλλα εγχώρια πρωταθλήματα πέρα της Super League 1 και της Basket League, όπως η Σούπερ Λιγκ 2, η Volley League,η Α1 πόλο, αφήνει η νέα Κοινή Υπουργική Απόφαση που υπέγραψε ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης.
Σύμφωνα με αυτήν λοιπόν: «Πρόκειται άμεσα να εξεταστεί η δυνατότητα εξαίρεσης λειτουργίας των αθλητικών εγκαταστάσεων για προπονήσεις και αγώνες, χωρίς την παρουσία θεατών και για άλλα εγχώρια πρωταθλήματα ή/και διεθνείς διοργανώσεις».
Αρκεί βέβαια οι ομάδες να καταθέσουν και εν συνεχεία να εγκριθεί υγειονομικό πρωτόκολλο, που περιλαμβάνει υποχρεωτικό εβδομαδιαίο έλεγχο των αθλητών για COVID-19 με τεστ αντιγόνου από διαπιστευμένα εργαστήρια.
Nέα κρούσματα κορωνοϊου στην ΑΕΚ, ανεβάζουν τον αριθμό των θετικών κρουσμάτων τα τελευταία 24ωρα.
Η ΑΕΚ επιβεβαίωσε έξι νέα κρούσματα εκ των οποίων τα τρία είναι παίκτες.
Σύμφωνα με την κιτρινόμαυρη ΠΑΕ τα νέα κρούσματα που προέκυψαν από τις εξετάσεις που έγιναν αφορούν στους Ντμίτρο Τσιγκρίνσκι, Σταύρο Βασιλαντωνόπουλο και Εμάνουελ Ινσούα.
Θυμίζουμε ότι ο Μιχάλης Μπακάκης ήταν ο πρώτος ποδοσφαιριστής που βρέθηκε θετικός στον ιό, ενώ ακολούθησαν, μετά τον αγώνα με τη Ζόρια, οι Μάνταλος, Σβάρνας, Χνιντ και Σάκχοφ και δύο μέλη του τεχνικού τιμ.
Γι' αυτό το λόγο, άλλωστε, αναβλήθηκε κι η αναμέτρηση με τον Άρη για την 8η αγωνιστική της Super League Interwetten.