Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Η ομάδα του ΠΟΑ, είναι απο εκείνες που… έχασαν το έδαφος κάτω απο τα πόδια τους, όταν τους ανακοινώθηκε ότι η Γ’ Εθνική, μπαίνει σε αναστολή για ένα μήνα.
Το προσφυγικό σωματείο με τιμονιέρη τον προπονητή Αντώνη Ανδρουλάκη, έχει κάνει σχεδόν ιδανικό ξεκίνημα στον Κρητικό όμιλο της Γ’ Εθνικής, με τρείς νίκες σε τέσσερα παιχνίδια (μοναδική μαχαιριά η εντός έδρας ήττα απο την Δαμάστα), φιγουράρει στην δεύτερη θέση της κατάταξης, ωστόσο έχει αφήσει άριστες εντυπώσεις με το ποδόσφαιρο κατοχής που έχει παίξει και τις ωραίες φάσεις που έχει βγάλει στο γήπεδο.
Τώρα, θα χρειαστεί να βρεί κίνητρα για να ξεπεράσει την αναστολή ενός μήνα και σε αυτό το διάστημα να δουλέψει πάνω στις αγωνιστικές του αδυναμίες.
«Προσπαθούμε να συνέλθουμε με τις εξελίξεις. Το ζούμε για δεύτερη φορά» ανέφερε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη, ο προπονητής του ΠΟΑ, Αντώνης Ανδρουλάκης, ο οποίος θυμήθηκε το πρώτο lock down του Μαρτίου, αλλά και το…παράξενο ξεκίνημα στο πρωτάθλημα.
Οπως λέει «ξεκινήσαμε και με πρόβλημα. Μετά απο τόσο μεγάλη αποχή, μας έβαλαν να παίξουμε τρία παιχνίδια σερί, Τετάρτη-Κυριακή. Αυτό ήταν βάρβαρο για τους ποδοσφαιριστές. Και μιλάμε για παίκτες που δεν είναι 100% επαγγελματίες».
Και …τώρα ξανά, μια νέα πραγματικότητα με πολλά ερωτηματικά για το μέλλον.
Οπως λέει ο προπονητής του ΠΟΑ «πρέπει να βρούμε κίνητρα για τους παίκτες στην προπονητική διαδικασία. Είναι δύσκολο αυτό και για μας, αλλά και για τους παράγοντες.
Υπάρχει απογοήτευση. Η χρονιά δεν εξελίσσεται καλά. Οταν ξεκινήσει το πρωτάθλημα, πως θα καλυφθούν οι αγωνιστικές. Θα χρειαστεί να παίζουμε Τετάρτη-Κυριακή. Θα υπάρχει πάλι μεγάλη επιβάρυνση στους ποδοσφαιριστές».
Για το τι συζήτησε με την διοίκηση της ομάδας, μετά τις τελευταίες εξελίξεις, ο Αντώνης Ανδρουλάκης, μας λέει ότι «ο πρόεδρος είναι ανήσυχος και προβληματισμένος. Θα είναι ένα μήνα η διακοπή ή θα πάει και άλλο. Τα πρώτα 24ωρα είναι δύσκολα και θα περιμένουμε με ηρεμία πως θα πάνε τα πράγματα. Ο ΠΟΑ είναι μια οργανωμένη ομάδα και όλοι μας θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό».
Ο Αντώνης Ανδρουλάκης, μας αποκάλυψε και το δυνατό, αλλά και το αδύνατο σημείο της ομάδας, του στα πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος.
Οπως τονίζει «είμαι ευχαριστημένος στο τι κάνουμε όταν έχουμε την μπάλα. Χτίζουμε παιχνίδι απο πίσω και δημιουργούμε. Εχει επιτυχία αυτό μέχρι τώρα και έχουμε βγάλει στο γήπεδο, καλές στιγμές. Θα ήθελα να διορθώσουμε την αμυντική μετάβαση. Οταν χάνουμε την μπάλα να έχουμε καλύτερες τοποθετήσεις».
Ο Αντώνης Ανδρουλάκης κάνει ειδική αναφορά για τους δυο «παππούδες» της ομάδας, τον Μανώλη Ρουμπάκη και τον Ανέστη Αναστασιάδη, που έχουν εμπειρίες απο το υψηλό επίπεδο.
Αναφερόμενος στην αγωνιστική τους βοήθεια μέσα και έξω απο το γήπεδο τονίζει πως «ο Ρουμπάκης Βοηθάει πολύ τα νέα παιδιά και στο γήπεδο και στα αποδυτήρια. Το ίδιο και ο Ανέστης Αναστασιάδης. Είναι σημαντικό για μας, που τους έχουμε στην ομάδα μας».
Τέλος, για το αν ο ΠΟΑ, μπορεί να κάνει την…υπέρβαση και να κυνηγήσει κάτι περισσότερο απο την σωτηρία, ο Ανδρουλάκης, τονίζει ότι «δεν είναι αυτοσκοπός δικός μου και της ομάδας το πρωτάθλημα. Εμείς πάμε για μια απο τις πρώτες τέσσερις θέσεις και ότι καλύτερο έρθει».
Ακούστε παρακάτω την εκπομπή
Του Γιώργoυ Κορτσιδάκη
Η δυνατή βροχή στην Κρήτη, εκτός απο σπίτια και περιουσίες ανθρώπων, προκάλεσε και πάλι σοβαρές ζημιές και σε αθλητικές εγκαταστάσεις του νησιού.
Στο Πέραμα Ρεθύμνου, το γήπεδο του Αστέρα, καταστράφηκε ολοσχερώς, καθώς ο όγκος του νερού, κατέστρεψε τον συνθετικό χλοοτάπητα, που είχε αντικατασταθεί πρόσφατα, ενώ δεν άφησε ...τίποτα όρθιο!
Ξήλωσε τα κυκλιδώματα και το κυλικείο, ενώ προκάλεσε και σοβαρές ζημιές στα αποδυτήρια.
"Τα λόγια είναι περιττά" έγραψε η ομάδα του Ρεθύμνου, στην επίσημη σελίδα της στο Facebook δημοσιεύοντας ένα ...τρομακτικό VIDEO που δείχνει το ποτάμι να έχει μπεί μέσα στο γήπεδο.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, το ύψος του νερού, φτάνει μέχρι τα δοκάρια (!) για να αναλογιστει κανείς, πόσο μεγάλος ήταν ο όγκος του νερού, που μπήκε στο γήπεδο.
Η δύναμη του νερού, ξήλωσε και ουσιαστικά κατέστρεψε τον συνθετικό χλοοτάπητα του γηπέδου, αλλά και όλη την εγκατάσταση.
Οι άνθρωποι του Αστέρα, που είναι μια ιστορική ομάδα στο ποδόσφαιρο της Κρήτης, η οποία αγωνίζεται στον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής, είναι σε απόγνωση και θα ζητήσου την βοήθεια των τοπικών φορέων, για να αποκαταστήσουν τις ζημιές.
Δείτε παρακάτω το VIDEO απο την επίσημη σελίδα του Αστέρα Ρεθύμνου
Η Super League 2, σε επίσημη ανακοίνωσή της, γνωστοποίησε πως έστειλε στους αρμόδιους φορείς αναθεωρημένο υγειονομικό πρωτόκολλο ταυτόσημο με αυτό της Super League ζητώντας την έναρξη των προπονήσεων, αλλά και του πρωταθλήματος της δεύτερης τη τάξει επαγγελματικής κατηγορίας, το συντομότερο δυνατόν.
Ωστόσο, η Επιτροπή Λοιμωξιολόγων απέρριψε το αίτημά μας και θα εξεταστεί σε νεότερη σύσκεψή της.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Super League 2:
«Σας ενημερώνουμε ότι η Super League 2, απέστειλε την Παρασκευή 6/11/20 το αναθεωρημένο υγειονομικό πρωτόκολλο, ταυτόσημο με αυτό της SL1 όπως της ζητήθηκε, σε όλους τους αρμόδιους φορείς και συγκεκριμένα τον Υφυπουργό Αθλητισμού, τον Γενικό Γραμματεία Αθλητισμού, τον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων και τον Γ.Γ. του Υπουργείου Υγείας.
Παράλληλα απεστάλη, την ίδια ημέρα, έγγραφο με την δέσμευση των 12 ΠΑΕ που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα αγωνιστικής περιόδου 2020-21 ότι το εν λόγω πρωτόκολλο θα τηρηθεί κατά γράμμα.
Ωστόσο, χθες ενημερωθήκαμε ότι η Επιτροπή Λοιμωξιολόγων απέρριψε το αίτημά μας και θα εξεταστεί σε νεότερη σύσκεψή της. Μέχρι την επανεξέταση του αιτήματος, σε νεότερο έγγραφό μας προς τους αρμόδιους φορείς, ζητάμε την άμεση επανέναρξη των ομαδικών προπονήσεων προκειμένου να διατηρούνται οι αθλητές μας στην απαιτούμενη σωματική και φυσική κατάσταση και να καταστεί δυνατή η χωρίς καμία καθυστέρηση έναρξη του πρωταθλήματος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ