Σε πάρτι κορωνοϊου, με 30 άτομα στο κέντρο της Αθήνας, εντοπίστηκαν 7 παικτες του Ολυμπιακού, αναφέρουν ΜΜΕ.
Το πάρτι έγινε σε ξενοδοχείο στη λεωφόρο Συγγρού το βραδύ της Κυριακής και το διοργάνωσε ομάδα ατόμων, αγνοώντας το απαγορευτικό που έχει τεθεί σε ισχύ από το πρωί του Σαββάτου.
Στο σημείο, μετά απ καταγγελία πολίτη, μετέβησαν δυνάμεις της αστυνομίας όπου στον 8ο όροφο του ξενοδοχείου εντόπισαν… 31 άτομα, και άρχισαν να γράφουν πρόστιμα.
Βεβαιώθηκαν 30 παραβάσεις των 300 ευρώ για μη χρήση μάσκας, ενώ συνελήφθη 24χρονη Ελληνίδα ως διοργανώτρια του πάρτι.
Στην ανεύθυνη νεαρή βεβαιώθηκε διοικητικό πρόστιμο 3.000 ευρώ.
Μάλιστα, σύμφωνα με την τηλεόραση του ΑΝΤ1, στο πάρτι βρέθηκαν και επτά ποδοσφαιριστές της ομάδας του Ολυμπιακού, ενώ την είδηση για το κορωνο-πάρτι επιβεβαίωσε και υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Τα ονόματα των παικτών του Ολυμπιακού, δεν έχουν δημοσιοποιηθεί, ενώ παραμένει άγνωστο αν ήταν στην αποστολή που ταξίδεψε στην Κρήτη, για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ και επιστρέφοντας στην Αθήνα, θέλησαν να το...γλεντήσουν.
Ο ΟΦΗ με μια μόλις νίκη, τρείς ισοπαλίες και 4 ήττες, 6 βαθμούς σε 8 αγώνες, στη φετινή σεζόν παραμένει στην 10η θέση μετά την ολοκλήρωση της 8ης αγωνιστικής, που τον βρήκε να γνωρίζει την ήττα απο τον Ολυμπιακό με 0-2 στο Γεντί Κουλέ.
Η διακοπή του πρωταθλήματος (συνεχίζεται στις 21-22 Νοεμβρίου), λόγω υποχρεώσεων της Εθνικής ομάδας, θα βοηθήσει τον ΟΦΗ να ανασυνταχθεί και να περιμένει επιστροφές παικτών που του έχουν λείψει λόγω σφοδρών τραυματισμών, το τελευταίο διάστημα.
Στην κατηγορία αυτή, ανήκουν, ο Νέιρα, ο Γιαννούλης, ο Βούρος, ο Σαρδινέρο, παίκτες καθοριστικοί, στον φετινό αγωνιστικό σχεδιασμό της ομάδας.
Ενώ θα κερδίσει και χρόνο, ο Ολλανδός Ντε Γκουσμάν, απο τον οποίο περιμένουν πολλά στον ΟΦΗ, ειδικά μετά τον σοβαρό τραυματισμό του Ναμπί, ο οποίος τέθηκε νοκ-αουτ για το υπόλοιπο της αγωνιστικής περιόδου.
Στον ΟΦΗ, περίμεναν πως και πως αυτή την διακοπή μετά τα διαδοχικά δύσκολα παιχνίδια με ΑΕΚ και Ολυμπιακό, αλλά και ένα βαρύ πρόγραμμα που είχε η κρητική ομάδα, το οποίο επιβαρύνθηκε με τους σοβαρούς τραυματισμούς και τα αρητικά αποτελέσματα.
Η ήττα απο τον Ολυμπιακό, ήταν η τρίτη συνεχόμενη για φέτος (Αστέρας Τρίπολης, ΑΕΚ, Ολυμπιακός), με τον ΟΦΗ να μετράει ως μοναδικό φετινό τρίποντο, τη νίκη στη Λαμία (1-2) στις 20 Σεπτεμβρίου, για την δεύτερη αγωνιστική.
Η επανέναρξη του πρωταθλήματος θα βρεί τον ΟΦΗ, να αγωνίζεται εκτός έδρας με τον Βόλο, μια πολύ επικίνδυνη ομάδα, ωστόσο το παιχνίδι-αν και είναι ακόμη νωρίς-παραμένει στον αέρα, καθώς η ομάδα του Βόλου, είχε 10 ποδοσφαιριστές θετικούς στον κορωνοϊο.
Η 8η αγωνιστική, σημαδεύτηκε απο τρείς αναβολές αγώνων, λόγω κρουσμάτων κορωνοϊου.
Συγκεκριμένα, δεν έγιναν οι αναμετρήσεις Λάρισα-Λαμία, Αρη-ΑΕΚ και Αστέρας Τρίπολης-Βόλος, καθώς σε Βόλο, Λάρισα και ΑΕΚ, είχαμε πολλαπλά θετικά κρούσματα κορωνοϊου, σε ποδοσφαιριστές.
Ολυμπιακός και Αρης, με 16 βαθμούς σε έξι παιχνίδια, οδηγούν την κούρσα του πρωταθλήματος και ακολουθουν ο ΠΑΟΚ με 15 (7) και η ΑΕΚ με 13 (6).
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 8ης αγωνιστικής, η βαθμολογία και η επόμενη αγωνιστική:
ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ - ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ 0-0
ΑΕΛ - ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ αναβολή
ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ - ΠΑΟΚ 1-3
ΑΡΗΣ - AEK αναβολή
ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΒΟΛΟΣ ΝΠΣ αναβολή
ΟΦΗ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 0-2
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 0-1
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Ολυμπιακος 16 (6)
2. Αρη 16 (6)
3. ΠΑΟΚ 15 (7)
4. ΑΕΚ 13 (6)
5. Βόλος 12 (7)
6. Ατρόμητος 11 (8)
7. Αστέρας 10 (6)
8. ΠΑΣ Γιάννινα 9 (8)
9. Παναθηναικός 9 (8)
10. ΟΦΗ 6 (8)
11. Λάρισα 5 (6)
12. Παναιτωλικός 4 (8)
13. Απόλλων 3 (6)
14. Λαμία 1 (6)
9η Αγωνιστική- Η ΕΠΟΜΕΝΗ (21-22/11)
AEK - ΑΕΛ
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ - ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΒΟΛΟΣ ΝΠΣ - ΟΦΗ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ - ΑΡΗΣ
ΠΑΟΚ - ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ
ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Χαμός στην ομάδα της ΑΕΚ, καθώς όπως ανακοίνωσε τρία ακόμη μέλη της ομάδας, που δεν είναι ποδοσφαιριστές, βρέθηκαν θετικά στον κορωνοϊό, με τον συνολικό αριθμό των κρουσμάτων να ανέρχεται πλέον στα 10.
Ο Μιχάλης Μπακάκης ήταν ο πρώτος ποδοσφαιριστής που βρέθηκε θετικός στον ιό, ενώ ακολούθησαν, μετά τον αγώνα με τη Ζόρια, οι Μάνταλος, Σβάρνας, Χνιντ και Σάκχοφ και δύο μέλη του τεχνικού τιμ. Γι' αυτό το λόγο, άλλωστε, αναβλήθηκε κι η αναμέτρηση με τον Άρη για την 8η αγωνιστική της Super League Interwetten.
Για τον ίδιο λόγο (θετικά κρούσματα) αναβλήθηκε λίγο πριν τη σέντρα η αναμέτρηση ανάμεσα στην ΑΕΛ και τη Λαμία, καθώς εντοπίστηκαν τέσσερα θετικά νέα κρούσματα κορωνοϊού στους «βυσσινί», εκ των οποίων το ένα αφορά τον μασέρ που είχε έρθει σε επαφή με πολλά μέλη της ομάδας.
Λόγω πολλών θετικών κρουσμάτων κορωνοϊου, στην ομάδα του Βόλου (πάνω απο 10), αναβλήθηκε και το Αστέρας Τρίπολης-Βόλος.
Αναλυτικά οι ανακοινώσεις των ομάδων:
Η AEK: «Η ΠΑΕ AEK ανακοινώνει ότι στον νέο έλεγχο ανίχνευσης κορωνοϊού, στον οποίο υποβλήθηκαν το απόγευμα του Σαββάτου όλα τα μέλη της αποστολής της ομάδας στην Ουκρανία για τον αγώνα του Europa League με τη Ζόρια, υπήρξαν τρία νέα κρούσματα.
Συγκεκριμένα, βρέθηκαν θετικά στον ιό Covid-19 τρία ακόμα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος, ενώ δεν υπήρξε νέο κρούσμα ανάμεσα στους ποδοσφαιριστές της ομάδας.
Τα τρία μέλη της ομάδας μας έχουν ήδη ενημερωθεί και απομονωθεί και θα ακολουθήσει μέσα στο προβλεπόμενο διάστημα και νέος έλεγχος τόσο του ποδοσφαιρικού τμήματος, όσο και των υπόλοιπων μελών που ακολούθησαν την αποστολή για τον αγώνα με τη Ζόρια.
Ευχές σε όλους για ταχεία ανάρρωση και γρήγορη επιστροφή στα Σπάτα από σύσσωμη την κιτρινόμαυρη οικογένεια».
Λίγο πριν τη σέντρα η αναμέτρηση ανάμεσα στην ΑΕΛ και τη Λαμία αναβλήθηκε, καθώς εντοπίστηκαν τέσσερα θετικά νέα κρούσματα κορωνοϊού στους «βυσσινί», εκ των οποίων το ένα αφορά τον μασέρ που είχε έρθει σε επαφή με πολλά μέλη της ομάδας.
Η Λάρισα: «Ανακοινώνεται ότι ο αγώνας ΑΕΛ-Λαμία, στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής ημέρας του Πρωταθλήματος Super League Interwetten, αναβάλλεται, για προληπτικούς λόγους, μετά τη διαπίστωση έκτακτων θετικών κρουσμάτων COVID-19 σε ποδοσφαιριστές και στελέχη της ΠΑΕ ΑΕΛ.
Έπειτα από τον τακτικό έλεγχο, ο οποίος διενεργήθηκε την Παρασκευή, ένας ποδοσφαιριστής βρέθηκε θετικός και βάσει Πρωτοκόλλου δεν υπήρχε θέμα αναβολής αγώνα. Κατά τη σημερινή ημέρα, ποδοσφαιριστής της ΠΑΕ ΑΕΛ παρουσίασε συμπτώματα και μετά από επανέλεγχο διαπιστώθηκαν επιπρόσθετα κρούσματα σε ποδοσφαιριστές και στέλεχος της ΠΑΕ ΑΕΛ. Κατόπιν σχετικής απάντηση της ΓΓΑ αποφασίστηκε η αναβολή του αγώνα.
Η απαρέγκλιτη τήρηση του Πρωτοκόλλου Διεξαγωγής Αγώνων αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη διεξαγωγή των αγώνων, ενώ βάσει όσων προβλέπονται έχουν ενημερωθεί ο ΕΟΔΥ και η Υγειονομική Επιτροπή της ΓΓΑ και έχει γίνει άμεση απομόνωση των κρουσμάτων, σύμφωνα με τις οδηγίες των αρμοδίων φορέων».