O Γιώργος Γιακουμάκης, κλήθηκε στην Εθνική ομάδα και ο ΠΟΑ, η ομάδα που τον ανέδειξε, εκφραζει την υπερηφάνεια της, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία με τον Γιώργο Γιακουμάκη σε μικρή ηλικία στις ακαδημίες της ομάδας, σε ένα τουρνουά το 2008 στο Καρπενήσι.
"Γιώργο, η οικογένεια του Π.Ο.Α χαίρεται μαζί σου, νιώθει γεμάτη υπερηφάνεια" αναφέρει μεταξύ άλλων η ομάδα του Ατσαλένου για ένα Ελληνα ποδοσφαιριστή που αναδείχθηκε απο τα σπλάχνα της και σήμερα κάνει καριέρα στην Ολλανδία και στην Εθνική ομάδα.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα απο τον Ολυμπιακό με 0-2 στο Γεντί Κουλέ, σε ένα παιχνίδι στο οποίο όλα τα γκολ μπήκαν στο δεύτερο ημίχρονο με τους Χασάν και Μασούρα να σκοράρουν.
Απο ένα δοκάρι στο πρώτο ημίχρονο οι δυο ομάδες, με τους Γιάννου (ΟΦΗ), Μπρούμα (Ολυμπιακός).
Στο πρώτο ημίχρονο ο ΟΦΗ κέρδισε πέναλτι με τον Γιάννου, αλλά η απόφαση του διαιτητή Παπαδόπουλου,ακυρώθηκε, καθώς νωρίτερα υπήρχε οφσάιντ.
Ο Ολυμπιακός σκόραρε για τρίτη φορά με τον Καμαρά στο φινάλε, αλλά το γκολ ακυρώθηκε με υπόδειξη του βοηθού (οφσάιντ) και επιβεβαίωση του VAR.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η διακοπή που ακολουθεί λόγω Εθνικών ομάδων, θα ωφελήσει τον ΟΦΗ, ώστε να επιστρέψουν κάποιοι σημαντικοί παίκτες που του λείπουν και είναι σε καλό δρόμο, ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ Γιώργος Σίμος, μετά την ήττα με 0-2 απο τον Ολυμπιακό στο Γεντί Κουλέ.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ δήλωσε για μια ακόμη φορά, ικανοποιημένος απο την προσπάθεια των παικτών του, αλλά όπως ανέφερε "πρέπει να γίνουμε καλύτεροι στις λεπτομέρειες".
Ακόμη ανεφερε ότι "κάποιοι απο τους τραυματίες είναι σε καλό δρόμο και θα είναι στην διάθεση μας στο επόμενο παιχνίδι".
«Κουράσαμε τον αντίπαλο στο πρώτο ημίχρονο και αυτό φάνηκε» ανέφερε ο τεχνικός του Ολυμπιακού, Πέδρο Μάρτινς, ο οποίος πάντως χαρακτήρισε άριστη ομάδα τον ΟΦΗ, ενώ μίλησε για την άσχημη κατάσταση του αγωνιστικού χώρου του Γεντί Κουλέ.
Η τοποθέτηση του Γιώργου Σίμου στα κανάλια novasports:
«Στο πρώτο ημίχρονο σταθήκαμε αρκετά καλά.
Στο δεύτερο ημιχρονο απο μια στατική φάση, ο Ολυμπιακός προηγήθηκε και μετά ήταν πιο εύκολα για αυτόν.
Χρειαζόμαστε δουλειά και βελτίωση.
Πρέπει να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι.
Εχουμε πράγματα να μάθουμε ακόμη.
Δεν στεκόμαστε στις απουσίες.
Θα έχουμε επιστροφές στον επόμενο αγώνα.
Πρέπει στη λεπτομέρεια να γίνουμε καλύτεροι, με τέτοιους αντιπάλους.
Υπάρχουν στιγμές, που πρέπει να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι και αποτελεσματικοί.
Τη χρειαζομαστε τη διακοπή.
Πιστεύουμε στην ομάδα μας.
Εχουμε διαστήματα, που μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι"
Η τοποθέτηση του προπονητή του Ολυμπιακού Πέδρο Μάρτινς:
"Στο πρώτο ημίχρονο πήγαμε πολύ καλά, αν και δεν σκοράραμε.
Κουράσαμε πολύ στο πρώτο ημίχρονο τον αντίπαλο και αυτό φάνηκε στο δεύτερο ημίχρονο.
Στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν κυρίαρχοι και πήραμε ένα δίκαιο αποτέλεσμα.
Κανένα παιχνίδι δεν είναι εύκολο, ειδικά εκτός έδρας.
Παίζαμε απέναλτι σε μια άριστη ομάδα, που είναι πολύ καλή.
Μας δυσκόλεψε πολύ και η άσχημη κατάσταση στον αγωνιστικό χώρο".