Ο Ολυμπιακός ανέβασε στον επίσημο λογαριασμό τoυ στο twitter, VIDEOS απο την άφιξη του στο Γεντί Κουλέ για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ.
Την αποστολή του Ολυμπιακού, καλωσόρισε ο Ηλίας Πουρσανίδης, όπως συνηθίζει με όλους τους αντιπάλους του ΟΦΗ, ενώ η ερυθρόλευκη ΠΑΕ, ανέβασε και VIDEO απο την προθέρμανση της ομάδας.
Δείτε ΕΔΩ VIDEOS απο την άφιξη του Ολυμπιακού στο Γεντί Κουλέ.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στον ΟΦΗ βλέπουν το επόμενο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό στο Γεντί Κουλέ (Κυριακή 8/11, 3μμ), αλλά μετρούν και τις μέρες σαν τον...φαντάρο για την διακοπή του πρωταθλήματος που ακολουθεί λόγω υποχρεώσεων της Εθνικής ομάδας, μήπως σε αυτό το διάστημα, μπορέσουν να αποθεραπευτούν κάποιοι παίκτες και να τεθούν στο πλάνο της τεχνικής ηγεσίας, καθώς ο ΟΦΗ είναι αυτήν την εποχή, αποδεκατισμένος.
Κόντρα στην ΑΕΚ (2-1), ο ΟΦΗ έχασε το παιχνίδι (2-1), αλλά σίγουρα κέρδισε κάποια παιδιά, που έδειξαν ότι έχουν μέλλον, παρά την φυσιολογική απειρία τους και με κάποια απο αυτά τα παιδιά που έδειξαν καλή εικόνα με την ΑΕΚ, θα πορευθεί και κόντρα στον Ολυμπιακό.
Κόντρα στους ερυθρόλευκους, ο Γιώργος Σίμος θα έχει και πάλι πολλούς σίγουρους απόντες, ωστόσο, περιμένει και επιστροφές.
Με πρώτη, εκείνη του Σελίμοβιτς, ο οποίος εξέτισε την ποινή του και επιστρέφει στο πλάνο της ομάδας.
Η καλύτερη εγωνιστική ετοιμότητα του Στάικου, αλλά και του Ολλανδού Ντε Γκουσμάν, ο οποιος πήρε χρόνο στο παιχνίδι με την ΑΕΚ και με τον Ολυμπιακό, χτυπάει ακόμη και την πόρτα της ενδεκάδας, δίνουν δυο ακόμη επιλογές στα χέρια της τεχνικής ηγεσίας, για την προσεχή αναμέτρηση.
Απο εκεί και πέρα, οι επόμενες μέρες θα δείξουν, την κατάσταση, για τους τραυματίες, που δεν έπαιξαν στο παιχνίδι με την ΑΕΚ.
Στροφές ανεβάζει ο Μαρινάκης, ο οποίος ήταν στην αποστολή για το παιχνίδι του ΟΑΚΑ, αλλά δεν πήρε χρόνο συμμετοχής.
Οι Βούρος και Σολίς που προέρχονται απο θλάση, ανεβάζουν ρθμούς στην προπόνηση, ωστόσο, μάλλον υπολογίζονται για μετά την διακοπή, ώστε να είναι 100% έτοιμοι.
Ερωτηματικό παραμένει και ο Γιαννούλης, ο οποίος δεν αγωνίστηκε κοντρα στην ΑΕΚ και στον ΟΦΗ δεν θα ήθελαν να πάρουν το ρίσκο, με τον έμπειρο αμυντικό.
Νοκ άουτ με τον Ολυμπιακό, είναι οι τραυματίες Ναμπί, Σαρδινέρο, Νέιρα, Τσιλιανίδης, Φερέιρα, Βαζ.
Ο ΟΦΗ κόντρα στην ΑΕΚ έπαιξε με τρείς κεντρικούς αμυντικούς σε μια διάταξη 5-4-1, με σκοπό να κλείσει τους χώρους, απέναντι σε μια ΑΕΚ, που έδειξε κουρασμένη απο τα συνεχή Ευρωπαικά παχνίδια.
Δεν αποκλείεται το ίδιο αγωνιστικό σχέδιο, ίσως με 1-2 προσθήκες (Σελίμοβιτς-Στάικος ή ακόμη και Ντε Γκουσμάν) να αποτελέσει επιλογή και με τον Ολυμπιακό.
Ο ΟΦΗ συνεχίζει στην 10η θέση της κατατάταξης και αυτή η πτώση του στην βαθμολογία και ενόψει του αγώνα με τον Ολυμπιακό, προσθέτει ένα ακόμη άγχος στην ομάδα, ενόψει της συνέχειας, καθώς είναι γενική αίσθηση ότι η θέση αυτή αδικεί τον ΟΦΗ, ο οποίος θα μπορούσε να έχει μαζέψει περισσότερους βαθμούς, αν δεν "αυτοκτονούσε" στα παιχνίδια με Παναθηναικό και Ατρόμητο, που ισοφαρίστηκε στην εκπνοή.
"Για να πάρεις το πρωτάθλημα, πρέπει να περάσεις με νίκη απο το γήπεδο του ΟΦΗ" δήλωσε παραμονές του αγώνα με τον ΟΦΗ, ο τεχνικός του Ολυμπιακού, Πέδρο Μάρτινς, ο οποίος για μια ακόμη φορά, χαρακτήρισε τον ΟΦΗ υπολογίσιμη και πολύ ανταγωνιστική ομάδα.
Ο τεχνικός του Ολυμπιακού παρέταξε ενδεκάδα με σχηματισμό, 4-2-3-1 στο Γεντί Κουλέ.
Με τερματοφύλακα τον Σα, δεξιά τον Ραφίνια, αριστερά τον Χολέμπας, στο κέντρο της άμυνας τους Σεμέντο και Σισέ. Στο κέντρο τους Καμαρά και Εμβιλά, δεκάρι τον Βαλμπουενά και στην επίθεση τους Μασούρα, Μπρούμα και Χασάν.
Ο Μάρτινς κράτησε στον πάγκο το βαρύ πυροβολικό Ελ Αραμπί, ενώ δεν έδωσε φανέλα βασικού στον Φορτούνη.
Ωστόσο, κόντρα στα προγνωστικά, απέφυγε το μεγάλο ροτέισον, δεν ξεκούρασε Ραφίνια, Χολέμπας και Βαλμπουενά, δείχνοντας πόσο υπολογίζει τον ΟΦΗ.
Η ενδεκάδα του Ολυμπιακού: Σα, Ραφίνια, Σεμέδο, Σισέ, Χολέμπας, Εμβιλά, Καμάρα, Μπρούμα, Βαλμπουενά, Μασούρα, Χασάν.
Γ.Κορτς