Τελείωσε η φετινή χρονιά για τον Αντίλ Ναμπί, καθώς τελικά υποβλήθηκε σε επέμβαση αποκατάστασης στον πρόσθιο χιαστό.
Το μόσχευμα, το οποιο είχε τοποθετηθεί στον παίκτη το 2013, είχε σχεδόν κοπεί με αποτέλεσμα η γιατροί να κρίνουν επιβεβλημένη την αποκατάσταση του.
Αυτό σημαίνει ότι ο Ναμπί, θα επιστρέψει μετά απο περίπου 7 μήνες, όπως ανακοινώθηκε απο την κρητική ομάδα.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για τον Αντίλ Ναμπί:
Σε διερευνητική αρθροσκόπηση στο γόνατο του αριστερού ποδιού υποβλήθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης, από το ιατρικό επιτελείο της ομάδας μας, ο ποδοσφαιριστής, Adil Nabi.
Ο αθλητής παρουσίασε ρήξη του παλαιού μοσχεύματος στον πρόσθιο χιαστό και με τις ελάχιστες ίνες που κρατούσαν δεν ήταν δυνατόν να συνεχίσει την αθλητική του δραστηριότητα. Για τον λόγο αυτό αποφασίστηκε να γίνει επέμβαση αποκατάστασης πρόσθιου χιαστού, η οποία ήταν απόλυτα επιτυχημένη.
Ο Adil Nabi αναμένεται να πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο ως το τέλος της εβδομάδας και θα ακολουθήσει άμεσα πρόγραμμα αποκατάστασης.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πονοκέφαλο προκαλεί στον ΟΦΗ, ο ορισμός του διαιτητή Παπαδόπουλου Μακεδονίας στο παιχνίδι της Κυριακής (8/1, 3μμ) με τον Ολυμπιακό στο Γεντί Κουλέ.
Απο τον εν λόγω διαιτητή, ο ΟΦΗ, είχε σοβαρά παράπονα στο πρόσφατο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης, στο οποίο ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα με 1-0.
Το αμφισβητούμενο πέναλτι του Μπαράλες και η αποβολή του Σελίμοβιτς, έφεραν τα παράπονα του ΟΦΗ για τον διαιτητή, τον οποίο όμως δικαίωσε ο αρχιδιαιτητής Κλάτενμπεργκ για τις αποφάσεις του και τώρα τον τοποθετεί-λες και δεν υπήρχε άλλος- στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό.
Να σημειωθεί ότι στο παιχνίδι στην Τρίπολη, επιβλήθηκε και το πρώτο φετινό πρόστιμο στον ΟΦΗ, καθώς ο διαιτητής Παπαδόπουλος έγραψε στο φύλλο αγώνα τον βοηθό προπονητή Περικλή Παπαπαναγή ο οποίος του διαμαρτυρήθηκε και στην κρητική ομάδα επιβλήθηκε πρόστιμο 10 χιλ. ευρώ, ενώ στον Παπαπαναγή αποκλεισμός μιας αγωνιστικής και έτσι δεν θα είναι στον πάγκο, στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό.
Είναι ξεκάθαρο, ότι για τον διαιτητή, υπάρχει προκατάληψη απο πλευράς ΟΦΗ, πριν κάν βάλει στο στόμα του τη σφυρίχτρα του, για την αναμέτρηση της Κυριακής.
Ο εν λόγω ρέφερι έχει ...κακό παρελθόν με τον ΟΦΗ, καθώς και σε άλλα παιχνίδια, έχει προκαλέσει τα δικαιολογημένα και σοβαρά παράπονα για τις αποφάσεις του.
Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Η ομάδα του ΠΟΑ, είναι απο εκείνες που… έχασαν το έδαφος κάτω απο τα πόδια τους, όταν τους ανακοινώθηκε ότι η Γ’ Εθνική, μπαίνει σε αναστολή για ένα μήνα.
Το προσφυγικό σωματείο με τιμονιέρη τον προπονητή Αντώνη Ανδρουλάκη, έχει κάνει σχεδόν ιδανικό ξεκίνημα στον Κρητικό όμιλο της Γ’ Εθνικής, με τρείς νίκες σε τέσσερα παιχνίδια (μοναδική μαχαιριά η εντός έδρας ήττα απο την Δαμάστα), φιγουράρει στην δεύτερη θέση της κατάταξης, ωστόσο έχει αφήσει άριστες εντυπώσεις με το ποδόσφαιρο κατοχής που έχει παίξει και τις ωραίες φάσεις που έχει βγάλει στο γήπεδο.
Τώρα, θα χρειαστεί να βρεί κίνητρα για να ξεπεράσει την αναστολή ενός μήνα και σε αυτό το διάστημα να δουλέψει πάνω στις αγωνιστικές του αδυναμίες.
«Προσπαθούμε να συνέλθουμε με τις εξελίξεις. Το ζούμε για δεύτερη φορά» ανέφερε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη, ο προπονητής του ΠΟΑ, Αντώνης Ανδρουλάκης, ο οποίος θυμήθηκε το πρώτο lock down του Μαρτίου, αλλά και το…παράξενο ξεκίνημα στο πρωτάθλημα.
Οπως λέει «ξεκινήσαμε και με πρόβλημα. Μετά απο τόσο μεγάλη αποχή, μας έβαλαν να παίξουμε τρία παιχνίδια σερί, Τετάρτη-Κυριακή. Αυτό ήταν βάρβαρο για τους ποδοσφαιριστές. Και μιλάμε για παίκτες που δεν είναι 100% επαγγελματίες».
Και …τώρα ξανά, μια νέα πραγματικότητα με πολλά ερωτηματικά για το μέλλον.
Οπως λέει ο προπονητής του ΠΟΑ «πρέπει να βρούμε κίνητρα για τους παίκτες στην προπονητική διαδικασία. Είναι δύσκολο αυτό και για μας, αλλά και για τους παράγοντες.
Υπάρχει απογοήτευση. Η χρονιά δεν εξελίσσεται καλά. Οταν ξεκινήσει το πρωτάθλημα, πως θα καλυφθούν οι αγωνιστικές. Θα χρειαστεί να παίζουμε Τετάρτη-Κυριακή. Θα υπάρχει πάλι μεγάλη επιβάρυνση στους ποδοσφαιριστές».
Για το τι συζήτησε με την διοίκηση της ομάδας, μετά τις τελευταίες εξελίξεις, ο Αντώνης Ανδρουλάκης, μας λέει ότι «ο πρόεδρος είναι ανήσυχος και προβληματισμένος. Θα είναι ένα μήνα η διακοπή ή θα πάει και άλλο. Τα πρώτα 24ωρα είναι δύσκολα και θα περιμένουμε με ηρεμία πως θα πάνε τα πράγματα. Ο ΠΟΑ είναι μια οργανωμένη ομάδα και όλοι μας θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό».
Ο Αντώνης Ανδρουλάκης, μας αποκάλυψε και το δυνατό, αλλά και το αδύνατο σημείο της ομάδας, του στα πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος.
Οπως τονίζει «είμαι ευχαριστημένος στο τι κάνουμε όταν έχουμε την μπάλα. Χτίζουμε παιχνίδι απο πίσω και δημιουργούμε. Εχει επιτυχία αυτό μέχρι τώρα και έχουμε βγάλει στο γήπεδο, καλές στιγμές. Θα ήθελα να διορθώσουμε την αμυντική μετάβαση. Οταν χάνουμε την μπάλα να έχουμε καλύτερες τοποθετήσεις».
Ο Αντώνης Ανδρουλάκης κάνει ειδική αναφορά για τους δυο «παππούδες» της ομάδας, τον Μανώλη Ρουμπάκη και τον Ανέστη Αναστασιάδη, που έχουν εμπειρίες απο το υψηλό επίπεδο.
Αναφερόμενος στην αγωνιστική τους βοήθεια μέσα και έξω απο το γήπεδο τονίζει πως «ο Ρουμπάκης Βοηθάει πολύ τα νέα παιδιά και στο γήπεδο και στα αποδυτήρια. Το ίδιο και ο Ανέστης Αναστασιάδης. Είναι σημαντικό για μας, που τους έχουμε στην ομάδα μας».
Τέλος, για το αν ο ΠΟΑ, μπορεί να κάνει την…υπέρβαση και να κυνηγήσει κάτι περισσότερο απο την σωτηρία, ο Ανδρουλάκης, τονίζει ότι «δεν είναι αυτοσκοπός δικός μου και της ομάδας το πρωτάθλημα. Εμείς πάμε για μια απο τις πρώτες τέσσερις θέσεις και ότι καλύτερο έρθει».
Ακούστε παρακάτω την εκπομπή