Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Στα 37 του χρόνια, ο Μιχάλης Φραγκουλάκης, παραμένει σαν το ...παλιό καλό κρασί!
Με ένα εκπληκτικό σε εκτέλεση φάουλ, ο έμπειρος μέσος, έστειλε με το "καλό" του αριστερό πόδι, την μπάλα στο "παράθυρο", πετυχαίνοντας ένα φανταστικό γκολ.
Το χρονόμετρο έδειχνε το 92' και ο Φραγκουλάκης, με το εκπληκτικό αυτό χτύπημα, χάρισε στην ομάδα του, τον Πόρο, μια σημαντική νίκη στο Ρέθυμνο, επί του Αστέρα (1-2).
Μια νίκη-ανάσα για την ομάδα του Πόρου, η οποία με το τρίποντο αυτό, σκαρφάλωσε στην τρίτη θέση, στην οποία ισοβαθμεί με 7 βαθμούς με ΑΟΑΝ, Δαμάστα, Αναγέννηση, Ηρόδοτο,Αλμυρό, στον πολύ ανταγωνιστικό Κρητικό όμιλο, απο τον οποίο πέφτουν 6 ομάδες, ενώ ο πρώτος θα παίξει μπαράζ για την άνοδο.
Ο 37χρονος Μιχάλης Φραγκουλάκης, είναι ο ηγέτης της ομάδας του Ηρακλείου, η οποία θέλει να καθιερωθεί στην κατηγορία και έχει καταφέρει να θεωρείται μια υπολογίσιμη ποδοσφαιρική δύναμη, στην Κρητική Γ' Εθνική.
Οσο για τον Φραγκουλάκη, τα χρόνια μπορούν να περνούν, αλλά η ποιότητα του, παραμένει "πολυτέλεια" για την κατηγορία.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO το εκπληκτικό φάουλ του Μιχάλη Φραγκουλάκη και τα πανηγύρια στο Ρέθυμνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τα πιτσιρίκια του ΟΦΗ έβγαλαν το...λάδι απο την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ, αλλά τελικά ηττήθηκαν με 2-1.
Ο ΟΦΗ κέρδισε τις εντυπώσεις, αλλά η ΑΕΚ τη νίκη.
Οι πιτσιρικάδες της κρητικής ομάδας , άρπαξαν την ευκαιρία που πήραν απο τον Γιώργο Σίμο λόγω των σφοδρών απουσιών, αλλά ο ΟΦΗ δεν μπόρεσε να κάνει την ...έκπληξη, κόντρα στην πολύ κουρασμένη ΑΕΚ, απο το ευρωπαικό παιχνίδι με τη Λέστερ.
Θετικό ντεμπούτο με τον ΟΦΗ, έκανε ο Ολλανδός Ντε Γκουσμάν, που μπήκε στο δεύτερο ημίχρονο και με την ποιότητα του, ανέβασε την ομάδα, στο δημιουργικό κομμάτι.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε στο παιχνίδι με τον Στάρτζεον (6'), αλλά η ΑΕΚ με τον Ντεντελστεάρου (32') και Σάκοφ (74').
Η Ενωση είχε και δοκάρι με τον Μαχαίρα στο 44'.
Τα παιδιά του ΟΦΗ έτρεξαν πολύ στο τερέν του ΟΑΚΑ και πάλεψαν μέχρι και το τελευταίο λεπτό των καθυστερήσεων, κάνοντας μια ηρωική προσπάθεια, χωρίς όμως να πάρουν κάποιο αποτέλεσμα.
Ο ΟΦΗ πήγε με ...μισή ομάδα στο ΟΑΚΑ και μπορεί ναμην πήρε βαθμούς, αλλά σίγουρα κέρδισε κάποια απο τα νέα παιδιά που έχει στην ομάδα (Διαμαντής, Ουές, Μπαλογιάννης κ.λ.π), τα οποία δείχνουν ότι έχουν όλο το μέλλον μπροστά τους.
Στην επόμενη αγωνιστική, ο αποδεκατισμένος απο τραυματίες ΟΦΗ, υποδέχεται τον Ολυμπιακό στο Γεντί Κουλέ, σε ένα ακόμη πού δύσκολο παιχνίδι, περιμένοντας καρτερικά την διακοπή που ακολουθεί, ώστε να μπορέσει να ανασυνταχθεί, περιμένοντας κάποιες επιστροφές παικτών.
"Δυστυχώς δεν έχουμε πάρει τους βαθμούς που μπορούσαμε να πάρουμε" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιώργος Σίμος, μετά την ήττα στο ΟΑΚΑ απο την ΑΕΚ με 2-1.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, ανέφερε ότι το μήνυμα που βγαίνει απο τα 7 πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος για τον ΟΦΗ, είναι ότι "πρέπει να μεγαλώσουμε μέσα απο τις λεπτομέρειες".
Οπως είπε στην κάμερα της NOVA "είμαι ικανοποιημένος. Τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Δεν πήραμε κάτι, γιατί πρέπει να μάθουμε πράγματα. Και στα 7 παιχνίδια, που έχουμε δώσει, το μήνυμα είναι ότι πρέπει να μεγαλώσουμε μέσα απο τις λεπτομέρειες. Εχουμε νέα παιδιά και καλό μέλλον. Ο χρόνος είναι μαζί μας. Μέρα με τη μέρα θα δημιουργήσουμε κάτι καλό. Δυστυχώς δεν έχουμε πάρει τους βαθμούς που μπορούσαμε να πάρουμε".
Ο τεχνικός του ΟΦΗ αναφέρθηκε και στο προσεχές παιχνίδι με τον Ολυμπιακό στο Γεντί Κουλέ. Οπως είπε "έχουμε μπροστά μας τον Ολυμπιακό, άλλη μια μεγάλη πρόκληση για μας".
Ο προπονητής της ΑΕΚ Μάσιμο Καρέρα, σημείωσε ότι "δεν μπήκαμε καλά στο γήπεδο. Τον τελευταίο καιρό συχνά χρειαζόμαστε ένα χαστούκι για να αντιδράσουμε. Το ίδιο έγινε και σήμερα με το γκολ του ΟΦΗ. Καταφέραμε όμως να αντιδράσουμε και να πάρουμε τη νίκη".
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τα πιτσιρίκια του ΟΦΗ έβγαλαν το λάδι στην ΑΕΚ, αλλά ηττήθηκαν με 2-1