Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Για την ώρα στην Κρήτη, επιτρέπονται αγώνες και προπονήσεις, χωρίς θεατές σε ερασιτεχνικό επίπεδο.
Ενώ και στα γυμναστήρια, επιτρέπεται η άθληση, με υποχρεωτική χρήση μάσκας σε όλους τους χώρους αναμονής και τους κοινόχρηστους χώρους, όπως και στην ατομική άσκηση (ένα άτομο ανά 10 τετραγωνικά μέτρα).
Σε περιοχές, που βρίσκονται ακόμη στο α' επίπεδο επιτήρησης, σε επίπεδο κρουσμάτων κορωνοϊου (μια απο αυτές είναι και η Κρήτη), επιτρέπονται μέχρι νεοτέρας προπονήσεις και αγώνες χωρίς θεατές, σύμφωνα με τις κυβερνητικές ανακοινώσεις.
Αυτό σημαίνει ότι οι αγώνες μεταξύ ομάδων της Κρήτης, μπορούν να συνεχιστούν κανονικά μέχρι νεοτέρας.
Αυτό αφορά κυρίως σε τοπικά και ερασιτεχνικά πρωταθλήματα, όλων των αθλημάτων που γίνονται εντός της περιφέρειας Κρήτης.
Για ομάδες που αγωνίζονται σε Εθνικές κατηγορίες και θα χρειαστεί να ταξεδέψουν έξω απο το νησί, τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Για ομάδες που αγωνίζονται σε Πανελλήνια πρωταθλήματα, αναφορικά με τα ομαδικά αθλήματα, θα επιτρέπονται οι αγώνες μόνο στη Super League 1 και στην Basket League, καθώς επίσης και οι ευρωπαϊκές υποχρεώσεις των ελληνικών ομάδων στα δύο αθλήματα, ποδόσφαιρο και μπάσκετ, σε ότι αφορά τις περιφέρειες που είναι σε κόκκινο επίπεδο.
Η λύση αυτή προκρίθηκε καθώς στις συγκεκριμένες κατηγορίες ακολουθούνται τα πρωτόκολλα σε συνεργασία με την ΓΓΑ και τον ΕΟΔΥ και είναι εφικτή η ανίχνευση των κρουσμάτων. Στις υπόλοιπες κατηγορίες δηλαδή, και κυρίως στα ερασιτεχνικά πρωταθλήματα, μπαίνει λουκέτο για ένα μήνα.
Λουκέτο, στην αθλητική δραστηριότητα, θα μπεί και σε περιοχές που είναι πιθανό να βρεθούν σε επίπεδο αυξημένου κινδύνου το επόμενο διάστημα.
Σε ότι αφορά στην Κρήτη, στην κατηγορία αυτή, είχαν μπεί πριν απο μερικές εβδομάδες Ηράκλειο και Χανιά, ωστόσο κατάφεραν να βγούν.
Με την ευχή, να μην...ξαναμπούν!
Ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς το Σάββατο προχώρησε σε διευκρινίσεις αναφορικά με τα μέτρα για τον κορωνοϊό που αφορούν στον αθλητισμό.
Τα κύρια σημεία τους:
Στο επίπεδο α’ - επιτήρησης - προβλέπονται:
- προπονήσεις και αγώνες χωρίς θεατές,
- μείωση στο 75% του μέγιστου αριθμού των αθλουμένων ανά εγκατάσταση
- ισχύουν οι εξειδικευμένες οδηγίες και τα πρωτόκολλα και τους αγώνες, της ΓΓΑ
Στο επίπεδο β’ - αυξημένου κινδύνου - προβλέπεται:
- αναστολή κάθε αθλητικής δραστηριότητας
- επιτρέπεται η ατομική άθληση μόνο σε εξωτερικούς χώρους χωρίς προπονητή
- επιτρέπεται η ατομική άθληση μόνο σε ανοιχτές αθλητικές εγκαταστάσεις και σε συγκεκριμένα αθλήματα όπως αντισφαίριση, σκοποβολή, τοξοβολία, ιστιοπλοΐα και κωπηλασία με μονομελές πλήρωμα, κανόε καγιάκ με μονομελές πλήρωμα, θαλάσσιο σκι, στίβος, κολύμβηση σε ανοιχτή θάλασσα, ποδηλασία, γκολφ, ιππασία και μηχανοκίνητος αθλητισμός.
- επιτρέπεται επίσης η διεξαγωγή αγώνων super league και basket league καθώς και αγώνων Champions League και Europa League σύμφωνα με τα ειδικά πρωτόκολλα της FIFA και της FIBA.
Για τα γυμναστήρια:
- Στο επίπεδο α': Υποχρεωτική χρήση μάσκας σε όλους τους χώρους αναμονής και τους κοινόχρηστους χώρους, όπως και στην ατομική άσκηση. Ενώ, ισχύει και ένα άτομο ανά 10 τετραγωνικά μέτρα
- Στο επίπεδο β': Αναστέλλεται η λειτουργία των γυμναστηρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Συνεχίζονται μόνο τα πρωταθλήματα που μπορούν να εγγυηθούν εβδομαδιαία τεστ κορωνοϊου
Για την ώρα και το επαγγελματικό βόλει παραμένει σε...lock dowvn.
Η κατάσταση με τον κορωνοϊο, σε όλη τη χώρα, οδήγησε στην αναβολή της 3ης αγωνιστικής, με αποτέλεσμα να αναβληθεί και το παιχνίδι ΟΦΗ-Κηφισιά που επρόκειτο να γίνει την Κυριακή στο κλειστό του ΒΑΚ, όπως ανακοίνωσε και επίσημα ο ΟΦΗ.
Η διοργανώτρια της Volley League, η ΕΣΑΠ, προσπαθεί αν εντάξει την επαγγελματική λίγκα στην ΚΥΑ, καθώς μέχρι τώρα η κυβέρνηση, έχει ανάψει το πράσινο φως μόνο για την Σούπερ Λίγκ 1 και την Basket League.
Mέχρι να συμβεί όμως, όλο αυτό, οι ομάδες συνεχίζουν με προπονήσεις.
Η ανακοίνωση του ΤΑΑ ΟΦΗ ΒΟΛΕΙ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει:
Η κατάσταση που επικρατεί με τον κορωνοϊο, σε όλη τη χώρα, δεν επιτρέπει την διεξαγωγή της 3ης αγωνιστικής, της Volley League.
Ετσι, αναβάλλεται το παιχνίδι ΟΦΗ-Κηφισιά που επρόκειτο να γίνει την προσεχή Κυριακή (8/11) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Η προσπάθεια της ΕΣΑΠ προκειμένου η Volley League, να ενταχθεί στην ΚΥΑ, ώστε να διεξάγονται κανονικά οι αγώνες συνεχίζεται και αναμένουμε τις εξελίξεις.
O ΟΦΗ θα συνεχίσει κανονικά την προετοιμασία του, με καθημερινές προπονήσεις, περιμένοντας τις επίσημες αποφάσεις.
Στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, που θα γίνει την Κυριακή (8/111, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ, στρέφει την προσοχή του ο ΟΦΗ.
Ο Γιώργος Σίμος, μετά το μπαράζ απουσιών των προηγούμενων ημερών, άρχισε να βλέπει και επιστροφές παικτών.
Τέσσερις παίκτες που έχουν λείψει απο τα τελευταία παιχνίδια του ΟΦΗ, λόγω τραυματισμού, ξεκίνησαν να μπαίνουν στο πρόγραμμα και δίνουν ελπίδες στην τεχνική ηγεσία. Πρόκειται για τους Juan Neira, Nazareno Solis, Πραξιτέλη Βούρο και Κώστα Γιαννούλη, οι οποιοι το προηγούμενο διάστημα ταλαιπωρήθηκαν απο μυικούς τραυματισμούς.
Ωστόσο, επειδή προέρχονται απο απουσία αρκετών ημερών, θα χρειαστεί να περιμένουμε μερικά 24ωρα για να δούμε αν οι παίκτες αυτοί υπολογίζονται για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό ή αν το τεχνικό επιτελείο αποφασίσει να τους έχει 100% έτοιμους, μετά τη διακοπή που ακολουθεί.
Κόντρα στον Ολυμπιακό επιστρέφει ο Σελίμοβιτς που εξέτισε την ποινή του και δίνει μια λύση για την άμυνα.
Νοκ οαυτ είναι οι Ναμπί, Σαρδινέρο, Βαζ, Τσιλιανίδης, Σόουζα.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 απο την προπόνηση αναφέρει:
Με τέσσερεις ποδοσφαιριστές να συμμετέχουν στο μεγαλύτερο μέρος του κανονικού προγράμματος, ολοκληρώθηκε η πρώτη προπόνηση της ομάδας μας μετά το ματς με την ΑΕΚ.
Ο λόγος για τους Juan Neira, Nazareno Solis, Πραξιτέλη Βούρο και Κώστα Γιαννούλη.
Ο Abdul Weiss αισθάνθηκε αδιαθεσία και δεν προπονήθηκε, ενώ στην προπόνηση δεν συμμετείχε ο Νίκος Μαρινάκης, λόγω ενοχλήσεων στον αστράγαλο και ο Adil Nabi.
Πρόγραμμα αποφόρτισης ακολούθησε ο Φροίξος Γρίβας.
O Adrian Sardinero ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα στο γήπεδο και θεραπεία.
Ο Felipe Souza έκανε θεραπεία. Οι Ricardo Vaz και Κοσμάς Τσιλιανίδης συνέχισαν για μια ακόμη ημέρα πρόγραμμα αποκατάστασης.
Η σημερινή προπόνηση περιελάμβανε αρχικά ασκήσεις ενδυνάμωσης και τεχνικής. Στη συνέχεια οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας χωρίστηκαν σε δυο γκρουπ. Όσοι αγωνίστηκαν στο ματς με την ΑΕΚ έπαιξαν ποδοβόλεϊ, ενώ το πρόγραμμα για τους υπόλοιπους συνεχίστηκε με ασκήσεις μεταβιβάσεων και αγωνιστικό παιχνίδι.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Τετάρτη (4/11), στις 10:00.