Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ενα ημίχρονο, δεν είναι αρκετό για καμία ομάδα, ώστε να κοιταξει στα μάτια τον Ολυμπιακό.
Xρειάζεσαι 90+ λεπτά να είσαι ομάδα σίδερο, να σηκώνεις τον αντίπαλο στον αέρα στα μαρκαρίσματα και να του δείχνεις καθαρά απο το πρώτο σφύριγμα, ότι θα έχει ένα πολύ δύσκολο απόγευμα.
Ο αποδεκατισμένος ΟΦΗ αυτήν την εποχή, δεν είναι και δεν μπορεί να είναι (λόγω και των μεγάλων απουσιών που έχει) τέτοια ομάδα.
Κόντρα στον Ολυμπιακό, την πιο ποιοτική ομάδα του πρωταθλήματος, ο ΟΦΗ, είχε διάθεση και αγωνιστικότητα στο πρώτο ημίχρονο και έβαλε σε πρόβλημα τον αντίπαλο του.
Στο δεύτερο όμως, έμεινε απο...λάστιχο και δεν είχε τα ψυχικά αποθέματα και τις δυνάμεις, για την υπέρβαση.
Για την ακρίβεια, ο ΟΦΗ του δευτέρου ημιχρόνου δεν πέρασε τη...σέντρα, ενώ ο Ολυμπιακός εκμεταλεύτηκε δυο άσχημες στιγμές του Σελίμοβιτς και πήρε το τρίποντο.
Στο 53’ ο Καμαρά σεντράρει, ο Σελίμοβιτς, δεν μπορεί να νικήσει στον αέρα τον Χασάν και ο Αιγύπτιος φορ με καρφωτή κεφαλιά στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα για το 0-1.
Στο 80’ ξανά ο Σελίμοβιτς κάνει άσχημο κοντρόλ, ο Φορτούνης κλέβει τη μπάλα και δίνει έτοιμο γκολ στον Μασούρα για το 0-2 καθαρίζοντας το παιχνίδι.
Το καλό πρώτο ημίχρονο που είχε ο ΟΦΗ, στο οποίο είχε δοκάρι με τον Γιάννου και ένα πέναλτι (Γιάννου) το οποίο ακυρώθηκε (το είδαμε και αυτό στον άτυχο φετινό ΟΦΗ) με υπόδειξη του VAR (οφσάιντ Γιάννου).
Δοκάρι είχε και ο Ολυμπιακος με τον Μπρούμα, σε ένα μοιρασμένο πρώτο 45λεπτο στο οποίο και δυο ομάδες είχαν την ευκαιρία να σκοράρουν, αλλά έμειναν στο μηδέν.
Ο Ολυμπιακός ήταν αποτελεσματικός στην επανάλληψη και με τα γκολ του Χασάν στο 53’ και του Μασούρα στο 80’ , πήρε αυτό που ήθελε και όπως είπε και ο προπονητής του Ολυμπιακού Πέδρο Μάρτινς πριν το παιχνίδι «αν θέλεις τίτλο, πρέπει να κερδίσεις τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ».
Οσο για τον ΟΦΗ, έχασε ένα ακόμη παιχνίδι έπαιξε ξανά με σφοδρές απουσίες (Ναμπί, Γιαννούλης, Σαρδινέρο, Μαρινάκης, Βούρος κ.λ.π.) και πλέον βλέπει την διακοπή ως «βάλσαμο» για να γιατρέψει τις πληγές του και να παρουσιαστεί καλύτερος στην επανέναρξη του πρωταθλήματος, μετά απο δυο εβδομάδες.
Mε μια νίκη (4 ήττες, τρείς ισοπαλίες) σε 8 παιχνίδια, ο ΟΦΗ παραμένει για την ώρα, πολύ μακριά απο τα στάνταρ της περσινής περιόδου, τόσο αγωνιστικά, όσο και βαθμολογικά, καθώς πέρσι ήταν σταθερά στην εξάδα, ενώ πλέον βολοδέρνει στην 10η θέση.
Θα χρειαστεί στην επανέναρξη (παίζει εκτός έδρας με τον χτυπημένο απο κορωνοϊό Βόλο!) μια σειρά θετικών αποτελεσμάτων και μαζί με την επιστροφές καθοριστικών παικτών, να μπορέσει να χτίσει ξανά μια ανοδική πορεία.
Κίτρινες κάρτες: Σελίμοβιτς, Σακόρ, Μεγιάδο - Καμαρά, Σεμέδο, Πέπε.
ΟΦΗ (Σίμος): Βάτερμαν, Ουές, Λυμπεράκης, Σακόρ, Σελίμοβιτς, Στράρτζεον, Διαμάντης, Μπαλογιάννης (61' Ντε Γκουζμάν), Γιάννου (61' Γκαργκαλατζίδης), Μεγιάδο (87' Νέιρα), Κοροβέσης.
Ολυμπιακός (Μαρτίνς): Σα, Ραφίνια, Σεμέδο, Σισέ, Χολέμπας, Εμβιλά, Καμαρά, Μπρούμα (69' Πέπε), Βαλμπουενά (77' Φορτούνης), Μασούρας (84' Ραντζέλοβιτς), Χασάν (83' Ελ Αραμπί).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η δικαίωση για τον Γιώργο Γιακουμάκη, άργησε λίγο, αλλά τελικά ήρθε.
Στα 26 του χρόνια, ο γεννημένος στις 9/12/1994 Ηρακλειώτης επιθετικός, κλήθηκε στην Εθνική ομάδα.
Τα 8 γκολ που έχει βάλει φέτος στην Ολλανδική Φένλο, σε πρωτάθλημα και Κύπελλο Ολλανδίας (6 στο πρωτάθλημα και δυο στο Κύπελλο) οδήγησαν τον Φαν Σιπ, να καλέσει στο Εθνικό μς συγκρότημα τον Γιώργο Γιακουμάκη, για για τα επόμενα ματς του Nations League.
Στην μικρομεσαία Ολλανδική Φένλο (14η στην βαθμολογία σε πρωτάθλημα 18 ομάδων), αλλά στο δυνατό πρωτάθλημα της Eredivisie (A' Oλλανδίας), ο Γιακουμάκης, που είναι ένα απο τα λίγα καθαρόαιμα 9αρια της χώρας, κατάφερε να δείξει τις δυνατότητες του και να προκαλέσει το ενδιαφέρον του Ομοσπονδιακού εκλέκτορα.
Ο Γιακουμάκης με τα έξι γκολ, που έχει πετύχει, μοιράζεται την κορυφή των σκόρερ της Eredivisie με τον Ντανίλο της Τβέντε και τον Στίβεν Μπέργκχαους της Φέγενορντ!
Για να μας...θυμίσει λίγο την άλλοτε εντυπωσιακή πορεία του μεγάλου-επίσης Ηρακλειώτη- Νίκου Μαχλά (χωρίς κανένα ίχνος και διάθεση σύγκρισης ασφαλώς, καθώς ο Μαχλάς είναι ένας) με τις πρωτιές που κατέγραψε στην Ολλανδία ως πρώτος σκόρερ της Ευρώπης με την Φίτεσε και αργότερα μια μεγάλη καριέρα στον τεράστιο Αγιαξ.
Ετσι, ο Ηρακλειώτης επιθετικός, που αναδείχθηκε απο τον ΠΟ Ατσαλένιου (για τον ΠΟΑ ο Γιώργος Γιακουμάκης, είναι ο δικός του ...Μαχλάς) και συνέχισε στον Πλατανιά, την ΑΕΚ, τον ΟΦΗ, ξανά στην ΑΕΚ και σήμερα στην Φένλο, μπορεί να αισθάνεται δικαιωμένος για την επιμονή του να συνεχίσει στο εξωτερικό, μετά απο το περσινό πέρασμα του στην Πολωνική Γκόρνικ (12 ματς -3 γκολ).
Στην Ολλανδία, βρήκε μια ομάδα που τον πιστεύει, ενώ και το στυλ του πρωταθλήματος, είναι αυτό που του ταιριάζει.
Ο Γιακουμάκης σκοράρει χατ τρικ στην πρεμιέρα του ολλανδικού πρωταθλήματος (κόντρα στην Εμεν) και έχει από ένα γκολ κόντρα στην Ντεν Χάαγκ, την Αλκμααρ και την Γκρόνινγκεν. Επίσης έχει και τα δύο γκολ στη νίκη με 4-2 επί της Ντεν Μπος για το Κύπελλο Ολλανδίας.
O Γιώργος, καλείται για πρώτη φορά στην Εθνική Ελλάδας ενώ είχε 3 συμμετοχές με την Εθνική Ελπίδων.
Ο σέντερ φορ της Φένλο, έχει καλή ψυχολογία, έχει βρεί στην Ολλανδία την χαμένη του αυτοπεποίθηση και αυτό που θέλει είναι αυτή η ομάδα, που είναι σήμερα, να αποτελέσει για εκείνον ένα σκαλοπάτι, για μια μεγαλύτερη μεταγραφή, είτε στην Ολλανδία, είτε κάπου αλλού στο εξωτερικό.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO το εκπληκτικό γκολ με ψαλιδακι που έβαλε στην ήττα της Φένλο απο την Γκρίνιγκεν με 2-1.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η ομάδα του ΟΦΙεράπετρας ζεί ιστορικές στιγμές, καθώς για πρώτη φορά θα αγωνιστεί στην Σούπερ Λίγκ 2 (Β’ Εθνική), ενώ ετοιμάζεται να φτιάξει και ένα σύγχρονο προπονητικό κέντρο στο γήπεδο του Καλού Χωριού, με την σύμφωνη γνώμη του δήμου, αλλά και της Περιφέρειας, η οποία την επιδότησε για το σκοπό αυτό με ένα ποσό 470 χιλ. ευρώ.
Αυτή η ποδοσφαιρική ...άνοιξη στο Λασίθι για τη νέα δύναμη στο Κρητικό ποδόσφαιρο, έχει προκαλέσει και το ενδιαφέρον ξένων επενδυτών!
Οπως αποκάλυψε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη, ο πρόεδρος του ΟΦΙεράπετρας Θανάσης Χηνόπουλος, ο οποίος κατέχει το 99% των μετοχών της ΠΑΕ, είναι σε συζητήσεις μια μια Αγγλική και μια Ισπανική εταιρεία, οι οποίες ενδιαφέρονται να επενδύσουν στην ομάδα της Ιεράπετρας.
Μάλιστα δεν είναι, όπως μας είπε, οι μοναδικοί ενδιαφερόμενοι.
Υπήρξε ενδιαφέρον και απο Κρητικούς επιχειρηματίες, ωστόσο η πρόταση τους, δεν κρίθηκε ασφαλής, καθώς όπως τονίζει ο ιδιοκτήτης του ΟΦΙ «θέλω η ομάδα να πάει σε καλά χέρια».
Ο τιμονιέρης του ΟΦΙ, ο Χηνόπουλος, ο άνθρωπος που πήρε την ομάδα απο το τοπικό και την ανέβασε στην Σούπερ Λίγκ 2 παραδέχεται με ειλικρίνεια ότι «τώρα είμαστε στην Σούπερ Λίγκ 2. Είναι σα να έχω ένα τριαξονικό στην πλάτη. Αν δεν γίνει τίποτα θα το πάρω, το φορτίο και θα γίνει μια προσπάθεια. Θα ήταν καλύτερο να βρεθούν άλλοι συμπαίκτες».
Για την πρόταση αυτή των ξένων επενδυτών, αν είναι αληθινή και απο που...κρατάει η σκούφια τους, μας λέει πως «είναι αληθές το ενδιαφέρον. Είναι δυο εταιρείες μαζί. Μια Αγγλική και μια Ισπανική που ενδιαφέρονται. Δεν είναι τίποτε ακόμη οριστικό όμως. Υπάρχουν συζητήσεις. Σε 1-1.5 μήνα θα καταλήξει το θέμα. Μια ΠΑΕ για να αγοραστεί πρέπει να γίνει μια έρευνα. Απο τον αγοραστή. Αυτό γίνεται αυτήν την εποχή. Εχουν και άλλες ομάδες στο εξωτερικό. Είμαστε θετικοί και στο να επενδύσει κάποιος, ή να αγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο».
Το ενδιαφέρον στην περίπτωση αυτή είναι ότι «οι ξένοι έχουν ζητήσει και τη δική μου παρουσία στην ομάδα. Δεν χαλάς μια ομάδα, που πάει καλά. Ετσι το σκέφτονται. Να προχωρήσουμε μαζί. Απο τις συζητήσεις έχω καταλάβει ότι έχουν ψάξει και έχουν θετικές σκέψεις. Εχουμε δρόμο, όμως ακόμη. Αυτό που θέλω, είναι ο ΟΦΙ να είναι σε καλά χέρια».
Γιατί όμως ο ΟΦΙ σαν ομάδα έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον επενδυτών απο το εξωτερικό;
Ο Θανάσης Χηνόπουλος λέει ότι «υπάρχει ενδιαφέρον για τον ΟΦΙ, γιατί η πορεία του τα τελευταία 4 χρόνια είναι εντυπωσιακή. Απο το τοπικό που ήμασταν είναι στην Σούπερ Λίγκ 2 και αυτό κάτι δείχνει».
Για το αν έχει ο ίδιος ψάξει τη δυναμική αυτών των εταιρειών, ο πρόεδρος του ΟΦΙ σημειώνει πως «στο μέτρο που έχω τη δυνατότητα, τις έχω ερευνήσει και συνεχίζω».
Ενώ για το αν έχει συζητήσει κατ’ ιδίαν μαζί τους λέει ότι «οι άνθρωποι ήρθαν στην Ιεράπετρα και μάλιστα αυτήν την εποχή φιλοξενώ και ένα απο αυτούς στα Χανιά και οι συζητήσεις συνεχίζονται».
Για το αν απευθύνθηκε στην τοπική κοινωνία για αγορά μετοχών, ο κ. Χηνόπουλος μας λέει ότι «ο κόσμος της Ιεράπετρας έχει βοθήσει με χορηγίες και εισιτήρια. Στο θέμα μετοχών όμως, δεν υπήρξε ανταπόκριση. Απο επιχειρηματίες της περιοχής μας. Δεν είχα αντίρρηση και κάποιος απο την περιοχή να αγοράσει την ομάδα».
Ενώ για την πρόταση Κρητικών επιχειρηματιών ανέφερε ότι «ήταν εκτός Λασιθίου. Τα βάλαμε κάτω με το συμβούλιο και είπαμε ότι δεν πρέπει να προχωρήσουμε. Θέλαμε κάτι καλύτερο».
Για το προπονητικό κέντρο του ΟΦΙ,σ στο Καλο Χωριό, που χρηματοδοτήθηκε απο την Ιεράπετρα, ο κ. Χηνόπουλος, επισημαίνει ότι «το γήπεδο στο Καλό Χωριό είναι εγκαταλελειμμένο Πριν απο 2 χρόνια ξεκινήσαμε την προσπάθεια με συζήτηση με τον Περιφερειάρχη Κρήτης, τον κ. Αρναουτάκη. Οπως και το δήμαρχο της περιοχής. Υπάρχουν εγκεκριμένα χτήματα 470 χιλιάδες ευρώ. Μέσα σε ένα χρόνο και αν πάνε όλα καλά, θα μπορέσει η ομάδα να έχει προπονητικό κέντρο. Ενα μεγάλο ευχαριστώ, στον Περιφερειάρχη και δήμαρχο. Είναι μεγάλη υπόθεση για μας».
Η συζήτηση με τον πρόεδρο του ΟΦΙ ολοκληρώθηκε με αναφορές για τα χρήματα που θα λάβουν οι ομάδες της Σούπερ Λίγκ 2 απο το ποσοστό του στοιχήματος και τα τηλεοπτικά.
Ο ίδιος πέταξε μια «βόμβα», αφήνοντας ...υποψίες για συμψηφισμό εσόδων. Οπως είπε «τα έσοδα απο το στοίχημα είναι ένα πολύ καλό βήμα, απρόσμενο και απρόβλεπτο. Φοβάμαι μόνο μην συνοψιστεί με το τηλεοπτικό. Το υποψιαζόμαστε, αλλά εύχομαι να μην γίνει».
Ακούστε παρακάτω την συνέντευξη του Θανάση Χηνόπουλου στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1