
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Να βάλει μέσα, τον πιτσιρικά τον Περδίκη", μου γράφουν δυναμικά, αρκετοί φίλοι του ΟΦΗ, στα μηνύματα που δέχομαι στην εκπομπή μου στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1, προτρέποντας τον Γιώργο Σίμο να τολμήσει, στο παιχνίδι του ΟΦΗ στο Βόλο, με τον 20χρονο αριστεροπόδαρο κεντρικό αμυντικό, που έγινε φέτος επαγγελματίας, προερχόμενος απο την Κ19.
Ο Ο ΟΦΗ πηγαίνει στο προσεχές παιχνίδι, με προβλήματα στην αμυντική του γραμμή, στο παιχνίδι του Σαββάτου και ο προπονητής σκέφτεται...καραμπόλες στην άμυνα και μετατόπιση παικτών σε άλλες θέσεις (π.χ. ο Μαρινάκης απο δεξιός μπάκ σε θέση αριστερού στόπερ και ο Γιαννούλης απο κεντρικός αμυντικός, σε θέση αριστερού μπακ), καθώς οι λύσεις είναι περιορισμένες, την ίδια ώρα, που ο Κουτρουμπής, τον οποίο απέκτησε καθυστερημένα ο ΟΦΗ στο μεταγραφικό παράθυρο των "άνεργων" παικτών, δεν είναι ακόμη έτοιμος, για να βγάλει 90λεπτο.
Φίλαθλοι του ΟΦΗ, προτρέπουν, λοιπόν τον Σίμο, να δώσει φανέλα βασικού στο νεαρό στόπερ, Περδίκη, ο οποίος είναι καθαρόαιμος κεντρικός αμυντικός (αριστερό ποδι) και μάλιστα με πολύ καλά σωματικά προσόντα.
Και ίσως -όπως λένε κάποιοι- μέσα απο αυτό, ο ΟΦΗ πέρα του αγωνιστικού κέρδους, να κερδίσει και ένα δικό του παιδί.
Ο Περδίκης, συμμετείχε σε όλη την προετοιμασία στην Ολλανδία, έπαιξε σε φιλικά παιχνίδια και η ομάδα δεν έκανε άλλη προσθήκη στην θέση του αριετρού κεντρικού αμυντικού, στην οποία υπάρχει μόνο ο Γιαννούλης.
Στο τελευταίο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό, ο Σίμος, όταν έγινε αλλαγή ο Κοροβέσης (αριστερός μπακ), έκανε τρείς εσωτερικές αλλαγές!
Ο Γιαννούλης απο αριστερός στόπερ πήγε αριστερός μπάκ. Ο Μαρινάκης απο δεξιός μπακ, έγινε αριστερός στόπερ. Ο Μπράουν μπήκε ως αλλαγή και έγινε δεξιός μπάκ.
Στο παιχνίδι αυτό, ο τεχνικός του ΟΦΗ, είχε εκτός αποστολής τον Περδίκη, ενώ ήταν στην 18αδα ο Κουτρουμπής, ο οποίος δεν πήρε χρόνο συμμετοχής.
Κάθε παιχνίδι, όμως, είναι διαφορετικό και ο αγωνιστικός σχεδιασμός της τεχνικής ηγεσίας, γίνεται με βάση τα προβλήματα που υπάρχουν την συγκεκριμένη εβδομάδα, πριν το παιχνίδι και ανάλογα φυσικά και με τον αντίπαλο.
Ο κόσμος του ΟΦΗ πάντως, ήταν πάντα υπέρ στα νέα παιδιά και παραδοσιακά στηρίζει αυτές τις επιλογές, ανεξαρτήτως αποτελέσματος.
Η άλλη άποψη βέβαια, είναι ότι, όλα πρέπει να γίνονται ομαλά και ο νέος παίκτης, να παίρνει την ευκαιρία όταν είναι πραγματικά έτοιμος.
Το Σάββατο, θα δούμε, ποιες θα είναι οι τελικές επιλογές της τεχνικής ηγεσίας.
Γ.Κορτς
Γήπεδο χαλί, στο Πανθεσσαλικό του Βόλου και στο παιχνίδι της ομώνυμης ομάδας με τον ΟΦΗ. Ενα απο τα καλύτερα γήπεδα της Σούπερ Λίγκ, είναι το γήπεδο, στο οποίο πραγματικά χαίρεσαι να παίζεις μπάλα. Ο Βόλος έχει φτιάξει μια υπέροχη ομάδα, η οποία είναι μάλλον απίθανο να κινδυνεύσει με την εικόνα που δείχνει, καθώς παίζει γρήγορο και επιθετικό ποδόσφαιρο. Ενώ και το γήπεδο, όπως είδαμε και στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ είναι σημείο αναφοράς, καθώς βοηθάει τις ομάδες να παίζουν ποδόσφαιρο. Στον ΟΦΗ, έλεγαν τα καλύτερα για τον αγωνιστικό χώρο που συνάντησαν. Ομως, το μειονέκτημα των γηπεδούχων, είναι η προσέλευση του κόσμου, καθώς μετά βίας μαζεύουν 2 χιλιάδες στα εντός έδρας παιχνίδια τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ντυμένος στα ...λευκά ο ΟΦΗ στο Βόλο. Η κρητική ομάδα φόρεσε στο Πανθεσσαλικό την κατάλευκη εμφάνιση, με άσπρη φανέλα και άσπρο σορτσάκι. Το πάνω μέρος της φανέλας έχει μια διακριτική γκρί ρήγα. Ο γκολκήπερ Σωτηρίου φόρεσε μπλέ εμφάνιση. Ο γηπεδουχος Βόλος, φόρεσε τη γνώριμη μπλέ εμφάνιση με κόκκινη ρήγα.
Η εμφάνιση -εκ του αποτελέσματος-δεν έφερε γούρι στον ΟΦΗ, ο οποίος έχασε το παιχνίδι με 1-0.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ