Απο εκεί που...δεν περίμεναν βρήκαν παρηγοριά στον ΟΦΗ, μετά την ήττα στο Βόλο με 1-0. Ο Αχιλλέας Μπέος στα αποδυτήρια του Πανθεσαλικού, παρηγόρησε τους ανθρώπους του ΟΦΗ, για το τελικό αποτέλεσμα, λέγοντας τους, "μπράβο, για το ποδόσφαιρο που παίξατε. Εχετε μια πολύ καλή ομάδα!".
Οι άνθρωποι του ΟΦΗ ευχαρίστησαν τον έμπειρο παράγοντα, για τα καλά του λόγια και ανταπέδωσαν και εκείνοι για την ομάδα του Βόλου, η οποία έδειξε επίσης μια εξαιρετική εικόνα.
Δυστυχώς για τον ΟΦΗ, το αποτέλεσμα ήταν πικρό στο παιχνίδι, αλλά θα έρθουν και οι ήττες.
Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο και η ζωή συνεχίζεται.
Ο ΟΦΗ πλέον συγκεντώνεται για τα δυο εντός έδρας παιχνίδια που έχει στο γήπεδο του, με τον Αστέρα Τρίπολης και τον Πανιώνιο.
Γ.Κορτς
Στον ΟΦΗ βλέπουν τη στατιστική εικόνα του αγώνα, στο Βολο και...τρελαίνονται!
Δεν μπορούν να πιστέψουν, πως έχασαν ένα παιχνίδι στο οποίο είχαν 19 τελικές (έναντι 14 του αντιπάλου), δέκα κερδισμένα κόρνερ (έναντι τρία του αντιπάλου) και κτοχή μπάλας 58%, έναντι 42% του αντιπάλου.
Ο ΟΦΗ είχε μια μεγάλη ευκαιρία να συνεχίσει το αήττητο σερί του και σίγουρα η ήττα τον αδικεί με βάση την εικόνα του, στο γήπεδο.
Τα...στατιστικά όμως δεν δίνουν τη νίκη.
Αν είχε σκοράρει σε κάποια απο τις 19 τελικές, μεταξύ αυτών δυο δοκάρια και κραυγαλέες φάσεις, θα έπαιρνε κάτι απο το παιχνίδι.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στις χαμένες ευκαιρίες που είχε ο ΟΦΗ στο παιχνίδι, απέδωσε την ήττα με 1-0 στο Βόλο, ο Γιώργος Σίμος.
Ο τεχνικός του εμφανίστηκε ψύχραιμος μιλώντας στα κανάλια novasports και όπως είπε "έγινε ένα συγκλονιστικό παιχνίδι που σίγουρα το ευχαριστήθηκαν όσοι το παρακολούθησαν. Δεν κάναμε γκολ τις ευκαιρίες που είχαμε. Απο Δευτέρα δουλειά, για να βελτιώσουμε κάποια πράγματα. Δεν μας πηγαίνει πίσω η ήττα, βλέπουμε προστά".
Με τη σειρά του, ο Νίκος Κοροβέσης ανέφερε ότι "το αποτέλεσμα μας αδικεί. Ετσι είναι το ποδόσφαιρο. Βλέπουμε μπροστά. Μας έλειψε η αποτελεσματικότητα".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ