karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Απο εκεί που...δεν περίμεναν βρήκαν παρηγοριά στον ΟΦΗ, μετά την ήττα στο Βόλο με 1-0. Ο Αχιλλέας Μπέος στα αποδυτήρια του Πανθεσαλικού, παρηγόρησε τους ανθρώπους του ΟΦΗ, για το τελικό αποτέλεσμα, λέγοντας τους, "μπράβο, για το ποδόσφαιρο που παίξατε. Εχετε μια πολύ καλή ομάδα!".

Οι άνθρωποι του ΟΦΗ ευχαρίστησαν τον έμπειρο παράγοντα, για τα καλά του λόγια και ανταπέδωσαν και εκείνοι για την ομάδα του Βόλου, η οποία έδειξε επίσης μια εξαιρετική εικόνα.

Δυστυχώς για τον ΟΦΗ, το αποτέλεσμα ήταν πικρό στο παιχνίδι, αλλά θα έρθουν και οι ήττες.

Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο και η ζωή συνεχίζεται.

Ο ΟΦΗ πλέον συγκεντώνεται για τα δυο εντός έδρας παιχνίδια που έχει στο γήπεδο του, με τον Αστέρα Τρίπολης και τον Πανιώνιο.

Γ.Κορτς

Στον ΟΦΗ βλέπουν τη στατιστική εικόνα του αγώνα, στο Βολο και...τρελαίνονται!

Δεν μπορούν να πιστέψουν, πως έχασαν ένα παιχνίδι στο οποίο είχαν 19 τελικές (έναντι 14 του αντιπάλου), δέκα κερδισμένα κόρνερ (έναντι τρία του αντιπάλου) και κτοχή μπάλας 58%, έναντι 42% του αντιπάλου.

Ο ΟΦΗ είχε μια μεγάλη ευκαιρία να συνεχίσει το αήττητο σερί του και σίγουρα η ήττα τον αδικεί με βάση την εικόνα του, στο γήπεδο.

Τα...στατιστικά όμως δεν δίνουν τη  νίκη.

Αν είχε σκοράρει σε κάποια απο τις 19 τελικές, μεταξύ αυτών δυο δοκάρια και κραυγαλέες φάσεις, θα έπαιρνε κάτι απο το παιχνίδι.

Γ.Κορτς

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τρελό παιχνίδι στο Βόλο-Με 19 τελικές έχασε ο ΟΦΗ

Στις χαμένες ευκαιρίες που είχε ο ΟΦΗ στο παιχνίδι, απέδωσε την ήττα με 1-0 στο Βόλο, ο Γιώργος Σίμος.

Ο τεχνικός του εμφανίστηκε ψύχραιμος μιλώντας στα κανάλια novasports και όπως είπε "έγινε ένα συγκλονιστικό παιχνίδι που σίγουρα το ευχαριστήθηκαν όσοι το παρακολούθησαν. Δεν κάναμε γκολ τις ευκαιρίες που είχαμε. Απο Δευτέρα δουλειά, για να βελτιώσουμε κάποια πράγματα. Δεν μας πηγαίνει πίσω η ήττα, βλέπουμε προστά".

Με τη σειρά του, ο Νίκος Κοροβέσης ανέφερε ότι "το αποτέλεσμα μας αδικεί. Ετσι είναι το ποδόσφαιρο. Βλέπουμε μπροστά. Μας έλειψε η αποτελεσματικότητα".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τρελό παιχνίδι στο Βόλο-Με 19 τελικές έχασε ο ΟΦΗ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi