Ο ΟΦΗ έχασε ένα τσουβάλι γκολ στο Βόλο, ειχε δυο δοκάρια με τους Φιγκερέιδο και Νέιρα και πολλές χαμένες ευκαιρίες κυρίως νε τον Δημήτρη Μάνο στο πρώτο ημίχρονο και τελικά πλήρωσε αυτήν την επιθετική δυστοκία, καθώς οι γηπεδούχοι στο 75' με εξαιρετικό γκολ του Τόρες, πήραν τη νίκη και τους τρείς βαθμούς, σε ένα παιχνίδι που και οι δυο ομάδες, έχασαν τα...άχαστα, αλλά τελικά γέλασε μόνο ο ένας.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τρελό παιχνίδι στο Βόλο-Με 19 τελικές έχασε ο ΟΦΗ
Βλέπουν την στατιστική και...τρελαίνονται στον ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, συνεχίζει να λειτουργεί σαν …οικογένεια, μέσα και έξω απο το γήπεδο.
Το περασμένο Σάββατο (14/9) όλη η ομάδα και το τεχνικό επιτελείο, με τις οικογένειες τους, συμμετείχαν σε Κρητικό Γλέντι, που έγινε στο χωριό Θραψανό.
Η πρωτοβουλία, ανήκε στον προπονητή του ΟΦΗ, Δημήτρη Ζλατιλίδη, ο οποίος είναι καθηγητής φυσικής αγωγής στο σχολείο του χωριού και έχει αναπτύξει ισχυρούς δεσμούς με την περιοχή, η οποία έχει και πολλούς φίλους του ΟΦΗ!
Οι κάτοικοι υποδέχθηκαν με χαρά την αποστολή της ομάδας βόλει του ΟΦΗ και της ευχήθηκαν να έχει καλή χρονιά στο πρωτάθλημα της Volley League.
Οι παίκτες του ΟΦΗ και ειδικά οι ξένοι (ο Ουκρανός Στοροζίλοφ και οι Κολομβιανοί Μίνα και Καραμπαλί) εντυπωσιάστηκαν από την κρητική φιλοξενία, αλλά και από τους κρητικούς μεζέδες.
Οι παίκτες του ΟΦΗ απόλαυσαν το φημισμένο Θραψανιώτικο ψητό, ενώ ο αθλητής του ΟΦΗ Γιάννης Ρουμελιωτάκης, εντυπωσίασε με τις χορευτικές του ικανότητες, στα κρητικά τραγούδια, της βραδιάς.
Η φωτογραφία είναι απο το Κρητικό γλέντι, στο οποίο συμμετείχε η ομάδα βόλει του ΟΦΗ.
Σε εκλογές πηγαίνουν οι Παλαίμαχοι του ΟΦΗ, καθώς η θητεία της υφιστάμενης διοίκησης, έληξε. Πλέον οι Παλαίμαχοι, προσέρχονται στις κάλπες την προσεχή Τετάρτη (18/9) στις 6μμ στα γραφεία του συνδέσμου, που βρίσκονται πίσω από τη θύρα 1, για να αναδείξουν το νέο διοικητικό τους συμβούλιο. Με ανακοίνωση τους, καλούν όλους τους Παλαιμάχους, να προσέλθουν και να συμμετάσχουν στην διαδικασία.
Στο μεταξύ, οι Παλαίμαχοι του ΟΦΗ, την Παρασκευή (20/9, 8μμ) στο Παγκρήτιο στάδιο, θα δώσουν φιλικό παιχνίδι με Παλαίμαχους από την Μελβούρνη.
Γ.Κορτς