karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

O ΟΦΗ με 4 νίκες, σε ισάριθμους αγώνες και μάλιστα δυο φορές στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος (το 1986 και το 1995), προίκα της μεγάλης ομάδας που είχε την "χρυσή" δεκαετία 1985-1995, κρατάει μέχρι και σήμερα το ρεκόρ, για το καλύτερο ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, μεταξύ των επαρχιακών ομάδων της χώρας.

Μαζί με τον ΟΦΗ, είναι και ο ιστορικός Ολυμπιακός Βόλου, ο οποίος μάλιστα ήταν η πρώτη ομάδα το 1971, που έκανε το εντυπωσιακό 4Χ4 στην Α' Εθνική, όπως μας πληροφορεί με τα έγκριτα στατιστικά της, η επίσημη σελίδα, της Σούπερ Λίγκ.

Καμία ομάδα, δεν έχει σπάσει αυτό το ρεκόρ, το οποίο σήμερα "απειλεί" η Ξάνθη, με το φετινό 3Χ3 που έχει κάνει.

Βέβαια, για να ισοφαρίσει το ρεκόρ του ΟΦΗ και να δημιουργήσει προυποθέσεις για κάτι μεγαλύτερο, η Ξάνθη, θα πρέπει να κερδίσει την προσεχή αγωνιστική στη Λάρισα.

Τότε θα ισοφαρίσει το 4Χ4 του ΟΦΗ και του Ολυμπιακού Βόλου και θα μπεί και αυτή, στο "πάνθεον" των ομάδων της Περιφέρειας.

Το 3Χ3 έχουν κάνει ακόμη, η Βέροια (2014) και παλαιότερα η Λάρισα και ο Πανσεραικός, το 1987 (εκείνη την εποχή Λάρισα και ΟΦΗ έπαιζαν δυνατά για τον τίτλο!).

Το 4Χ4 του ΟΦΗ το 1986, έγινε με νίκες επί των Πανιωνίου (2-1), του ΠΑΣ Γιάννινα (0-1), της Δόξας Δράμας (3-2), του Εθνικού (2-0).

Ενώ το 1995 ο ΟΦΗ κέρδισε κατά σειρά την Καλαμάτα (2-3), τον Εδεσσαικό (4-1), τη Λάρισα (2-6) και την Ξάνθη (3-0).

Η φωτογραφία είναι απο δημοσιεύμα της εποχής (1986), όταν ο ΟΦΗ,  βγήκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη μετά το 3-3 με τον Ολυμπιακό, με γκολ του Τάκη Περσία στο φινάλε (και δυο γκολ του Ράικο Γιάνγιανιν!).

Δείτε παρακάτω στην ενδιαφέρουσα στατιστική αποτύπωση της Σούπερ Λίγκ, τα μεγάλα σερί των επαρχιακών ομάδων της χώρας:

Οι περιπτώσεις που ομάδες της περιφέρειας έχουν ξεκινήσει στο πρωτάθλημα με τρεις τουλάχιστον νίκες:

1971-72 ο Ολυμπιακός Βόλου
19.09.1971: Φωστήρας - Ολυμπιακός Βόλου 1-2
26.09.1971: Ολυμπιακός Βόλου - Καβάλα 1-0
03.10.1971: Ολυμπιακός Λευκωσίας - Ολυμπιακός Βόλου 1-2
10.10.1971: Ολυμπιακός Βόλου - Πιερικός 1-0

1986-87 ο ΟΦΗ
14.09.1986: ΟΦΗ - Πανιώνιος 2-1
21.09.1986: Γιάννινα - ΟΦΗ 0-1
28.09.1986: ΟΦΗ - Δόξα Δράμας 3-2
05.10.1986: ΟΦΗ - Εθνικός 2-0

1987-88 η ΑΕΛ
06.09.1987: ΑΕΛ - Ολυμπιακός 3-1
13.09.1987: Παναχαϊκή - ΑΕΛ 1-3
27.09.1987: ΑΕΛ - Άρης 3-1

1987-88 ο Πανσερραϊκός
06.09.1987: Πανσερραϊκός - Απόλλων Καλαμαριάς 3-0
13.09.1987: Διαγόρας - Πανσερραϊκός 0-2
27.09.1987: Πανσερραϊκός - Παναθηναϊκός 1-0

1995-96 ο ΟΦΗ
26.08.1995 Καλαμάτα - ΟΦΗ 2-3
10.09.1995: ΟΦΗ - Εδεσσαϊκός 4-1
17.09.1995: ΑΕΛ - ΟΦΗ 2-6
24.09.1995: ΟΦΗ - Ξάνθη 3-0

2014-15 η Βέροια
24.08.2014 Βέροια - Ξάνθη 3-2
01.09.2014 ΟΦΗ - Βέροια 0-1
13.09.2014: Βέροια - Κέρκυρα 2-1

2019-20 η Ξάνθη
25.08.2019: ΑΕΚ - Ξάνθη 1-2
31.08.2019: Παναιτωλικός - Ξάνθη 1-2
15.09.2019: Ξάνθη - Αστέρας Τρίπολης 2-1

Ο Δημήτρης Μάνος, το βαρύ πυροβολικό του ΟΦΗ, δεν ήταν στη μέρα του, στο Βόλο.

Εχασε δυο τετ-α-τετ, που υπο κανονικές συνθήκες είναι "βούτυρο στο ψωμί του" για να σκοράρει, ενώ γενικά δεν φαινόταν να πατάει καλά στο γήπεδο.

Ο Μάνος στο πρώτο χαμένο τετ-α-τετ πάτησε πάνω στο "μπέκ" που ποτίζει το χορτάρι και τραυματίστηκε στο πέλμα, αλλά δεν έγινε αλλαγή και έβγαλε όλο το παιχνίδι.

Μετά το παιχνίδι αποχώρησε κουτσαίνοντας απο τον αγωνιστικό χώρο, απογοητευμένος απο τις χαμένες του ευκαιρίες, αλλά και απο την ήττα του ΟΦΗ.

Δυστυχώς στον Βόλο, δεν ήταν η μέρα ούτε του ΟΦΗ, ούτε του Μάνου.

Ηταν ένα άτυχο παιχνίδι, το οποίο όλοι πρέπει να αφήσουν πίσω τους και να κοιτάξουν παρακάτω.

Γ.Κορτς

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τρελό παιχνίδι στο Βόλο-Με 19 τελικές έχασε ο ΟΦΗ

Βλέπουν την στατιστική και...τρελαίνονται στον ΟΦΗ

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, επιστρέφει φουριόζα απο την Ταιλάνδη, μετά απο ένα "χορταστικό" δεκαήμερο απο μπάσκετ και εμπειρίες, απο τη συμμετοχή της στο διεθνές τουρνουά, στο οποίο κατέλαβε την τρίτη θέση, που της έδωσε και το οικονομικό έπαθλο των δέκα χιλιάδων δολαρίων και μπαίνει αμέσως στις επίσημες υποχρεώσεις της, για τη φετινή σεζόν!

Την Παρασκευή (5μμ) αντιμετωπίζει τον Πρωτέα Βούλας στην Αθήνα, για το θεσμό του Κυπέλλου Ελλάδος, στον οποίο και μετέχει ο ΟΦΗ της Β' Εθνικής.

Το αξιοσημείωτο, είναι ότι, η αποστολή επιστρέφει απο το κοπιαστικό ταξίδι στην Ταιλάνδη, την Παρασκευή το πρωί και με το...τζετ λαγκ της πτήσης, θα μεταβεί στο γήπεδο, για το παιχνίδι με τον Πρωτέα!

Βέβαια, θα γίνει μια στάση μερικών ωρών στο ξενοδοχείο της Ελευσίνας, που χρησιμοποιεί ο μπασκετικός ΟΦΗ στις διαμονές του, στην Αθήνα, ωστόσο, μια...κούραση θα την έχουν, οι παίκτες!

Ο Βασίλης Ράλλης-και σωστά- έχει αξιλογήσει το παιχνίδι με τον Πρωτέα, ως ένα ακόμη φιλικό προετοιμασίας (και ότι ήθελε προκύψει) για τον ΟΦΗ , ο οποίος έδωσε στην Ταλιάνδη 5 παιχνίδια (!) και θα πρέπει να είναι προσεκτικός στην διαχείριση του έμψυχου δυναμικού, ώστε να μην προκύψουν προβλήματα τραυματισμών, τώρα που η προετοιμασία της ομάδας μπαίνει στην τελική ευθεία, για την έναρξη του πρωταθλήματος της Β' Εθνικής, στις 6 Οκτωβρίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Το τζακ-ποτ του ΟΦΗ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi