karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Σε προγραμματισμένη επέμβαση στην χολή, υποβλήθηκε ο Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Παναγιώτης Σπυριδάκης και οι ευχές όλης της οικογένειας του ΟΦΗ (ασφαλώς και οι δικές μας), συνοδεύουν τον πιο παλαιό εν ενεργεία παράγοντα της χώρας, με συνεχόμενη προσφορά πάνω απο 50 χρόνια στον ΟΦΗ!

Ο Παναγιώτης αφέθηκε στα έμπειρα χέρια, του διευθυντή της χειρουργικής του Βενιζελείου νοσοκομείου, Φάνη Κοκκινάκη, ενός σπουδαίου επιστήμονα και πρώην μέλους του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για να λύσει ένα χρόνιο πρόβλημα, που τον ταλαιπωρούσε.

Ολα πήγαν καλά και σύντομα, ο Παναγιώτης θα επιστρέψει στα (πολύτιμα) καθήκοντα του!

 

Γ.Κορτς

Ο Ούγκο Κάιπερς θα μείνει στο μυαλό των φίλαθλων του Εργοτέλη, για την προπερσινή εκπληκτική χρονιά που έκανε στην Football league, αλλά και για το "θορυβώδες" διαζύγιο με την ομάδα του, καθώς δεν δέχθηκε να πάει στην ΑΕΚ, για να υπογράψει αργότερα στον Ολυμπιακό.

Ο Βέλγος επιθετικός, που έμεινε ουσιαστικά για ένα χρόνο χωρίς ομάδα, συνεχίζει την καριέρα του, ως δανεικός (απο τον Ολυμπιακό) στην Αζαξιό και στην Ligue 2 και στο παιχνίδι με την Λε Μαν έκανε...θαύματα και με δυο υπέροχα γκολ οδήγησε την ομάδα του, στη νίκη με 4-2.

Η τέχνη του γκολ δεν ξεχνιέται και ο Κάιπερς φαίνεται να το δείχνει αυτό και στη Γαλλία.

Απο τα δυο γκολ που πέτυχε, το δεύτερο, είναι με ένα εκπληκτικό σουτ εκτός περιοχής, με την μπάλα να πηγαίνει στο "Γ".

Ενώ το πρώτο του γκολ, είναι γκολ...Καίπερς, με διαγώνιο σούτ μέσα απο την περιοχή.

Ο Βέλγος επιθετικός έχει στο...αίμα του το γκολ και το πιο σημαντικό για αυτόν, είναι να καλύψει την χαμένη περσινή χρονιά και να επανέλθει πλήρως αγωνιστικά.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα δυο γκολ που πέτυχε

Ο ΟΦΗ του δευτέρου ημιχρόνου, είναι αυτό που θέλει να βλέπει ο Γιώργος Σίμος, όπως ανέφερε στην συνέντευξη τύπου, μετά το παιχνίδι στο Βόλο, όπου ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα με 1-0.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, ανέφερε ότι στο πρώτο ημίχρονο οι γραμμές της ομάδας ήταν μακρυά και δεν μπόρεσε να παίξει το ποδόσφαιρο που θέλει και μπορεί, σε αντίθεση με το δεύτερο ημίχρονο, στο οποίο ο ΟΦΗ έπαιξε όπως έπρεπε, ήταν καλύτερος, αλλά δέχθηκε ένα γκολ κόντρα στη ροή του αγώνα και έχασε το παιχνίδι.
Η αναφορά του προπονητή του ΟΦΗ:
«Ήταν ένας πολύ ωραίος αγώνας, ο οποίος είχε μεγάλο ενδιαφέρον για όσους τον παρακολούθησαν. Είναι ωραίο να γίνονται τέτοιοι αγώνες, γιατί θα φέρουν τον φίλαθλο κόσμο στα γήπεδα.
Στο α’ ημίχρονο η ομάδα μας δεν είχε την απόδοση που θέλουμε να έχουμε. Οι γραμμές μας ήταν μακριά και δεν βρήκαμε ελεύθερους χώρους για να δημιουργήσουμε το παιχνίδι που θέλουμε. Παρόλα αυτά είχαμε τις πιο κλασικές ευκαιρίες για να προηγηθούμε.
Στο δεύτερο ημίχρονο βελτιωθήκαμε και είχαμε τον έλεγχο του αγώνα. Παίξαμε καλύτερο ποδόσφαιρο, αυτό που θέλουμε να παίζουμε. Ο αντίπαλος προηγήθηκε κόντρα στη ροή του παιχνιδιού. Οι ποδοσφαιριστές μας προσπάθησαν πάρα πολύ. Δεν έχω παράπονο. Η προσπάθεια έγινε. Όταν έχουμε 19 τελικές και μάλιστα εκτός έδρας και δεν σκοράρουμε, τότε δεν θα πάρουμε αποτέλεσμα. Είμαστε ευχαριστημένοι από τους ποδοσφαιριστές μας. Από τη Δευτέρα αρχίζουμε δουλειά πάνω στις αδυναμίες μας, ώστε να βελτιωθούμε και να γίνουμε πιο δυνατοί».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi