
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η απολυτη ξευτίλα σε όλο της το μεγαλείο, στο παιχνίδι Ολυμπιακός-ΟΦΗ στο Καραισκάκης.
Στο 33' και με το σκορ στο 1-0 επί του Ολυμπιακού, ο Σεμέντο ανατρέπει καθαρά τον Φιγκειρέδο, του ΟΦΗ, μέσα στην περιοχή.
Ο αμυντικός του Ολυμπιακού, παίρνει τα πόδια του επιθετικού του ΟΦΗ, αλλά ο διαιτητής Παπαδόπουλος, δείχνει να συνεχιστεί το παιχνίδι.
Απο το δωμάτιο του VAR γίνεται εξέταση της φάσης και εκεί που όλοι περιμένουν ότι θα υποδειχθεί το πέναλτι, σε μια απόφαση-μνημείο που αλλοιώνει το αποτέλεσμα του αγώνα και εκθέτει και το VAR , οι διαιτητές λένε στον διαιτητή ότι δεν υπάρχει παράβαση!
Δεν καλούν καν, τον διαιτητή Παπαδόπουλο, να δεί σε επανάλληψη τη φάση και να αποφασίσει εκείνος!
Ο ΟΦΗ είχε γενικά σοβαρά θέματα με την διαιτησία στο παιχνίδι, καθώς ο διαιτητής επέτρεψε το σκληρό παιχνίδι των γηπεδούχων, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις έπαιζαν αντικανονικά.
Aπο την άλλη πλευρά, ο ΟΦΗ, έπαιρνε φάουλ, μόνο με...αίμα!
O OΦΗ έπαιξε με θάρρος και το γνωστό επιθετικό παιχνίδι του και με το εκπληκτικό γκολ του Ναμπί, έμεινε όρθιος στο παιχνίδι, μέχρι το τέλος, δείχνοντας και σε αυτό το παιχνίδι τις επιθετικές του αρετές.
Στο 66' ήταν η σειρά του Ολυμπιακού να ακυρωθεί γκολ με τη χρήση VAR. Γκερέρο, Γκασπάρ και Μασούρας, άλλαξαν γρήγορα τη μπάλα και ο Γκερέρο, στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα για το 3-1. To γκολ ακυρώθηκε επειδή υπήρχε οφσάιντ στην αρχή της φάσης. To ριπλέι δικαίωσε την απόφαση, η οποία αυτή τη φορά, ήταν σωστή.
Ο Ολυμπιακός, διαμαρτυρήθηκε σε μια ακόμη φάση με ένα σκληρό μαρκάρισμα του Κοροβέση, ο οποίος πήγε με τις τάπες πάνω στο πόδι του αντιπάλου και ζήτησαν κόκκινη κάρτα. Πιθανό, να είχαν δίκιο, αλλά ο ...VAR δεν ασχολήθηκε με τη φάση.
Το παιχνίδι έκλεισε τελικά στο 2-1, με τον Ολυμπιακό να παίρνει τη νίκη και τον ΟΦΗ να κάνει σπουδαία εμφάνιση, αλλά να μένει με το ...παράπονο για το πέναλτι που του έκλεψαν και δεν αποδόθηκε δικαιοσύνη ...ούτε απο τον VAR!
Στο Καραισκάκης είχε παρατηρηθεί πρόβλημα με το VAR και στο παιχνίδι Ολυμπιακός-Αστέρας, με τους φιλοξενούμενους να; φωνάζουν ακόμη για ένα καραμπινάτο πέναλτι που δεν τους δόθηκε. Τότε έφταιγε το...κακό ριπλέι της NOBA. Τώρα;
Ο Ελληνικός λαός πλήρωσε 10 εκ. ευρώ για to VAR προκειμένου να αποδίδει δικαιοσύνη στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, αλλά φαίνεται ότι, έχουμε ακόμη πολύ...δρόμο για να συμβεί αυτό.
Δεν VARιέσαι...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
O OΦΗ έβαλε δύσκολα στον Ολυμπιακό στο Καραισκάκης, αλλά γνώρισε την ήττα με 2-1, κάνοντας όμως εξαιρετική εμφάνιση. Ο προπονητής του Ολυμπαικού Πέδρο Μάρτινς, παραδέχθηκε μετά το παιχνίδι μιλώντας στην κάμερα της NOVA τα ...δύσκολα που έβαλε ο ΟΦΗ στην ομάδα του. Οπως είπε "ο Βαλμπουενά είναι ένας σημαντικός παίκτης για την ομάδα μας και έπρεπε να διαχειριστούμε το κένο του. Ο ΟΦΗ μας δυσκόλεψε πάρα πολύ. Έδειξε καλό πρόσωπο. Στο δεύτερο ημίχρονο μπήκαμε πολύ καλά, ήμασταν καλύτεροι στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα και ειδικά μέχρι το τρίτο γκολ που ακυρώθηκε. Στο πρώτο μέρος σε κάποια σημεία ήμασταν εμείς καλύτεροι και σε κάποια άλλα ο ΟΦΗ. Η ομάδα μας έχει ποιοτικούς παίκτες και μπορεί να το δείξει σε οποιοδήποτε σύστημα. Έχει παίξει κι ο Βαλμπουενά εκεί. Απλά σήμερα έπαιξε ένας άλλος παίκτης (σ.σ. Σουντανί), αλλά δεν υπήρχε διαφορά", δήλωσε ο Πέδρο Μαρτίνς στην κάμερα της NOVA.
Γ.Κορτς
Ο ΟΦΗ κοίταξε στα μάτια τον Ολυμπιακό στο Καραισκάκης αλλά ηττήθηκε τελικά με 2-1, μετά απο ένα συναρπαστικό παιχνίδι με μεγάλες φάσεις. Ο Ολυμπιακός προηγήθηκε με τον Σουντανι στο 10' , ο ΟΦΗ ισοφάρισε στο 45' με το Ναμπί. Είχε δοκάρι ξανά με το Ναμπί στο 53' και τέσσερα λεπτά αργότερα ο Σουντανί έγραψε το 2-1 για τον Ολυμπιακό. Ο ΟΦΗ φωνάζει για ένα πέναλτι στον Φιγκερέιδο το οποίο δεν υπέδειξε ούτε το VAR, ενώ ακυρώθηκε σωστά ένα γκολ του Ολυμπιακού με τον Γκερέρο.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ