karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Τα «αστεράκια» του τμήματος στίβου του ΟΦΗ μας «έλαμψαν» και πάλι στην συνάντηση που έγινε στις εγκαταστάσεις του Πανελλήνιου Γυμναστικού Συλλόγου και στην οποία συμμετείχαν τα 7 καλύτερα σωματεία της χώρας.
Οι μικροί πρωταθλητές του ΟΦΗ, τα πήγαν περίφημα στην συνάντηση ΠΠ-ΠΚ Β´ και σημείωσαν πολύ καλές επιδόσεις και ρεκόρ.
Αυτές οι επιτυχίες απέδειξαν για άλλη μια φορά την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στις Ακαδημίες του Τμήματος Στίβου του ΟΦΗ και μια… πρόγευση για τη φετινή χρονιά.
Οι επιδόσεις των αθλητών του ΟΦΗ:
-Aγάπης Γιάννης, 1ος σtο Ύψος με 1,55.
-Μαθιουδάκης Ανδρέας, 1ος στη Σφαίρα 15,53 και 1ος στο Μπαλάκι με 58,50
-Κωστάκης Αναστάσιος, 2ος στο Μήκος 4,79 και 9ος στα 60μ με 8΄΄85
-Αρβανιτάκης Γιώργος, 2ος στα 1000μ, με 3΄17΄΄63
Τερζάκης Στέφανος, 6ος, στα 1000μ με 3΄39΄΄22
-Κότσι Μικαέλα, Μανουσάκη Τερψιχόρη, Σεραφειμίδη Μαρία, Στεφανάκη Λένα, Σαββάκη Κωνσταντίνα, Αρναουτίδη Έλενα 1ες στη Σκυταλοδρομία 6x 50μ με 41΄΄91.
-Στεφανάκη Ήρα 1η στο Μήκος 4,65 και 4η στα 60μ εμπ με 10΄΄91.
-Παπαγιαννάκη Μαρία, 1η στα 600μ, , με 1΄45΄΄38.
-Στεφανάκη Λένα 2η στα 60μ εμπ, με 10΄΄63.
-Παπαχατζάκη Χριστίνα, 3η στα 600μ με 1΄51΄΄59.
-Κότσι Μικαέλα, 3η στο Μήκος με 4,44.
-Σεραφειμίδη Μαρία, 3η στα 60μ με 8΄΄73.
-Βαλλάι Τζέσικα, 3η στο Μπαλάκι με 35,60 και 4η στη Σφαίρα με 5,10
-Σαββάκη Κωνσταντίνα 4η στα 60μ με 8΄΄74.
-Κοζή Αναστασία 5η στο Μήκος με 4,42.
-Αρναουτίδη Έλενα 6η στα 60μ με 8΄΄84.
-Μανουσάκη Τερψιχόρη 7η στα 60μ εμπ με 11΄΄46.
-Τούτσι Έβα 7η στα 600μ με 2΄01΄΄23.
-Μονιάκη Ράνια , 9η στο Μήκος με 4,32.
-Σάλα Λορένα 10η, στα 60μ εμπ με 11΄΄62.
-Γκαγκά Ειρήνη 13η στο Μήκος με 4,03.
-Καγιαλή Ειρήνη 13η στα 60μ με 9΄΄31.

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη

Ξεκίνησαν οι προσφορές, απο την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, προς τους φιλάθλους , με σκοπό να τονώσει ακόμη περισσότερο την παρουσία του κόσμου, στα παιχνίδια της ομάδας, στο Γεντί Κουλέ.

Η εξαιρετική πορεία της ομάδας, πρέπει να συμβαδίσει και με ένα γεμάτο γήπεδο και στόχος είναι ο μέσος όρος των 3,5 περίπου χιλιάδων εισιτηρίων που καταγράφονται στα πρώτα εντός έδρας παιχνίδια της ομάδας, χωρίς όμως να έχει παίξει κάποιο απο τα λεγόμενα εμπορικά με τις μεγάλες ομάδες, να αυξηθεί.

Η εικόνα στο γήπεδο του ΟΦΗ μέχρι σήμερα, έχει παλμό, αλλά σίγουρα μπορεί να γίνει ακόμα πιο δυνατή.

Τα πιο ακριβά εισιτήρια διαρκείας φέτος (σε σχέση με πέρσι), αλλά και τα "τσιμπημένα" εισιτήρια αγώνα, φαίνεται να κρατούν κάποιους, μακριά απο το Γεντί Κουλέ και στον ΟΦΗ, με μια σειρά απο ενέργειες, προσπαθούν να συγκεντρώσουν περισσότερο κόσμο.

Μια απο αυτές, είναι η προσφορά μέσω του προγράμματος "Deals for you" της COSMOTE, που δίνει τη δυνατότητα στους φιλάθλους να αποκτήσουν δυο εισιτήρια στην τιμή του ενός, για τις Θύρες 1,4,5 και 8 και αφορούν περιορισμένο αριθμό θέσεων.

Ενώ συνεχίζεται, η καμπάνια της ΠΑΕ για τις γυναίκες με συμβολική τιμή εισιτηρίου 2 ευρώ στη θύρα 1 του γηπέδου, με όλα τα έσοδα από τα εισιτήρια να διατίθενται  για την ενίσχυση της Πανελλήνιας Εταιρίας Πρόληψης για τον καρκίνο, "Στόχος-Πρόληψη" , σε μια σπουδαία ενέργεια κοινωνικού χαρακτήρα απο τον ΟΦΗ, η οποία όμως είχε ανταπόκριση στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο, όπου η εικόνα στην θύρα 1, ήταν πιο "γεμάτη" απο άλλα παιχνίδια.

Βέβεια, εφ' όσον συνεχιστεί η προσπάθεια αυτή, θα πρέπει τώρα που χειμωνιάζει να γίνει αλλαγή θύρας, για το σκοπό αυτό, καθώς η θύρα 1 είναι "ξεσκέπαστη" και αν πιάσει βροχή, οι γυναίκες θα γίνουν...μούσκεμα και ...δεν πρέπει!

Ας είμαστε πιο...τζέντελμαν σε αυτό, καθώς μιλάμε για γυναίκες. Θα πρέπει να αναζητηθεί ένα σκεπαστό σημείο του γηπεδου, για να τις φιλοξενήσει.

Η ΠΑΕ με τα πού έμπειρα εμπορικά στελέχη που έχει, θα πρέπει να δεί και το θέμα ενός εισιτηρίου διαρκείας του δευτέρου γύρου, σε μια προσιτή τιμή, καθώς έχω την αίσθηση ότι αν η αγωνιστική εικόνα του ΟΦΗ, είναι τόσο εντυπωσιακή, όσο είναι σήμερα, η ομάδα θα πάει φουλ για πλέι-οφ και πολλοί θα είναι εκείνοι που θα θέλουν να είναι στο γήπεδο, στα μεγάλα αυτά παιχνίδια.

Σε κάθε περίπτωση, όλες αυτές οι κινήσεις που γίνονται ή θα γίνουν, έχουν ένα και μόνο στόχο.

Την ακόμη πιο δυναμική εικόνα, του Γεντί Κουλέ την οποία χρειάζεται ως 12ο παίκτη η εξαιρετική φετινή ομάδα του ΟΦΗ, για να εκπληρώσει με ακόμη κελύτερες προυποθέσεις τα φετινά της όνειρα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση για την προσφορά με την COSMOTE:

Νέα μεγάλη προσφορά της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 σε συνεργασία με την COSMOTE!
Από τον αγώνα με την Ξάνθη (26/10) και για τους επόμενους εντός έδρας αγώνες της ομάδας μας σε πρωτάθλημα και κύπελλο, οι φίλοι του ΟΦΗ θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν δυο εισιτήρια στην τιμή του ενός μέσω του προγράμματος "Deals for you" της COSMOTE.

Τα εισιτήρια αυτά είναι για τις Θύρες 1,4,5 και 8 και αφορούν περιορισμένο αριθμό θέσεων.

H ανακοίνωση για το συμβολικό εισιτήριο 2 ευρώ για τις γυναίκες στη θύρα 1:

H ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 προσκαλεί όλες τις γυναίκες να παρακολουθήσουν τον αγώνα με την Ξάνθη από τη Θύρα 1 του γηπέδου "Θ. Βαρδινογιάννης" με συμβολική τιμή εισιτηρίου τα 2 ευρώ. Όλα τα έσοδα από τα εισιτήρια αυτά θα διατεθούν για την ενίσχυση της Πανελλήνιας Εταιρίας Πρόληψης για τον καρκίνο, "Στόχος-Πρόληψη".
Για τα συγκεκριμένα εισιτήρια, τα οποία απευθύνονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε γυναίκες, ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η αγορά της "Κάρτας Φίλου ΟΦΗ" (αφού τα έσοδα θα διατεθούν για φιλανθρωπικό σκοπό) και θα διατίθενται ΜΟΝΟ από τα εκδοτήρια που βρίσκονται στο γήπεδο "Θ. Βαρδινογιάννης" (10:00 – 18:00) απευθείας σε γυναίκες. Σε περίπτωση μη παρουσίας της γυναίκας αυτοπροσώπως, θα πρέπει να γίνεται γνωστός ο αριθμός ΑΜΚΑ και ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να επιδεικνύεται η ταυτότητά της.
ΔΕΝ θα επιτραπεί η είσοδος στη Θύρα 1 του γηπέδου "Θ. Βαρδινογιάννης" σε οποιονδήποτε άνδρα έχει στην κατοχή του εισιτήριο που απευθύνεται σε γυναίκες.

H ανακοίνωση για τις τιμές των εισιτηρίων με την Ξάνθη:

Στη διάθεση των φιλάθλων του ΟΦΗ βρίσκονται τα εισιτήρια του αγώνα με την Ξάνθη, ο οποίος θα γίνει στις 26/10 (17:15) στο γήπεδο "Θ. Βαρδινογιάννης", στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Super League.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, υπενθυμίζουμε ότι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ προϋπόθεση για την αγορά εισιτηρίου είναι η απόκτηση της "Κάρτας Φίλου ΟΦΗ", η οποία κοστίζει 10 ευρώ (ΟΛΑ τα έσοδα θα διατεθούν στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ για τις ανάγκες των τμημάτων του), την πληρώνετε ΜΟΝΟ μία φορά και ισχύει για ΟΛΗ τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν 2019-20.

Οι τιμές των εισιτηρίων έχουν ως εξής:

ΘΥΡΑ 1 , 4 και 5 : ΚΑΝΟΝΙΚΟ 10 € , ΠΑΙΔΙΚΟ 5 €

ΘΥΡΑ 6 : ΚΑΝΟΝΙΚΟ 15€ , ΠΑΙΔΙΚΟ 7,5€

ΘΥΡΑ 2 , 3 και 8 : ΚΑΝΟΝΙΚΟ 25€ , ΠΑΙΔΙΚΟ 12,5€

ΘΥΡΑ 7 , 9 VIP "Ευγένιος Γκέραρντ" : ΚΑΝΟΝΙΚΟ 35 €

ΘΥΡΑ 9 VVIP "Ευγένιος Γκέραρντ" : ΚΑΝΟΝΙΚΟ 50 €

Η διάθεση των εισιτηρίων θα γίνεται από το OFI FC Official Store, που βρίσκεται επί της οδού Καντάνου, δίπλα στη Θύρα 9 του γηπέδου "Θ. Βαρδινογιάννης" και από τα γραφεία της ΠΑΕ ΟΦΗ στο γήπεδο "Θ. Βαρδινογιάννης".

Απαραίτητη προϋπόθεση για την έκδοση παιδικού εισιτηρίου είναι να συνοδεύεται από κανονικό εισιτήριο ενήλικα. Το παιδικό εισιτήριο ισχύει για παιδιά γεννημένα από το 2009 κι έπειτα, ενώ μπορείτε να το προμηθευτείτε ΜΟΝΟ από τα γραφεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στο γήπεδο "Θ. Βαρδινογιάννης", επί της οδού Καντάνου (δίπλα στην είσοδο της Θύρας 9).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και για την αποφυγή της όποιας ταλαιπωρίας, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 σας συστήνει την ηλεκτρονική αγορά τόσο του εισιτηρίου σας όσο και της "Κάρτας Φίλου ΟΦΗ", καθώς και την έγκαιρη άφιξή σας στο γήπεδο.

Γυναικείο εισιτήριο αξίας 2 ευρώ στη Θύρα 1

H ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 προσκαλεί όλες τις γυναίκες να παρακολουθήσουν τον αγώνα με την Ξάνθη από τη Θύρα 1 του γηπέδου "Θ. Βαρδινογιάννης" με συμβολική τιμή εισιτηρίου τα 2 ευρώ. Όλα τα έσοδα από τα εισιτήρια αυτά θα διατεθούν για την ενίσχυση της Πανελλήνιας Εταιρίας Πρόληψης για τον καρκίνο, "Στόχος – Πρόληψη".

Για τα συγκεκριμένα εισιτήρια, τα οποία απευθύνονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε γυναίκες, ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η αγορά της "Κάρτας Φίλου ΟΦΗ" (αφού τα έσοδα θα διατεθούν για φιλανθρωπικό σκοπό) και θα διατίθενται ΜΟΝΟ από τα εκδοτήρια που βρίσκονται στο γήπεδο "Θ. Βαρδινογιάννης" (10:00 – 18:00) απευθείας σε γυναίκες. Σε περίπτωση μη παρουσίας της γυναίκας αυτοπροσώπως, θα πρέπει να γίνεται γνωστός ο αριθμός ΑΜΚΑ και ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να επιδεικνύεται η ταυτότητά της.

ΔΕΝ θα επιτραπεί η είσοδος στη Θύρα 1 του γηπέδου "Θ. Βαρδινογιάννης" σε οποιονδήποτε άνδρα έχει στην κατοχή του εισιτήριο που απευθύνεται σε γυναίκες.

1+1 εισιτήριο στις Θύρες 1,4,5 και 8 με την προσφορά "Deals for you" της COSMOTE

Νέα μεγάλη προσφορά από την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 σε συνεργασία με την COSMOTE!

Από τον αγώνα με την Ξάνθη (26/10) και για όλους τους υπόλοιπους εντός έδρας αγώνες της ομάδας μας σε πρωτάθλημα και κύπελλο, οι φίλοι του ΟΦΗ θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν δυο εισιτήρια στην τιμή του ενός μέσω του προγράμματος “Deals for You” της COSMOTE.

Τα εισιτήρια αυτά είναι για τις Θύρες 1,4,5 και 8 και αφορούν περιορισμένο αριθμό θέσεων.

Τα εισιτήρια του αγώνα ΟΦΗ – Ξάνθη μπορείτε να τα προμηθευτείτε με τους εξής τρόπους:

* Από την επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, πατώντας ΕΔΩ

* Από την ιστοσελίδα www.ticketmaster.gr, πατώντας ΕΔΩ

* Από το τηλεφωνικό κέντρο της Ticketmaster στο 210 8938111 (Δευτέρα – Κυριακή 9:00-21:00)

* Από τα καταστήματα Public σε όλη την Ελλάδα. Στο Ηράκλειο, οδός Δαιδάλου 15 (Δευτέρα – Παρασκευή 9:00 – 21:00, Σάββατο 9:00 – 20:00)

* Από το πρακτορείο ΟΠΑΠ “Περάκης”, οδός Εμμ. Μπαντουβά 73, Ηράκλειο.

*Από το OFI FC Official Store, που βρίσκεται επί της οδού Καντάνου, δίπλα στη Θύρα 9 του γηπέδου "Θ. Βαρδινογιάννης" (Δευτέρα και Τετάρτη, 10:00 – 15:00, Τρίτη και Πέμπτη, 10:00 – 14:00 και 18:00 – 21:00 και Παρασκευή, 10:00 – 20:00)

* Από τα γραφεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στο γήπεδο "Θ. Βαρδινογιάννης" επί της οδού Καντάνου, δίπλα στη Θύρα 9 (Δευτέρα έως Σάββατο, 10:00 – 18:00)


Την "Κάρτα Φίλου ΟΦΗ" μπορείτε να την προμηθευτείτε με τους εξής τρόπους:

* Από την ιστοσελίδα www.ticketmaster.gr, πατώντας ΕΔΩ.

* Από το τηλεφωνικό κέντρο της Ticketmaster στο 210 8938111 (Δευτέρα – Κυριακή 9:00-21:00)

* Από τα καταστήματα Public σε όλη την Ελλάδα. Στο Ηράκλειο, οδός Δαιδάλου 15 (Δευτέρα – Παρασκευή 9:00 – 21:00, Σάββατο 9:00 – 20:00)

* Από το πρακτορείο ΟΠΑΠ “Περάκης”, οδός Εμμ. Μπαντουβά 73, Ηράκλειο.

* Από τα γραφεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στο γήπεδο "Θ. Βαρδινογιάννης" επί της οδού Καντάνου, δίπλα στη Θύρα 9 (Δευτέρα έως Σάββατο, 10:00 – 18:00).

* Αν εκδώσετε την Κάρτα Φίλου από τα Γραφεία της ΠΑΕ, η συναλλαγή θα γίνεται ΜΟΝΟ με μετρητά.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τι να λέει άραγε, ο Σάββας Θεοδωρίδης τόσο παραστατικά, στον Ηλία Πουρσανίδη, στο περιθώριο του αγώνα ΟΦΗ-Ολυμπιακός 2-1.
 Ο Πουρσανίδης, φαίνεται να ακούει με προσοχή και μάλλον με μια σχετική απορία, τα όσα του λέει ο παράγοντας του Ολυμπιακού.
Ο κυρ-Σάββας, μετά τη λήξη της αναμέτρησης, αντί αν κάνει το...σταυρό του, που ο Ολυμπιακός πήρε το τρίποντο, έτσι όπως το πήρε, έκανε τη γνωστή...επίθεση στην διαιτησία!
Ο ΟΦΗ αδικήθηκε, ο Ολυμπιακός φωνάζει!
Εκεί που μας χρωστούσαν δηλαδή, μας πήραν και το βόδι!
Ο Ολυμπιακός πήρε τη δύσκολη νίκη και ο ΟΦΗ παρά την εξαιρετική του εμφάνιση δικαιούται να έχει παράπονα για το πέναλτι που δεν δόθηκε πάνω στον Φιγκειρέδο, χωρίς κανείς ωστόσο απο την ομάδα να κάνει δημόσια το παραμικρό σχόλιο για τη διαιτησία του Παπαδόπουλου, η οποία ήταν συνολικά πολύ κακή για τον ΟΦΗ, σε όλο το 90λεπτο.
 Ο Ολυμπιακός όμως, μέσω του Θεοδωρίδη, έκανε ολομέτωπη επίθεση προς πάσα κατεύθυνση.
Το ντελίριο του κυρ-Σάββα: «δεν έχω δει χειρότερη διαιτησία από την σημερινή. Καλέ έλεγαν οι εφημερίδες σήμερα πως έπινε καφέ ο Σαραϊδάρης με τον διαιτητή και έναν βοηθό. Πολύ καλά τα λένε. Αυτό είναι το κατάντημα του ποδοσφαίρου κύριε Γραμμένε που για όλα φταίτε εσείς. Μόνο η Εθνική σας μάρανε. Το ότι της αλλάξατε γήπεδο ήταν το μεγαλύτερο σφάλμα και αν ήταν να φύγετε μόνο του Άρη έκανε. Σας λυπάμαι είναι ντροπή να προ είσαστε εσείς στην Ομοσπονδία. Ο διαιτητής έπαιζε 80-20, πάρτε τους την σφυρίχτρα.
Αυτός ο Πορτογάλος, που δεν θέλω να λέω το όνομά του, γιατί μου κάνει κακό να το λέω, φταίει για όλα. Αυτός κατεβάζει τους χειρότερους διαιτητές για να κάνουν κακό στον Ολυμπιακό. Να μας πουν γιατί ακυρώθηκε το γκολ μετά από 20 λεπτά για οφσάιντ. Τι έγινε και δεν μέτρησε αυτό το τόσο ωραίο γκολ».
Βέβαια, ο Θεοδωρίδης, δεν είπε τίποτα για το...πέναλτι που δεν δόθηκε στον ΟΦΗ και τα αμέτρητα ανάποδα σφυρίγματα (όλες οι διεκδικήσεις υπέρ του Ολυμπιακού) στο παιχνίδι.
Mια δικαιολογία υπάρχει για όλο αυτό.
Να ...ταράχθηκε τόσο ο κυρ-Σάββας απο την εμφάνιση του ΟΦΗ και να ...ξέσπασε μπροστά απο τις κάμερες, απο την ανακούφιση του, που ο Ολυμπιακός, πήρε τελικά το τρίποντο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi