karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ κάνει πρωταθλητισμό στο φετινό πρωτάθλημα και εντυπωσιάζει για το ποδόσφαιρο που παίζει και την ποιότητα που βγάζει στο γήπεδο.

Το ίδιο και ο Σίμος.

Ο 41χρονος προπονητής, στην πρώτη του παρουσία στην Σούπερ Λίγκ, παρουσιάζει μια ομάδα με φρέσκιες και σύγχρονες ποδοσφαιρικές ιδέες και δείχνει για την ώρα, να παρακάμπτει την απειρία του, καθώς για πρώτη φορά κοουτσάρει ομάδα, πρώτης κατηγορίας.

Αν ο ΟΦΗ εντυπωσιάζει, η έκπληξη έρχεται από το νεαρό Γιαννιώτη προπονητή, ο οποίος αποτελεί την αποθέωση της νέας γενιάς προπονητών στην χώρα και το πρόσωπο που σίγουρα έχει κερδίσει τις εντυπώσεις, έχοντας βέβαια και την «προστασία» αλλά και την υποστήριξη, ενός μοντέρνου προπονητικού επιτελείου, αλλά και σημαντικών ποδοσφαιρικών προσωπικοτήτων, γύρω του.

Ο Σίμος, έχει κερδίσει ήδη φανατικούς θαυμαστές και ένας από αυτούς, είναι ο παλιός συμπαίκτης του στον ΟΦΗ Νίκος Ιορδανίδης, ο οποίος μάλιστα προβλέπει ότι ο Σίμος θα είναι «ο πρώτος Ελληνας προπονητής που θα δουλέψει σε μεγάλη ευρωπαική ομάδα!».

Ο άλλοτε Σερραίος σέντερ-φορ του ΟΦΗ, ανακάλυψη του Γκέραρντ, στα τέλη της δεκαετίας του ’90 (56 συμμετοχές -17 γκολ στον ΟΦΗ στην πενταετία 1999-2004), ήταν συμπαίκτης με τον Σίμο στον ΟΦΗ, στη μοναδική χρονιά που ο σημερινός προπονητής της ομάδας, αγωνίστηκε στο κρητικό συγκρότημα (2001-2, 23 συμμετοχές).

H selfie Νίκου Ιορδανίδη, τραβήχθηκε την παραμονή του αγώνα Ολυμπιακός-ΟΦΗ το ίδιο και η… πρόβλεψη, για το προπονητικό μέλλον του ελπιδοφόρου Σίμου.

Και αυτό έχει βέβαια τη σημασία του, καθώς η εντυπωσιακή εικόνα του ΟΦΗ στο Καραισκάκης, έδωσε ακόμη περισσότερους πόντους στον προπονητή και την ομάδα και συγκέντρωσε πολύ θετικές κριτικές για την εικόνα που παρουσιάζει φέτος το κρητικό συγκρότημα, που …θυμίζει κάτι, από τις καλές εποχές του ένδοξου παρελθόντος!

Μακάρι, η πρόβλεψη του Ιορδανίδη για αυτό το νέο παιδί, που προσπαθεί καθημερινά να κερδίσει ένα μεγάλο στοίχημα και μέχρι τώρα τα πηγαίνει περίφημα, να βγεί και ο Σίμος, να διαγράψει μια λαμπρή προπονητική καριέρα και εκτός συνόρων!

Αν και είναι ακόμη πολύ νωρίς, το να αναδείξει ο ΟΦΗ ένα μεγάλο προπονητή, θα είναι οπωσδήποτε και αυτό ένα σπουδαίο παράσημο, κοντά στους τεράστιους παίκτες που ανέδειξε και έστειλε εκτός συνόρων (Μαχλάς, Μοχάμεντ Ντιάρα, Μαρινάκης, Κουνενάκης, Αναστασίου, κ.λ.π).

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Τα λεφτά-στη ζωή αλλά και στο ποδόσφαιρο-δεν φέρνουν την ευτυχία και αυτό ακριβώς συμβαίνει σε ομάδα της περιοχής μας, στην οποία πληροφορούμε ότι, τα τελευταία 24ωρα υπάρχει μεγάλη "βαβούρα", καθώς φαίνεται κάποιες "κόκκινες γραμμές", να έχουν ξεπεραστεί.

Για το λόγο αυτό, ο προπονητής της φιλόδοξης ομάδας, υπέβαλλε την παραίτηση του, μετά την πρόσφατη απώλεια βαθμών και μετέφερε στον πρόεδρο ότι "εγώ τελείωσα. Ψάξε για άλλον!".

Το αφεντικό απάντησε ότι "η παραίτηση δεν γίνεται αποδεκτή" αλλά κανείς δεν μπορεί να βάλει το χέρι του στη φωτιά, ότι ο προπονητής, ο οποίος και σαν ποδοσφαιριστής υπήρξε "σκληρός", θα κάνει πίσω.

Μάλιστα, ο προπονητής, έχει μεταφέρει στους ανθρώπους που περιβάλλουν την ομάδα, ότι το προσεχές παιχνίδι θα είναι το τεευταίο του στον πάγκο και το κάνει αυτό, ώστε να μην αφήσει την ομάδα ξεκρέμαστη, σε αυτήν την κρίσιμη φάση.

Θα μπορέσουν να τον μεταπείσουν;

Σε αυτές τις περιπτώσεις οι προβλέψεις, δεν είναι ασφαλείς.

Η προσπάθεια γίνεται ήδη, για να αποκατασταθεί η τάξη, αλλά κανείς δεν μπορεί να βάλει το χέρι του στην φωτιά,για το τι θα γίνει.

Πάντως, ένα ενδεχόμενο "διαζύγιο" θα φέρει πιθανόν και άλλες αποχωρήσεις, ενώ κάποιοι παίκτες προσπαθούν να διατηρήσουν την ψυχραιμία και τη συνοχή της ομάδας, καθώς θεωρούν ότι δεν υπάρχει λόγος, για όλο αυτό που γίνεται και η ομάδα θα πρέπει να συνεχίσει όπως ξεκίνησε.

Πάνω σε αυτό, τα SMS έχουν πάρει φωτιά, για να αποτραπεί το "μοιραίο"!

Την ίδια ώρα, ένας υποψήφιος διάδοχος, ο οποίος πρόσφατα αποχώρησε απο την ομάδα που εργαζόταν, έχει ήδη αρκετούς υποστηρικτές, στην εν λόγω ομάδα (της βαβούρας), ενω κατά μια πληφορορία έχει ήδη συζητήσει απ' έξω -απ΄έξω (ή και απο μέσα!) το ενδεχόμενο να πιάσει άμεσα δουλειά, σε μια συζήτηση, ευρύτερης γνωριμίας που έγινε.

 Βλέπετε, κανείς προπονητής, δεν θέλει να μένει άνεργος!

Ενώ αυτός που παίρνει την απόφαση να αποχωρήσει πρέπει να ξέρει, ότι ειδικά σε μια ομάδα που πληρώνει, οι μνηστήρες θα είναι αρκετοί.

Το ποδόσφαιρο τα έχει αυτά. Φεύγω εγώ, για να έρθει κάποιος αλλος.

Φεύγεις εσύ, για να έρθω εγώ και πάει ...λέγοντας!

Θα παρακολουθήσουμε με ενδιαφέρον, αυτήν την ποδοσφαιρική ιστορία, που φαινεται ότι έχει ακόμη κάποια επεισόδια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο κοουτς που δεν πρόλαβε την παρέλαση και δυο πάγκοι που έχουν πάρει φωτιά

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ενα ακόμη κουιζάκι της στήλης, "έγραψε".

Ο προπονητής για τον οποίο γράφαμε στις 24 Σεπτεμβρίου, δεν έκανε ...παρέλαση  με την ομάδα της περιοχής μας. (Διαβάστε το εδώ: Θα προλάβει την παρέλαση ο κόουτς;).

Γράφω την ημερομηνία, γιατί απο τότε υπήρχαν οι πρώτες σκέψεις, για την αντικατάτασταση του, οι οποίες τελικά αποτέλεσαν και την οριστική απόφαση απο τους ανθρώπους της ομάδας.

Οταν η ομάδα δεν "τσουλάει" ο προπονητής είναι ο πρώτος (αλλά και πιο εύκολος) στόχος.

Στην προκειμένη περίπτωση, ο κόουτς, που είχε αντιληφθεί το τι γίνεται μετά την τελευταία "στραβή" κίνησε ο ίδιος το θέμα της αλλαγής, με μια καλή συζήτηση με τη διοίκηση και ένα ήρεμο και φιλικό διαζύγιο.

Πέσαμε όμως μέσα και για τον "πρώην" προπονητή, που ήταν εξ αρχής η βασική σκέψη και τελιλικά αποτέλεσε οριστική απόφαση.

Και αυτή, η ...πρόβλεψη μας βγήκε.

Δυο στα δυο δηλαδή σε μια ιστορία!

Και θα κλείσω, με κάτι σύντομο, αλλά ενδιαφέρον.

Αυτή η "αλλαγή" που έγινε δεν θα είναι η μοναδική!

Μαθαίνω ότι δυο προπονητές "τηγανίζονται" απο τους προέδρους τους, τα τελευταία 24ωρα και θα είναι είδηση αν προλάβουν να κάνουν παρέλαση.

Και να προλάβουν όμως, δεν γλυτώνουν το ...κάψιμο!

Θα γίνουν...κάρβουνο, καθώς η φωτιά έχει ανάψει για αυτούς και είναι δυνατή!

Και όπως λέω πάντα: Καλή καρδιά! O κόσμος που ζούμε είναι μάταιος!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Θα προλάβει την παρέλαση ο κόουτς;

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi