Δίδυμο, με άρωμα...ΟΦΗ στον πάγκο του ΑΟΑΝ, που αγωνίζεται στον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής.
Συνεργάτης του Ανδρέα Σκέντζου στην ομάδα, ανέλαβε ο Πέτρος Μαρινάκης.
Μαζί, οι δυο παλιοί συμπαίκτες στον ΟΦΗ θα επιχειρήσουν να επαναφέρουν την ιστορική ομάδα του Λασιθίου, σε καλύτερες μέρες.
Να σημειωθεί ότι Σκέντζος και Μαρινάκης, αντικατέστησαν, ένα ακόμη "πρώην" του ΟΦΗ, τον Κώστα Κιάσσο!
Η ανακοίνωση του ΑΟΑΝ αναφέρει:
Στο τεχνικό επιτελείο της ομάδας μας ο Πέτρος Μαρινάκης!
Ανακοινώνουμε την έναρξη της συνεργασίας με τον Πέτρο Μαρινάκη, ο οποίος προστίθεται στο τεχνικό επιτελείο της ομάδας μας, ως άμεσος συνεργάτης του προπονητή Ανδρέα Σκέντζου και πλαισιώνοντας τους ήδη υπάρχοντες Γιώργο Σταυρακάκη και Βασίλη Μπέρκοβιτς.
Ο κ. Μαρινάκης στην προπονητική του καριέρα έχει υπάρξει συνεργάτης επί σειρά ετών των προπονητών του ΟΦΗ στη Super League, ήταν υπεύθυνος στο τμήμα scouting αλλά και Τεχνικός διευθυντής της Ακαδημίας του ΟΦΗ αλλά και των αγωνιστικών ομάδων Κ15, Κ17 και Κ20, ενώ ως πρώτος προπονητής έχει εργαστεί στο Ηράκλειο σε Αλμυρό, Μαραθώνα, Ασίτες και τη Νίκη Σητείας την περσινή σεζόν στην Α’ κατηγορία της ΕΠΣΛ.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οι φίλοι του ΟΦΗ, σχολίασαν με το δικό τους ξεχωριστό τρόπο στο ίντερνετ, τα οσα συνέβησαν στο παιχνίδι ΟΦΗ-Ολυμπιακός στο Καραισκάκης, όπου η κρητική ομάδα, γνώρισε την ήττα με 2-1.
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έγινε ένας πραγματικός χαμός, τόσο κατά τη διάρκεια του αγώνα, όσο και μετά τη λήξη του.
Με πολύ χιούμορ, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ , σχολίασαν την απόφαση του διαιτητή VAR να μην υποδείξει πέναλτι, στην ανατροπή του Φιγκειρέδο απο τον Σεμέντο, μια φάση που ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών απο τον κόσμο της ομάδας, για την αξιοπιστία του VAR.
Στην φωτογραφία -μοντάζ απο το VAR οι φίλαθλοι του ΟΦΗ τοποθέτησαν τον πρόεδρο του Ολυμπιακού Βαγγέλη Μαρινάκη και τον Τάκη Τσουκαλά.
Eνώ οι φίλαθλοι της κρητικής ομάδας, δεν άφησαν ασχολίαστο το γεγονός ότι στο τελευταίο 20λεπτο του αγώνα, ο ΟΦΗ έπαιξε στο μισό γήπεδο τον Ολυμπιακό, ο οποίος οποσθοχώρησε για να κρατήσει το 2-1.
Με μια φωτογραφία με ένα... λεωφορείο μπροστά στην εστία, σχολίασαν το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός γύρισε στην άμυνα για να κρατήσει το αποτέλεσμα, απέναντι στην πίεση του Ολυμπιακού.
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι φίλοι του ΟΦΗ σχολίασαν πολύ και το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός, έκανε ...καθυστερήσεις στο φινάλε του αγώνα στο γήπεδο του, ώστε να κρατήσει το 2-1.
Μάλιστα αρκετοί ανέφεραν ότι αυτό και μόνο συνιστά μια ..ηθική νίκη για τον εξαιρετικό ΟΦΗ.
Δείτε τις φωτογραφίες

