Ο ΟΦΗ θέλει να διαδώσει το βόλει στις μικρές ηλικίες και αυτό το σκοπό είχε η επίσκεψη αντιπροσωπεία της ομάδας στο 2ο δημοτικό σχολείο Αγίας Μαρίνας στην περιοχή Τσαλικάκι Ηρακλείου.
Οι αθλητές του ΟΦΗ Γιάννης Ρουμελιωτάκης και Παρασκευάς Τσέλιος μίλησαν στα μικρά παιδιά για τα οφέλη του βόλει και το πόο σημαντικό ρόλο παίζει ο αθλητισμός συνολικά, έπαιξαν βόλει με τα μικρά παιδιά και μοίρασαν πολλά αυτόγραφα.
Η υποδοχή στους αθλητές του ΟΦΗ, ήταν πραγματικά θερμή από τους μικρούς μαθητές, τους οποίους οι παίκτες του ΟΦΗ, κάλεσαν να παρακολουθήσουν δωρεάν και κάποιο από τα επίσημα παιχνίδια του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα της VolleyLeague.
Οι δράσεις αυτές από το βόλει του ΟΦΗ και οι επισκέψεις στα σχολεία του Ηρακλείου, θα συνεχιστούν και το επόμενο διάστημα, καθώς με αφορμή την άνοδο του ΟΦΗ στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει, ο ΟΦΗ θέλει να αναπτύξει περισσότερο το άθλημα και να φέρει όσο το δυνατόν περισσότερα νέα παιδιά κοντά σε αυτό.
Να σημειωθεί ότι στην επίσκεψη στο 2ο δημοτικό σχολείο Αγίας Μαρίνας, παραβρέθηκε ο επικεφαλής των τμημάτων υποδομής του ΟΦΗ στο βόλει Μανόλης Πρασανάκης και οι προπονητές βόλει Νικήτας Νικητάκης (Ομοσπονδιακός) και Γιώργος Κατσαμποξάκης (Φιλαθλητικός).
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το τμήμα βόλει, ευχαριστεί τον διευθυντή του σχολείου κ. Κλινάκη, τους δασκάλους , τους γυμναστές και τους μαθητές του σχολείου για την υπέροχη φιλοξενία!
Γ.Κορτς
Ενδεκάδα που κερδίζει, δεν...αλλάζει και αυτό το δόγμα ακολούθησε και ο Γιώργος Σίμος στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό.
Μοναδική (αναμενόμενη)αλλαγή η επιστροφή του Μεγιάδο, ο οποίος δεν αγωνίστηκε λόγω τραυματισμού με τον Πανιώνιο. Απο εκεί και πέρα, η ενδεκάδα ήταν ακριβώς η ίδία, απο τον προπονητή του ΟΦΗ, στην διάταξη 4-2-3-1, που χρησιμοποίησε.
Ο Σίμος κράτησε τελικά στον πάγκο τον Κουτρουμπή.
Γκολκίπερ ο Σωτηρίου, δεξιά ο Μαρινάκης, αριστερά ο Κοροβέσης. Στο κέντρο της άμυνας οι Νάστος και Γιαννούλης. Σρην μεσαία γραμμή οι Μεγιάδο και Νέιρα. Δεκάρι ο Ναμπί, δεξιά στην επίθεση ο Τσιλιανίδης, αριστερά ο Σεμέντο και στην κορυφή ο Φιγκειρέδο.
Στον πάγκο του ΟΦΗ οι Γουάιλι, Σακόρ, Κουτρυμπής, Μάνος, Βαζ, Σταίκος, Μπράουν.
Γ.Κορτς
"Ο ΟΦΗ μεγαλώνει" αρκέστηκε να πεί ο προπονητής του ΟΦΗ Γιώργος Σίμος, στην κάμερα της NOVA, μετά το τέλος του αγώνα με τον Ολυμπιακό (2-1). Ο ΟΦΗ πάλεψε το παιχνίδι μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο του αγώνα, αλλά δεν κατάφερε να πάρει κάτι απο το παιχνίδι, για ...πολλούς λόγους.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, μίλησε ποδοσφαιρικά και όπως είπε στην κάμερα της NOVA "σίγουρα έγινε ένας καλός ποδοσφαιρικός αγώνας. Πιστεύω πως έμειναν ευχαριστημένοι από την ποιότητα ποδοσφαίρου όσοι το παρακολούθησαν. Η ομάδα μας μεγαλώνει, εξελίσσεται. Το σκορ δεν είναι αυτό που θα θέλαμε, αλλά το σημαντικό είναι πως εξελισσόμαστε. Αυτό το ποδόσφαιρο θέλουμε να παίζουμε και προπονούμαστε. Κι αυτό παλεύουμε κάθε μέρα".
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ