Για ένα αγώνα γιορτή και πρόκληση, μεταξύ των δυο κορυφαίων επιθέσεων της κατηγορίας, έκανε λόγο ο προπονητής του ΟΦΗ Γιώργος Σίμος, αναφερόμενος στην αναμέτρηση του ΟΦΗ με τον ΠΑΟΚ στο Γεντί Κουλέ (Σάββατο 9/11, 7.30μμ). Ο τεχνικός της κρητικής ομάδας, κάλεσε τους παίκτες του, να δώσουν το 100% στο γήπεδο.
Αναλυτικά οι αναφορές του:
Για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ: «Το ότι βρίσκονται αντιμέτωπες οι δύο καλύτερες επιθέσεις αυτή τη στιγμή στο ελληνικό πρωτάθλημα, δείχνει από μόνο του ότι θα γίνει ένας ωραίος αγώνας. Ένας αγώνα, που θα τον χαρούν όσοι έρθουν στο γήπεδο και όσοι τον παρακολουθήσουν από την τηλεόραση. Εμείς έτσι το βλέπουμε, είναι μια γιορτή ο αγώνας του Σαββάτου για μας, μια πρόκληση. Ξέρω ότι θα έχει πολύ κόσμο, καλούμε τους φιλάθλους να έρθουν στο γήπεδο και να υποστηρίξουν την ομάδα μας. Πάντα μέσα σε αθλητικά πλαίσια και να φιλοξενήσουμε τους φιλάθλους της αντιπάλου ομάδας. Εμείς δεν ασχολούμαστε με τους αντιπάλους. Η δουλειά μας είναι να ενθαρρύνουμε την ομάδα μας, στις καλές και στις δύσκολες στιγμές όπως το κάνουμε. Πάντα μέσα από τον πολιτισμό που θέλουμε να μας διακρίνει».
Για την αγωνιστική κατάσταση του ΟΦΗ: «Η ψυχολογία μας δεν αλλάζει, ούτε από νίκες, ούτε από ήττες. Εμείς μένουμε σταθεροί στη δουλειά μας, σ’ αυτό που θέλουμε να βλέπουμε από την ομάδα μας. Στόχος μας είναι να επιστρέψουμε στην απόδοση, που θέλουμε να έχουμε, γιατί στα δύο τελευταία παιχνίδια δεν είχαμε την απόδοση που θέλουμε, αλλά μπορεί να συμβεί. Είναι μέρος της διαδικασίας. Η ψυχολογία μας παραμένει όπως και πριν, όπως και την επόμενη Δευτέρα, είτε έρχονται επιτυχή αποτελέσματα, είτε όχι. Ο στόχος μας είναι συγκεκριμένος, να επιστρέψουμε στην απόδοση που μπορούμε. Να δώσουμε το 100% στον αγώνα του Σαββάτου».
Για την αγωνιστική φιλοσοφία: «Προπονούμαστε σε ένα συγκεκριμένο στιλ παιχνιδιού. Δεν είναι στόχος μας και φιλοσοφία μας, να αλλάζουμε κάθε εβδομάδα, ανάλογα ποιος είναι ο αντίπαλος. Εμείς θέλουμε να παρουσιάζουμε ένα αγωνιστικό πρόσωπο και μια απόδοση, με βάσει τα θέλω μας, όποιος κι αν είναι ο αντίπαλος. Πάντα με σεβασμό στον αντίπαλο και γνωρίζοντας ποια είναι τα θετικά του. Σίγουρα θα αντιμετωπίσουμε τον πρωταθλητή και κυπελλούχο της περυσινής σεζόν, μια ομάδα που έχει να ηττηθεί για 44 αγώνες. Για μας αυτό δε λέει κάτι, εμείς θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό, να έχουμε να την απόδοση που θέλουμε και να διεκδικήσουμε τις πιθανότητες μας για να πάρουμε το καλύτερο από το παιχνίδι».
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τις δηλώσεις του τεχνικού του ΟΦΗ.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δεν είναι η ήττα στη Λάρισα.
Είναι ο τρόπος που χάνεις.
Καμια ομάδα δεν έχει υπογράψει συμβόλαιο με τη νίκη και το ίδιο ισχύει και για τον ΟΦΗ.
Ομως, όταν προηγείσαι με 0-2 στο 7' και με τόσο ωραία γκολ (Σεμέντο-Τσλιανίδης), δεν πετάς στα σκουπίδια αυτή τη μεγάλη ευκαιρία για μια (εκτός έδρας) νίκη-θρίαμβο.
Κανένα παιχνίδι, δεν κρίθηκε απο το πρώτο δεκάλεπτο. Αυτό συνέβη και στο AEL FC Arena.
O ΟΦΗ νόμισε απο το 7' όταν ο Τσιλιανίδης με το υπέροχο σλάλομ έκανε το 0-2, ότι το παιχνίδι τελείωσε εκεί.
Δεν ήταν όμως έτσι. Η συνέχεια ήταν για τον ΟΦΗ, μια αρνητική έκπληξη.
Στη Λάρισα, είδαμε το εξής παράδοξο: Τον ΟΦΗ να κάνει πάρτι στο ξεκίνημα του αγώνα με το γρήγορο 0-2 και αντί να επιχειρήσει να "τελειώσει" το παιχνίδι, απέναντι σε μια ομάδα, που έδειχνε να έχει χάσει τα αυγά και τα καλάθια, να της δίνει απλόχερα το χέρι να σηκωθεί και να μείνει στο παιχνίδι.
Ο ΟΦΗ δεν έδωσε τη χαριστική βολή στη Λάρισα και το πλήρωσε πολύ ακριβά.
Η Λάρισα με το 0-2 στην πλάτη, έδειξε -με την ανοχή του ΟΦΗο οποίος κατέβασε ταχύτητα- να μεταμορφώνεται και να παίρνει ψυχολογία και μέτρα στο γήπεδο.
Την ίδια ώρα ο ΟΦΗ, προσπαθούσε απο πολύ νωρίς, να "καλύψει" αυτό που κέρδισε, να γυρίζει πίσω και να δίνει γήπεδο στην αντίπαλη ομάδα.
Το πρώτο καμπανάκι, ήρθε νωρίς, για τον ΟΦΗ, με το γρήγορο γκολ του αφύλακτου Μόρα, μέσα απο την μεγάλη περιοχή για το 1-2 στο 14'.
Στην φάση αυτή, η άμυνα του ΟΦΗ μένει μεταξεταστέα. Ο πιο ψηλός παίκτης της Λάρισας, ο Μόρας, μένει αφύλακτος, μέσα στην περιοχή, απο το πλάγιο φάουλ του Κάτσε και ο έμπειρος αμυντικός πλασάρει προς τα δίχτυα.
Βέβαια, για να καταλήξει η μπάλα στα δίχτυα, χρειάστηκε να "κολλήσει" ο γκολκίπερ Γουάιλι στον οποίο ο τεχνικός του ΟΦΗ Σίμος, έδωσε φανέλα βασικού, για πρώτη φορά φέτος.
Η αντίδραση του Ισπανού τερματοφύλακα, ήταν πολύ αργή, στην συγκεκριμένη φάση.
Το 2-1, χειροτέρεψε ακόμη περισσότερο τα πράγματα για τους παίκτες του ΟΦΗ.
Οι παίκτες της Λάρισας ξαναμπήκαν στο παιχνίδι και πίεσαν άμεσα για την ισοφάριση.
Το VAR (σωστά) έσωσε τον ΟΦΗ, στον φανταστικό γκολ του Ουάρντα, με άπιαστο σουτ στο παράθυρο στο 35' (στη φάση αυτή είναι οφσάιντ ο Μιλοσάβλιεβιτς που έχει συμμετοχή στη φάση).
Ενώ και στο 40' ο Κομίνης ακύρωσε (πάλι σωστά) το γκολ του Νούνιτς, ως οφσάιντ.
Το ημίχρονο τελειώνει με 1-2, αλλά το παιχνίδι έχει ανάψει.
Ο Κούγιας αφήνει τα επίσημα και κατεβαίνει στο γήπεδο, για να διαμαρτυρηθεί στους διαιτητές για το γκολ του Ουάρντα που ακυρώθηκε και η ένταση που δημιουργείται δείχνει ότι στον δεύτερο 45λεπτο θα πέσουν κορμιά.
Αντί λοιπόν, να δούμε ένα ΟΦΗ "υποψιασμένο" στο δεύτερο 45λεπτο, είδαμε μια ομάδα που δεν κατέβηκε στο γήπεδο. Εμεινε στα αποδυτήρια. Περίμενε το μοιραίο.
Δεν υπήρχε και ο τραυματίας Μεγιάδο, για να σταματήσει αυτόν τον "δαίμονα" Ουάρντα, που έκανε ότι ήθελε είτε απο το άξονα, είτε απ τα πλάγια.
Η Λάρισα ισοφάρισε στο 68' με τον Μιλοσάβλιεβιτς να σουτάρει και τη μπάλα να κοντράρει στο Γιαννούλη και να καταλήγει στα δίχτυα.
Ενώ στο 78' η "χρυσή αλλαγή" της Λάρισας ο Ντάουντα, αφού κέρδισε τη μάχη απο το Γιαννούλη, έστειλε αδιάβαστο τον τερματοφύλακα Ουάιλι, ο οποίος και πάλι έπεσε με καθυστέρηση στον εξαιρετικό διαγώνιο σουτ του επιθετικού της Λάρισας.
Η ανατροπή είχε ήδη γίνει απο 0-2 σε 3-2 και ο ΟΦΗ πλήρωσε την αδυναμία του να διαχειριστεί όπως έπρεπε ένα παιχνίδι που είχε στα χέρια του, χάνοντας μια μεγάλη ευκαιρία για ένα σπουδαίο διπλό, απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα.
Η έβδομη αγωνιστική στον κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής, είχε εκπλήξεις, δυνατά παιχνίδια και ωραία γκολ!
Ο Ηρόδοτος, έχασε την κορυφή, καθώς υπέστη ήττα-σοκ απο το ΣΥΝΚΑ Χανίων, στο Παγκρήτιο στάδιο (1-2), την ίδια ώρα που η Επισκοπή κέρδιζε το ντέρμπι με τον Γιούχτα (2-0) στο Ρέθυμνο και σκαρφάλωνε στην πρώτη θέση.
Σπουδαία νίκη του ΑΟΑΝ επί του ΠΟΑ με 3-1. Βαριά ήττα του Πόρου απο τον Πανακρωτηριακό στα Χανιά με 5-0.
Δείτε στα παρακάτω VIDEO του Crete2day τα καλύτερα στιγμιότυπα απο όλες τις αναμετρήσεις στον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής, αλλά και δηλώσεις των προπονητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Γ' Εθνική: Ηττα-σοκ του Ηροδότου, στην κορυφή η Επισκοπή