
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ, έχασε στη Λάρισα (3-2), αλλά τα "πιστόλια" του σκόραραν ξανά!
Ο Λισάνδρο Σεμέντο, που έβαλε το γκολ της αγωνιστικής με ψηλοκραμαστό σουτ και ο Κοσμάς Τσιλιανίδης, που έβαλε επίσης ένα υπέροχο γκο με ατομική προσπάθεια, πρόσθεσαν ένα ακόμη γκολ στο ενεργητικό τους.
Και οι δυο έφτασαν τρα 5 τέρματα στη φετινή σεζόν και είναι οι πρώτοι σκόρερ του ΟΦΗ, με τρίτο τον Μάνο, ο οποίος έχει "κολλήσει" στα τρία τέρματα.
Παράλληλα, οι δυο σκόρερ του ΟΦΗ, είναι μόλις ένα τέρμα πίσω απο τον Σιντέρφσκι του ΠΑΟΚ, ο οποίος οδηγεί την κούρσα των κορυφαίων σκόρερ του πρωταθλήματος, με έξι γκολ.
Είναι χαρακτηριστικό, ότι Σεμέντο και Τσιλιανίδης, έχουν πετύχει τα 10 απο τα 19 γκολ που έχει βάλει ο ΟΦΗ.
Δηλαδή, οι δυο αυτοί παίκτες, έχουν βάλει πάνω απο το 50% των γκολ που έχει πετύχει φέτος η κρητική ομάδα!
Ο ΟΦΗ με 19 γκολ, έχασε την πρωτιά στην επίθεση, απο τον ΠΑΟΚ, που έχει πετύχει 20, αλλά είναι πάνω απο τον Ολυμπιακό, που έχει πετύχει 16.
Διαθέτει δηλαδή, τη δεύτερη καλύτερη επίθεση του πρωταθλήματος και στο προσεχές ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ στο Γεντί Κουλέ, θα παίξουν δηλαδή, οι ομάδες που μέχρι σήμερα έχουν πετύχει τα περισσότερα γκολ (19 ο ΟΦΗ-20 ο ΠΑΟΚ).
Σε ότι αφορά στην άμυνα, τα 11 τέρματα που έχει δεχθεί ο ΟΦΗ, τον φέρνουν μαζί με τον ΠΑΟΚ (και αυτός έχει δεχθεί 11), την τέταρτη καλύτερη άμυνα (στατιστικά πάντα) στην Σούπερ Λίγκ, με καλύτερες εκείνες της Λάρισας, της Ξάνθης και του Αρη, που έχουν δεχθεί απο 10 τέρματα, ένα δηλαδή λιγότερο απο τον ΟΦΗ!
Τρείς ακόμη αθλητές από τα τμήματα υποδομής βόλει του ΟΦΗ, κλήθηκαν στην συγκεντρωτική προπόνηση, αγοριών Ανατολικής Κρήτης, που θα γίνει από τον Ομοσπονδιακό προπονητή Νικήτα Νικητάκη και τον Περιφερειακό προπονητή Γιώργο Σταυρουλάκη, την προσεχή Δευτέρα (11/11) στο κλειστό γυμναστήριο Δυο Αοράκια.
Πρόκειται για τους αθλητές Εμμανουήλ Μουτάφη, Αντώνη Βατσινά, και Γιώργο Γκούφα.
Και τα τρία παιδιά είναι από τους επίλεκτους αθλητές και πολλά υποσχόμενους από τα τμήματα υποδομής βόλει του ΟΦΗ.
Με τρείς κολυμβητές θα συμμετάσχει το κολυμβητικό τμήμα του ΟΦΗ στην ημερίδα ορίων αγωνιστικής κολύμβησης, που θα γίνει το Σαββατοκύριακο (πρωί και απόγευμα) στο κολυμβητήριο Ηρακλείου και την διοργανώνει το σωματείο "Ωκεανός".
Οι αθλητές του ΟΦΗ που θα αγωνιστούν είναι οι:
-Ιεραπετρίτης Παύλος 100-200-400 ελεύθερο, 50 πεταλούδα, 100 υπτιο, 200 μικτή.
-Βαρδάκης Δημήτρης 50 - 400 ελεύθερο,
-Μανουσάκη Έλλη 50 - 100-200-400 ελεύθερο, 50 πεταλούδα.