Τις πρώτες του δηλώσεις ως νέος προπονητής του Πόρου πραγματοποίησε στη σελίδα της ομάδας στο Facebook ο έμπειρος τεχνικός, μετά την ολοκλήρωση της πρώτης του προπόνησης την Τετάρτη το βράδυ (06/11) στη Βαγιά. "Στην απόφασή μου μέτρησε πάρα πολύ το συναίσθημα. Αυτό το πράγμα που έζησα αυτές τις δύο μέρες ήταν κάτι το ανεπανάληπτο και γι' αυτό κατά πολύ μεγάλο ποσοστό αποφάσισα να έρθω στην ομάδα του Πόρου. Και πιστεύω ότι θα μπορέσω να φανώ αντάξιος της τόσης μεγάλης αγάπης που μου δείξανε", ανέφερε για την απόφαση του ο Μανόλης Σουτζής, δίνοντας παράλληλα το στίγμα για την επόμενη μέρα με τον ίδιο στον πάγκο των πρωταθλητών Ηρακλείου: "Να είναι σίγουροι και οι φίλαθλοι και οι παράγοντες ότι αυτή η ομάδα κάθε Κυριακή, αυτό που μπορώ να υποσχεθώ, είναι ότι θα δίνουμε το 100% Θα είναι μια ομάδα που θα πολεμάει το κάθε παιχνίδι και το κάθε λεπτό του αγώνα".
Αναλυτικά η πρώτη τοποθέτηση του 47χρονου τεχνικού στη σελίδα της ομάδας του Πόρου στο Facebook:
"Σίγουρα, ήρθαμε σε μία ομάδα η οποία θεωρώ ότι είναι σε πάρα πολύ δύσκολη θέση βαθμολογικά. Ξέρουμε ότι έχουμε ένα πάρα πολύ δύσκολο έργο. Όμως έχουμε μάθει να δουλεύουμε στα δύσκολα. Έχουμε εμπιστοσύνη και στις δυνατότητες τις δικές μας και στις δυνατότητες των ποδοσφαιριστών. Θεωρώ η ομάδα έχει αδικήσει τον εαυτό της, την έχουν αδικήσει και κάποια αποτελέσματα. Όμως θεωρώ ότι με πολύ δουλειά, με πίστη, με διάθεση, μπορούμε να καταφέρουμε να πετυχουμε το στόχο που έχουμε βάλει ως ομάδα. Σίγουρα η ομάδα είναι σε πολύ δύσκολη θέση, αυτό το ξέραμε άλλωστε, όμως να είναι σίγουροι και οι φίλαθλοι και οι παράγοντες ότι αυτή η ομάδα κάθε Κυριακή, αυτό που μπορώ να υποσχεθώ, είναι ότι θα δίνουμε το 100% Θα είναι μια ομάδα που θα πολεμάει το κάθε παιχνίδι και το κάθε λεπτό του αγώνα. Αν καταφέρουμε να το περάσουμε αυτό είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε καλά αποτελέσματα. Εγώ αυτό που ζήτησα από τους ποδοσφαιριστές είναι το κεφάλι κάτω, δουλειά, η ψυχολογία τους ήταν λίγο πεσμένη, θα προσπαθήσουμε να δώσουμε και σε αυτό το κομμάτι πολύ βάρος, στο ψυχολογικό. Και μέχρι τη διακοπή του πρωταθλήματος θα μπορέσουμε να δουλέψουμε, να δούμε και την ομάδα, να έχουμε μία πλήρη άποψη για το ρόστερ και από κει και πέρα να μπορέσουμε να κινηθούμε για να μπορέσουμε να ενισχύσουμε την ομάδα, να βοηθήσουμε και αυτά τα παιδιά που είναι τώρα εδώ και να μπορέσουμε να φτάσουμε στο στόχο που έχουμε θέσει. Θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ, γιατί για μένα ήταν μια δύσκολη απόφαση να έρθω εδώ, και τον πρόεδρο προσωπικά και όλο το συμβούλιο, ακόμα και ποδοσφαιριστές, γιατί για να έρθω εδώ μέτρησε πάρα πολύ το συναίσθημα. Αυτό το πράγμα που έζησα αυτές τις δύο μέρες ήταν κάτι το ανεπανάληπτο και γι' αυτό κατά πολύ μεγάλο ποσοστό αποφάσισα να έρθω στην ομάδα του Πόρου. Και πιστεύω ότι θα μπορέσω να φανώ αντάξιος της τόσης μεγάλης αγάπης που μου δείξανε".
*Στη φωτογραφία ο νέος προπονητής του Πόρου Μανόλης Σουτζής με τον βοηθό και άμεσο συνεργάτη του στην Αντώνη Λεκάκη.
Ήταν δίκαιο και...έγινε πράξη.
Το γκολ του Σεμέντο, ψηφίστηκε ως το κορυφαίο της 9ης αγωνιστικής στην Σούπερ Λίγκ.
Ο άσος του ΟΦΗ συγκέντρωσε το 84% της σχετικής ψηφοφορίας απο τους φιλάθλους που συμμετείχαν. Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ένα "χτύπημα" της συνεχάρη τον ποδοσφαιριστή με τη φράση "Congratulations Lisandro!".
Η γκολάρα του Σεμέντο με το φανταστικό ψηλοκραμαστό σουτ στη Λάρισα, ήταν σίγουρα το "χάι-λαιτ" της αγωνιστικής, αλλά και ένα απο τα κορυφαία του Ελληνικού πρωταθλήματος.
Μάλιστα ο ίδιος ο παίκτης του ΟΦΗ, με ένα δικό του "χτύπημα" στον επίσημο λογαριασμό του στο instagram το χαρακτήρισε ως το καλύτερο γκολ της καριέρας του!
Μέχρι το...επόμενο θα πούμε εμείς, καθώς ο Σεμέντο είναι on fire και σκοράρει κατά βούληση, έχοντας ήδη φτάσει στα 5 γκολ και είναι μαζί με τον Τσιλιανίδη πρώτοι σκόρερ του ΟΦΗ!
Μεγιάδο, Ναμπί, Τσιλιανίδης, Νέιρα, Μάνος, είναι παίκτες του ΟΦΗ που έχουν ψηφιστεί απο τους φιλάθλους, για τις όμορφες στιγμές που έχουν χαρίσει στο φετινό πρωτάθλημα και εδώ που τα λέμε δεν είναι και...λίγες!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Θερμή ήταν η υποδοχή στον ΟΦΗ, απο τους μαθητές του 45ου δημοτικού σχολείου Ηρακλείου.
Περισσότεροι από 400 μαθητές υποδέχθηκαν τον αντιπρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, κ. Ηλία Πουρσανίδη και τους ποδοσφαιριστές, Δημήτρη Σωτηρίου και Felipe Souza Ferreyra, κατά την επίσκεψή τους στο 45ο δημοτικό σχολείο Ηρακλείου. Οι άνθρωποι του ΟΦΗ θέλησαν για μια ακόμα φορά να μεταδώσουν στη νέα γενιά τις ηθικές αξίες που πρεσβεύει ο ΟΦΗ, αλλά και γενικά ο αθλητισμός.
Δείτε το παρακάτω VIDEO