Παρά τις αντιξοότητες που βρήκαν οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ, για να ταξιδέψουν στην Κρήτη και το πρόβλημα που προέκυψε με εκείνους που επρόκειτο να ταξιδέψουν με το πλοίο της γραμμής απο τον Πειραιά και τελικά δεν τα κατάφεραν, καθώς η αστυνομία τους σταμάτησε, λόγω φόβου επεισοδιών με τους φιλάθλους του Ολυμπιακού, τελικά ο κόσμος του ΟΦΗ, ήταν στο Γεντί Κουλέ και τη θύρα 6.
Πάνω απο 400 φίλοι του ΠΑΟΚ, απο την Κρήτη, αλλά και εκείνοι που ταξίδεψαν, αεροπορικώς απο τη Θεσσαλονίκη, βρέθηκαν στο γήπεδο του ΟΦΗ για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ.
Εντυπωσιακή όμως, ήταν και η εικόνα των φίλων του ΟΦΗ στις εξέδρες.
Στο Γεντί Κουλέ, η ατμόσφαιρα ήταν άκρως ποδοσφαιρική και πραγματικά πολύ όμορφη, σε ένα γερμάτο γήπεδο και με δυο ομάδες που πρωταγωνιστούν στο Ελληνικό πρωτάθλημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η ανάδειξη του βόλει στην Κρήτη, στις μικρές ηλικίες, είναι ένας απο τους κύριους στόχους του ΟΦΗ, μετά την άνοδο στην Volley League.
Eτσι, στο παιχνίδι με τον Παναθηναικό, εγκαινιάστηκε η κερκίδα αθλητών, η οποία θα φιλοξενεί δωρεάν αθλητές και συλλόγους, απο όλα τα σωματεία της Κρήτης.
Αυτό αποτελεί μια απόφαση του προέδρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Γιάννη Δανδάλη, ο οποίος και έδωσε εντολή, ώστε σε κάθε παιχνίδι του ΟΦΗ, η κερκίδα αυτή, να φιλοξενεί αθλητές απο όλο το νησί.
Να σημειωθεί ότι, επίσης με εντολή του προέδρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, όλοι οι αθλητές του ΟΦΗ, ανεξαρτήτως αθλήματος, θα εισέρχονται δωρεάν στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου και θα φιλοξενούνται στην ίδια κερκίδα.
Στο παιχνίδι ΟΦΗ-ΠΑΟ, ο ΟΦΗ φιλοξένησε, στην εν λόγω κερκίδα, τους αθλητές βόλει των τμημάτων υποδομής του, τα κορίτσια της γυναικείας ομάδας βόλει του ΟΦΗ, κάποια απο τα οποία ήταν και ball-girls του αγώνα, την ομάδα βόλει της ΓΕ Ιεράπετρας και την γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, η οποία αγωνίζεται στην Α' Εθνική γυναικών.
Στα επόμενα παιχνίδια του ΟΦΗ, θα γίνουν και επαφές με σχολεία της πόλης, για να παρακολουθούν τα παιχνίδια μαθητές και έτσι να γίνεται ακόμη περισσότερη διάδοση του αθλήματος στην περιοχή.



Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Μοντελάκια" οι προπονητές της ομάδας βόλει του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης και Ανέστης Γιαννακόπουλος, στο πρώτο και ιστορικό παιχνίδι του ΟΦΗ στην Volley League, κόντρα στον Παναθηναικό.
Tα κουστούμια του τεχνικού επιτελείου της ομάδας, ήταν μια προσφορά του παλιού παράγοντα της ΠΑΕ ΟΦΗ Γιάννη Σφακιανάκη και του καταστήματος You and You που διαθέτει στην οδό Εβανς 48, στο Ηράκλειο.
Αν και...ποδοσφαιρικός ο Γιάννης, τρέφει μεγάλη αγάπη για το σύλλογο συνολικά και αποδέχθηκε να συμμετάσχει και αυτός στην μεγάλη προσπάθεια που κάνει το βόλει του ΟΦΗ.
Οι προπονητές του ΟΦΗ, αφέθηκαν στα έμπειρα χέρια του προσωπικού του You and You και το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά εντυπωσιακό!
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το Τ.Α.Α. Ο.Φ.Η. ΒΟΛΕΙ, με ανακοίνωση τους ευχαριστούν τον Γιάννη Σφακιανάκη, για την προσφορά του και την διαχρονική αγάπη του στο σύλλογο.

Ο ιδιοκτήτης του You and You Γιάννης Σφακιανάκης με τους προπονητές του ΟΦΗ και το προσωπικό του καταστήματος.

Οι προπονητές του ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Παναθηναικό.