Tου Γιώργου Κορτσιδάκη
Φάση για χαι-λάιτ και βραβείο, δεν είναι μόνο ένα ωραίο γκολ ή μια όμορφη ασίστ.
Το ίδιο (πρέπει) να ισχύει και σε μια εντυπωσιακή επέμβαση τερματοφύλακα.
Ο γκολκίπερ του ΟΦΗ Δημήτρης Σωτηρίου, στο παιχνίδι ΟΦΗ-ΠΑΟΚ, κάνει την επέμβαση του αγώνα και ίσως μια απο τις καλύτερες της χρονιάς, στην Σούπερ Λίγκ.
Στο 26' του αγώνα, ο Μάτος του ΠΑΟΚ, βγάζει "γλυκιά" σέντρα απο δεξιά, στο δεύτερο δοκάρι, εκεί που ο αφύλακτος Ελ Κανουρί του ΠΑΟΚ, πηδάει μόνος του για την κεφαλιά και στέλνει την μπάλα στο "Γ" της εστίας.
Το γκολ φαίνεται βέβαιο, αλλά ο γκολκίπερ του ΟΦΗ Δημήτρης Σωτηρίου, έχει άλλη άποψη.
Απογειώνεται σαν "φάντομ" και με μια εκληκτική εκτίναξη, βγάζει την μπάλα, απο τις...αράχνες στο "Γ" της εστίας!
Μια μεγάλη στιγμή για τον τερματοφύλακα του ΟΦΗ, ο οποίος μετά απο μια παύση στον αγώνα με τη Λάρισα (ο Σίμος έβαλε τον Ουάιλι), επέστρεψε κάτω απο τα γκολπόστ του ΟΦΗ.
Ο Σωτηρίoυ είχε μια ακόμη μεγάλη επέμβαση στο 36' σε διαγώνιο σούτ του Μπίσεσβαρ, ενώ και στο 22' βγήκε νικητής στο τετ-α-τετ με τον Λημνιό.
Ο ΟΦΗ με τον Σεμέντο, έβαλε στην Λάρισα την περασμένη αγωνιστική το καλύτερο γκολ, όπως το ψήφισε ο φίλαθλος κόσμος.
Με τον ΠΑΟΚ, είχε την καλύτερη επέμβαση του αγώνα και ίσως-ποιος ξέρει- και της χρονιάς στο Ελληνικό πρωτάθλημα.
Mια μεγάλη στιγμή, για τον έμπειρο γκολκίπερ, που αξίζει βραβείο, γιατί αυτή η επέμβαση δεν έχει να ζηλέψει τίποτε, απο ένα φανταστικό γκολ.
O τερματοφύλακας του ΟΦΗ, κατέβασε ρολά και στο δεύτερο ημίχρονο του αγώνα με τον ΠΑΟΚ, αλλά νικήθηκε τελικά, μόνο μια φορά στο παιχνίδι, απο ένα τέλειο σουτ, που έκανε ο Κροάτης Μίσιτς, στο 56' (τρομερό γκολ) και το οποίο χάρισε τελικά τη νίκη στον ΠΑΟΚ (0-1), στο ντέρμπι του Γεντί Κουλέ.
Δείτε ΕΔΩ την φανταστική απόκρουση του Δημήτρη Σωτηρίου στο ΟΦΗ-ΠΑΟΚ, απο τα κανάλια novasports και παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η νύχτα έγινε μέρα στην είσοδο των ομάδων στο Γεντί Κουλέ, για το ΟΦΗ-ΠΑΟΚ.
Οι φίλοι του ΟΦΗ δημιούργησαν μια εντυπωσιακή ατμόσφαιρα με πολλά βεγγαλικά που φώτισαν το γήπεδο, σε μια πολύ όμορφη στιγμή.
Πάνω απο 6 χιλιάδες θεατές στο μεγάλο παιχνίδι ΟΦΗ-ΠΑΟΚ, μεταξύ αυτών και 400 φίλοι του ΠΑΟΚ, σε μια εκπληκτική ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα στο γήπεδο του ΟΦΗ, με φιλάθλους και των δυο ομάδων στο γήπεδο.
Βοήθησε σε αυτό και η καλοκαιρινή βραδιά στο Γεντί Κουλέ.
Αλλά σίγουρα και το μεγάλο παιχνίδι του δεύτερου στην βαθμολογία ΠΑΟΚ (πριν το ματς) και του τέταρτου ΟΦΗ.
Το τραγούδι των φιλάθλων του ΟΦΗ, ήταν σε ένα ακόμη παιχνίδι συγκινητικό, όπως και ο παλμός στην εξέδρα.
Το γήπεδο του ΟΦΗ θύμισε παλιές καλές εποχές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Εργοτέλης έπαιξε σπουδαίο συνδιαστικό ποδόσφαιρο στα Γιάννινα, προηγήθηκε δυο φορές, αλλά τελικά έμεινε στο 2-2, στους "Ζησιμάδες" σε ένα πολύ θεαματικό παιχνίδι για την Σούπερ Λίγκ 2.
Η ομάδα του Γιάννη Ταουσιάνη, έπαιξε μεγάλη μπάλα και την μαγική τριάδα Τσέλιος, Κουάτενγκ-Εφορτ, δημιούργησε μεγάλα προβλήματα στον αντίπαλο.
Απο την άλλη πλευρά, ο ΠΑΣ Γιάννινα, είχε σε μεγάλη μέρα ένα "πρώην" του Εργοτέλη, τον Γιώργο Παμλίδη, ο οποίος πέτυχε και τα δυο γκολ της αναμέτρησης, το ένα με αυστηρό πέναλτι που κέρδισε ο ίδιος και το άλλο με εκπληκτική λόμπα.
Το 2-2 είναι ένα καλό αποτέλεσμα για τον Εργοτέλη, ο οποίος πήρε τον πρώτο του πόντο στο πρωτάθλημα, μετά απο τρία συνεχόμενα ντέρμπι με Απόλλωνα Σμύρνης (3-0) και Πλατανιά (1-2), στα οποία γνώρισε ισάριθμες ήττες.
Το κρητικό συγκρότημα θα μπορούσε να κερδίσει το παιχνίδι, αλλά και στις δυο περιπτώσεις που προηγήθηκε δεν κατάφερε να διατηρήσει το προβάδισμα.
Ο Εργοτέλης προηγήθηκε στο 18' με τον Εφορτ, ο οποίος δέχθηκε πάσα πάρε-βάλε απο τον Κουάτενγκ, μετά απο εντυπωσιακό σλάλομ του τελευταίου.
Τα Γιάννινα, ισοφάρισαν στο 54' με αυστηρό πέναλτι που κέρδισε ο Παμλίδης και το μετέτρεψε σε γκολ ο ίδιος (1-1).
Στο 58' ο Εργοτέλης ξαναχτύπησε όταν μετά απο έξοχη προσπάθεια του Μπούση, ο Ροβίθης έκανε το 1-2.
Το τελικό 2-2, σημείωσε ο Παμλίδης και πάλι στο 75' με υπέροχη "λόμπα", καθώς πέρασε τη μπάλα πάνω απο τον τερματοφύλακα Κατσημήτρο.
Πάντως, φαίνεται ότι και φέτος για τον Εργοτέλη, η μεγάλη του δύναμη θα είναι η επίθεση του, με τον ταχύτατο Κουάτενγκ και τον επιβλητικό Εφορτ, δυο παίκτες, που παίζουν σε λάθος κατηγορία.
Ενώ και ο "μαέστρος" Τσέλιος στην μεσαία γραμμή οργανώνει άριστα το παιχνίδι της ομάδας.
Η επιθετική φινέτσα του Εργοτέλη, ήταν το σήμα κατατεθέν του στο παιχνίδι του.
Τα αμυντικά του κενά απο την άλλη, η αχίλλειος πτέρνα του.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.