karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Δεν είναι τυχαία ψηλά στην βαθμολογία ο ΟΦΗ. Διαθέτει παίκτες με ποιότητα, ανέφερε ο τεχνικός του ΠΑΟΚ Αμπέλ Φερέιρα, στην συνέντευξη τύπου του αγώνα στο Γεντί Κουλέ. Ο Πορτογάλος τεχνικός, υποηράμμισε πως «είμαστε ικανοποιημένοι επειδή κερδίσαμε αυτόν τον αγώνα και ενώ προηγήθηκε μια εβδομάδα όπου υπήρχε απογοήτευση επειδή δεν κερδίσαμε τον Παναθηναϊκό. Από την δική μας πλευρά κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι, καλύτερα στο δεύτερο παρά στο πρώτο ημίχρονο. Ακόμα και έτσι καταφέραμε να δημιουργήσουμε. Η νίκη μας γίνεται ακόμα πιο σημαντική λόγω της ποιότητας του αντιπάλου. O ΟΦΗ δεν βρίσκεται τυχαία στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας και διαθέτει παίκτες με ποιότητα τόσο στην άμυνα, όσο και στην επίθεση».

Στον ΠΑΟΚ, είχαν να λένε τα καλύτερα για την φιλοξενία στην Κρήτη και όπως τόνισαν θα ανταποδώσουν στον δεύτερο γύρο.

Καλό ήταν το κλίμα και στις τάξεις των φιλάθλων.

Στο Γεντί Κουλέ, φιλοξενήθηκαν 400 ΠΑΟΚτζήδες χωρίς να συμβεί το παραμικρό.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Πολύ κοντά στην επιστροφή του, στους πάγκους είναι ο Μανόλης Παπαμταθαιάκης.

Οπως μας ενημερώνει το έγκριτο sportcyclades.gr και ο καλός φίλος και συνάδελφος Κυριάκος Παντζαρίδης, ο Ηρακλειώτης τεχνικός, έχει ήδη πεί προφορικά το "ναι" στα φιλαράκια του, στην ομάδα του Πανθηραικού στη Σαντορίνη και αναλαμβάνει την ομάδα, που αγωνίζεται στην Γ' Εθνική.

Ο Παπαματθαιάκης, έχει εργαστεί ξανά στο παρελθόν στην φιλόδοξη ομάδα, του όμορφου νησιού και έχει καλές αναμνήσεις αλλά και δυνατές φιλίες, απο αυτή τη συνεργασία.

Ο Μανόλης, που είναι χωρίς ομάδα απο το καλοκαίρι όταν και ολοκλήρωσε την συνεργασία του με τον Γιούχτα, η οποία δεν πήγε τόσο καλά όσο θα ήθελε και ο ίδιος, περίμενε κάτι καλύτερο και μια πρόταση απο μεγαλύτερη κατηγορία, αλλά η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στο Ελληνικό ποδόσφαιρο και ειδικά σε αυτές της κατηγορίες Σούπερ Λιγκ 2 και Football league, είναι πολύ θολή.

Ετσι, αποφάσισε να σηκώσει μανίκια και να εργαστεί ξανά σε μια κατηγορία που την ξέρει πολύ καλά, αλλά και σε μια ομάδα που έχει ανθρώπους που τους εμπιστεύεται.

Εδώ που τα λέμε και στην προπονητική ισχύουν δυο ρήσεις αυτό που λέμε και στη ζωή μας:

Δηλαδή..."δουλειά να υπάρχει" και ..."καμία δουλειά δεν είναι ντροπή!".

Παρακάτω ένα σύντομο βιογραφικό του Μάνου, o οποίος έχει κάνει σημαντικά πραγματάκια στην προπονητική του διαδρομή και καλό είναι να τα θυμόμαστε:

2001-2004: Υπεύθυνος Τμημάτων Υποδομής Π.Α.Ε Ο.Φ.Η

2002-2004: Ενωσιακός Προπονητής Ε.Π.Σ Ηρακλείου (under 17)
2004-2006: Πλατανιάς Χανίων
2006: Ο.Φ. Ιεράπετρας (Δ’ Εθνική) – Πρωταθλητής – Άνοδος στη Γ’ Εθνική
2006-2007: Ο.Φ. Ιεράπετρας (Γ’ Εθνική)
2007-2008: ΠΑΟ Κρουσσώνα (Δ’ Εθνική)
2008-2010: Π.Α.Ε Χερσόνησος (Γ΄Εθνική)
2010-2011: ΠΑΟ Κρουσσώνα (Δ’ Εθνική
2011-2012: Π.Α.Ε Παναιτωλικός (Β΄Εθνική), Άνοδος στην Α’ Εθνική (assistant coach)
2012-2013: Π.Α.Ε SKODA Ξάνθη (Α’ Εθνική – Europa League) – 4 συμμετοχές στην Ευρώπη (assistant coach)
2013-2014: Π.Α.Ε Λεβαδειακός (assistant coach)
2014-2015: ΠΑΟ Κρουσσώνα (Γ΄Εθνική)
2015-2016: Ερμής Ζωνιανών (Γ’ Εθνική)
2016-2017: Πανθηραϊκός (Γ’ Εθνική)

2017-2018: Ηρόδοτος – Πρωταθλητής – Άνοδος στη Β’ Εθνική

2018-2019: ΠΑΕ Ηρόδοτος (Β’ Εθνική- Football League)

ΠΑΕ Καραϊσκάκης Άρτας ((Β’ Εθνική- Football League)

2019-2020 Γιούχτας

O ΟΦΗ γνώρισε την τρίτη σερί ήττα (μια απο την Καβάλα στο Κύπελλο και δυο απο Λάρισα και ΠΑΟΚ για το πρωτάθλημα), αλλά ο προπονητής της ομάδας Γιώργος Σίμος, δεν αποδέχεται την άποψη ότι η ομάδα του, περνάει αγωνιστική κρίση. Ο ίδιος στάθηκε στην ποιότητα του αντιπάλου, στάθηκε στην μεγάλη απουσία του Μεγιάδο, για τον οποίο είπε ότι "όλοι θα πρέπει να δώσουμε κάτι παραπάνω για να καλύψουμε το κενό του" ,ενώ ανέφερε ότι "ξέρουμε που ήμασταν, ξέρω που είμαστε και με ηρεμία ξέρουμε που θα πάμε". Παράλληλα εξέφρασε και ένα παράπονο για κάποια καπνογόνα που άναψαν και πιθανότατα θα κοστίσουν κάποιο πρόστιμο στην ομάδα. Οπως είπε "καλύτερα αυτά τα χρήματα να πάνε στην ακαδημία". Και συμπλήρωσε λέγοντας ότι "όμως και πάλι ο κόσμος έχει τον σεβασμό μας γιατί μας υποστήριξε μετά το ματς και αυτό λέει πολλά".
Για το παιχνίδι, ο προπονητής του ΟΦΗ, ανέφερε ότι «έγινε ένας αγώνας με υψηλό βαθμό δυσκολίας απέναντι σε έναν ποιοτικό αντίπαλο, δεν μπορώ παρά να μην είμαι ικανοποιημένος από τους παίκτες μας. Σίγουρα, σε κάποιες στιγμές θα έπρεπε να είμαστε πιο πρακτικοί και πιο ουσιαστικοί. Οι παίκτες έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους. Τώρα πρέπει να προετοιμαστούμε για ένα διάστημα μέχρι τα Χριστούγεννα όπου έχουμε πολλά και ενδιαφέροντα παιχνίδια.  Συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ για τη νίκη, να ευχαριστήσουμε τον κόσμο μας ακόμα και μετά το τέλος του αγώνα ήταν πολύ υποστηρικτικός. Επειδή είμαστε ειλικρινείς από την πρώτη στιγμή θέλω να πω ότι στο προηγούμενο εντός έδρας παιχνίδι, είχαμε ένα μικρό πρόστιμο και δεν ξέρω αν θα έχουμε και σήμερα κάτι, θέλω να είμαστε πιο προσεκτικοί γιατί αυτά τα χρήματα θα μπορούμε να τα δώσουμε και να τα επενδύσουμε, για παράδειγμα στην ακαδημία. Όμως και πάλι ο κόσμος έχει τον σεβασμό μας γιατί μας υποστήριξε μετά το ματς και αυτό λέει πολλά. Όλοι θα πρέπει να δώσουμε το κάτι παραπάνω για να καλύψουμε το κενό του Μεγιάδο. Δεν βλέπω αγωνιστική κρίση αλλά αντιθέτως ξέρουμε που ήμασταν, ξέρω που είμαστε και με ηρεμία ξέρουμε που θα πάμε».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi