Μια ακόμη ενέργεια κοινωνικού χαρακτήρα, απο το μπάσκετ του ΟΦΗ. Αντιπροσωπεία της ομάδας επισκέφθηκε την Στέγη Ανηλίκων Ηρακλείου "Φανουράκειο Ίδρυμα" και μοίρασε δώρα και εισιτήρια διαρκείας, στα παιδιά, ηλικίας 8 έως 18 ετών.
Στην επίσκεψη παραβρέθηκαν ο προπονητής του μπάσκετ ΟΦΗ, Βασίλης Ράλλης, οι καλαθοσφαιριστές, Νίκος Μποχωρίδης, Γιάννης Λιανός, Δημήτρης Καραδολάμης, Γιώργος Τασιούδης, Πέτρος Καραθωμάς. Ενώ, την επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ εκπροσώπησαν οι Ηρακλής Σφακιανάκης και Συμεών Καμπακας.
Τα παιδιά που φιλοξενούνται στην Στέγη Ανηλίκων ανυπομονούσαν για την άφιξη της αποστολής του τμήματος μπάσκετ του ΟΦΗ και δέχτηκαν με μεγάλη χαρά τα δώρα, εισιτήρια διαρκείας για το πρωτάθλημα της Β 'Εθνικής, έπαιξαν διάφορα παιχνίδια με τους παίκτες και έδωσαν ραντεβού στα Δύο Αοράκια, ώστε να παρακολουθήσουν τους εντός έδρας αγώνες της ομάδας.
"Θα προσπαθήσουμε να πάρουμε απο το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, ότι μας αναλογεί". Με τα λόγια αυτά ο λίμπερο του ΟΦΗ Δημήτρης Γκαράς, αναφέρθηκε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ofierasitechnis.gr για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, για την δεύτερη αγωνιστική της Volley League.
Μετά τον Παναθηναικό, ο ΟΦΗ ταξιδεύει στην Αθήνα, για ένα ακόμη δύσκολο παιχνίδι με μια απο τις καλύτερες ομάδες του Ελληνικού βόλει, σε ένα δύσκολο πρόγραμμα για το ξεκίνημα της παρθενικής του συμμετοχής στην μεγάλη κατηγορία.
Για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, ο Δημήτρης Γκαράς, επισημαίνει ότι "ξέρουμε με ποιον παίζουμε. Παίζουμε με τον Ολυμπιακό, ο οποίος προέρχεται απο μια μεγάλη νίκη επί του ΠΑΟΚ. Παίξαμε με τον Ολυμπιακό στο Λιγκ Καπ. Είναι μια ομάδα, που είναι πλήρης και σταθερή".
Ενώ για το τι θα ήθελε απο την ομάδα του, στο εν λόγω παιχνίδι, τονίζει ότι "εμείς πρέπει να δείξουμε το δυναμισμό μας και να κάνουμε μια εμφάνιση σαν το τελευταίο σετ με τον Παναθηναικό".
Ενώ, για την αγωνιστική κατάσταση του ΟΦΗ, αναφέρει πως "οι ομάδες είναι ανέτοιμες ακόμη. Με τον Παναθηναικό, δείξαμε δυο πρόσωπα. Είχαμε και καλό και κακό εαυτό. Στα δυο πρώτα σετ κάναμε αβιάστα λάθη σε καλές συνθήκες. Θέλω να κρατήσω το τελευταίο σετ, που είναι το θετικό κομμάτι του αγώνα για μας. Να κρατήσουμε αυτό το δυναμισμό και να είμαστε ανταγωνιστικοί σε κάθε σετ. Με αυτόν τον τρόπο θα έρθει κάποια στιγμή και ένα θετικό αποτέλεσμα, απέναντι σε μια τόσο καλή ομάδα".
Αγωνιστικά προβλήματα για τον τεχνικό του ΟΦΗ Δημήτρη Ζλατιλίδη, δεν υπάρχουν.
ΔΙΑΒΑΣΤE ΑΚΟΜΗ
Πρόγραμμα και βαθμολογία της Volley League
Δυνατά ονόματα συμμετέχουν στη νέα Διοικούσα Επιτροπή, της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, η οποία αγωνίζεται στην Α' Εθνική.
Σε αυτήν μπήκαν ο επι σειρά ετών γιατρός του ΟΦΗ Γιώργος Στεφανουδάκης, το πρώην μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Ζερβάκης, ο καθηγητής Νεκτάριος Βιδάκης, οι επιχειρηματίες Δημήτρης Μανουσάκης και Ανδρέας Κοσκινάς.
Στο σχήμα, παρέμεινε και ο επιχειρηματίας Αντώνης Παπαδάκης.
Τα 10 μέλη της νέας Διοικούσας Επιτροπής, έχουν ως στόχο τη συγκρότηση μιας ισχυρής διοικητικής ομάδας, που θα εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή λειτουργία της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου, η οποία αγωνίζεται στην Α' Εθνική γυναικών.
Αναλυτικά η σύνθεση της νέας Διοικούσας Επιτροπής της Γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου:
ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΟΦΗ
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΕΠΙΧ/ΤΙΑΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΑΤΡΟΣ
ΒΙΔΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ
ΖΕΡΒΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ
ΜΑΘΙΟΥΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ CHEF
ΚΑΝΑΚΗΣ ΜΑΝΟΛΗΣ ΙΔ. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΙΔ. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
ΚΟΣΚΙΝΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΠΙΧ/ΤΙΑΣ
ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΠΙΧ/ΤΙΑΣ
ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΕΛΣΑ (ΠΡΩΗΝ ΑΘΛΗΤΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ)
Η σύνθεση της Διοικούσας Επιτροπής του γυναικείου ποδοσφαίρου έχει ως εξής:
ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΑΘΙΟΥΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΝΑΚΗΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
ΤΑΜΙΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ. ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΖΕΡΒΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ. MARKETING
ΚΟΣΚΙΝΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΓΕΝ. ΑΡΧΗΓΟΣ & ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΕΛΣΑ
MEΛΗ
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥΔΑΚΗΣ
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΒΙΔΑΚΗΣ