Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δεν είναι για μένα τόσο το ότι ο Σεμέντο, παρά την εξάρθρωση ώμου, μπήκε στην 20αδα του αγώνα με τον ΠΑΟ, όσο η σφοδρή επιθυμία του παίκτη να το κάνει, παρά τον επικίνδυνο τραυματισμό του.
Το "βάλε μέσα" που είπε στον Σίμο και τους γιατρούς ο Σεμέντο, που δεν θέλει να χάσει το παιχνίδι, είναι για μένα, όλα τα λεφτά.
Γιατί αυτό δείχνει, ότι ο ΟΦΗ είναι ΟΜΑΔΑ.
Οι παίκτες είναι διατεθειμένοι να σφίξουν τα δόντια και να βάλουν την ομάδα πάνω απο τους εαυτούς τους.
Αυτό κάνει ο Σεμέντο στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Στο παιχνίδι με τον Αρη, υπέστη εξάρθρωση ώμου και η ιατρική εκτίμηση λέει ότι είναι 3 εβδομάδες νοκ-άουτ.
Ο παίκτης όμως, βλέποντας και την κρισιμότητα που έχει ο αγώνα με τον Παναθηναικό, μόλις τον ενημερώνουν οι γιατροί, πετάγεται σαν ελατήριο και τους λέει "ξεχάστε το. Εγώ θα παίξω! Δεν το χάνω αυτό το παιχνίδι".
Θα μπορούσε να πεί, "αστο καλύτερα. Δεν θα ρισκάρω να πάθω καμιά μεγαλύτερη ζημιά, τώρα που το όνομα μου είναι στο πάνω ράφι των μεταγραφών".
Δεν το λέει όμως. Καταπίνει τον πόνο του και στέλνει ένα απίστευτο μήνυμα δύναμης και νοοτροπίας στους συμπαίκτες του, να αφήσουν και την ψυχή τους στο γήπεδο.
Αυτή η συμπεριφορά του Σεμέντο, είναι τόσο όμορφη, όσο τα 6 γκολ που έχει πετύχει και τον έχουν αναδείξει καλύτερο παίκτη του πρωταθλήματος, όπως-τιμητικά- τον ψήφισαν οι αντίπαλοι αρχηγοί των ομάδων της κατηγορίας.
Είναι ένας σπουδαίος παίκτης, πραγματικό "λαχείο" για τον ΟΦΗ, μέσα, αλλά όπως φαίνεται και έξω απο το γήπεδο.
Ενας μεγάλος ηγέτης.
Και κάτι ακόμη: Ο αυθορμητισμός κάθε παίκτη και η γεναιότητα που δείχνει, είναι παράσημο, αλλά η ομάδα πρέπει να λειτουργήσει σύμφωνα με αυτό που θα πούν οι γιατροί. Ο παίκτης δηλαδή, για να μπεί στο γήπεδο, θα πρέπει να είναι 100% έτοιμος. Η τελευταία περίπτωση με την θλάση-υποτροπή του Ναμπί στη Λαμία, έδειξε ότι σε αυτά τα πράγματα πρέπει να είσαι 100% βέβαιος, γιατί μπορεί να πάθεις μια πολύ μεγαλύτερη ζημιά, απο αυτη που ήδη έχεις πάθει.
Ενδεκάδα που κερδίζει δεν αλλάζει και πιθανότατα αυτό θα ακολουθήσει και ο Σίμος στο παιχνίδι με τον Παναθηναικό.
Ο Βαζ που ήταν πολύ καλός και σκόραρε στο παιχνίδι με τον Αρη, θα είναι ξανά στο βασικό σχήμα, ενώ το ίδιο θα συμβεί πιθανότατα και με τον Φερέιρα, αντί του τραυματία Σεμέντο.
Αλλωστε ο νερός Βραζιλιάνος, είναι ένας παίκτης στον οποίο έχει επενδύσει ο ΟΦΗ και τώρα που πήρε λίγο τα πάνω του, θα είναι καλό να στηριχθεί.
Μια πιθανή ενδεκάδα του ΟΦΗ κόντρα στον ΠΑΟ, είναι αυτή με τους Σωτηρίου, Μαρινάκη, Κοροβέση, Κουτρουμπή, Γιαννούλη, Σακόρ, Νέιρα, Τσιλιανίδη, Φερέιρα, Βαζ, Φιγκειρέδο.
Στην 20μελή αποστολή είναι ο νεαρός Νοικοκυράκης και ο Σεμέντο, παρά το πρόβλημα που έχει το πρόβλημα στον ώμο.
Αναλυτικά ο Σίμος για το παιχνίδι με τον ΠΑΟ, επέλεξε τους: Σωτηρίου, Whalley, Δερμιτζάκης, Μαρινάκης, Braun, Γιαννούλης, Κοροβέσης, Κουτρουμπής, Νάστος, Sakor, Στάικος, Neira, Τσιλιανίδης, Ντίνας, Souza, Νοικοκυράκης, Vaz, Semedo, Figueiredo, Μάνος.
Νύχτα...στο Γεντί Κουλέ!
Βραδινό, θα είναι το πρώτο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον ΠΑΟΚ, για την φάση των 16 του Κυπέλλου Ελλάδος.
Πολύ βραδινό, θα έλεγε κανείς.
Στις 9.30 το βράδυ, θα ξεκινήσει η αναμέτρηση, σε μια απόφαση που πιθανότατα, έχει...τηλεοπτική εξήγηση, λόγω της μετάδοσης του αγώνα απο το ΟΤΕ Sports.
Αν μιλούσαμε για τη ρεβάνς και όχι για το πρώτο παιχνίδι, σε περίπτωση που είχε παράταση και πέναλτι, θα έφευγε ο κόσμος...ξημέρωμα απο το γήπεδο.
Είναι όμως το πρώτο ματς, καθώς θα υπάρξει και επαναλληπτικός σην Τούμπα.
H ατμόσφαιρα πάντως, θα είναι όμορφη και ιδιαίτερη λόγω της βραδινής ώρας του αγωνα, αλλά και της παρουσίας του κόσμου (και του ΟΦΗ, αλλά και του ΠΑΟΚ), που θα βρεθεί στο γήπεδο, σε ένα μεγάλο παιχνίδι, καθώς το Κύπελλο, αποτελεί στόχο και των δυο ομάδων.
Ο ΟΦΗ, παρά το γεγονός ότι είχε την χειρότερη κλήρωση, θα επιχειρήσει κόντρα στον ΠΑΟΚ, να διεκδικήσει τις πιθανότητες που του αναλογούν, ώστε να συνεχίσει στο θεσμό.
Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να έχει ένα καλό αποτέλεσμα στο πρώτο παιχνίδι, με καθαρό σκόρ (χωρίς να δεχθεί γκολ), ώστε να τα παίξει όλα για όλα στο δεύτερο παιχνίδι στην Τούμπα.
Το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ θα είναι το δεύτερο, που θα δώσει ο ΟΦΗ στις πρώτες μέρες του 2020, καθώς προηγείται εκείνο με το Βόλο, στις 4/1 (Σάββατο 5.15μμ) ξανά στο Γεντί Κουλέ.
Αναλυτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου:
Βόλος - Ατρόμητος 7/1 19:30
Ξάνθη - Άρης 7/1 21:30
ΟΦΗ - ΠΑΟΚ 7/1 21:30
Αστέρας - ΑΕΚ 8/1 15:00
Παναιτωλικός - Πανιώνιος 8/1 15:00
ΠΑΣ Γιάννινα - Παναθηναϊκός 8/1 17:15
Καλαμάτα - Ολυμπιακός 8/1 19:30
Τρίκαλα - Λαμία 9/1 19:30