karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο ΟΦΗ έχασε μια μεγάλη ευκαιρία να κερδίσει, μετά τον Αρη και τον Παναθηναικό και να είναι (και) με τα δυο πόδια στα πλέι-οφ, όμως και η ισοπαλία (1-1), δεν μπορεί να θεωρηθεί αρνητικό αποτέλεσμα.

Η ομάδα του Σίμου, παίζοντας χωρίς τους τρείς κορυφαίους παίκτες της (Σεμέντο, Ναμπί, Μεγιάδο), προηγήθηκε στο 67' με ένα φανταστικό γκολ του Φιεκειρέδο, που είναι ο νέος Killer του ΟΦΗ με 5 γκολ (μετά τον Αρη σκόραρε και με τον ΠΑΟ), ενώ έχοντας το 1-0, είδε τον Παναθηναικό να μένει με 10 παίκτες στο 70' λόγω αποβολής του Σέκεφελντ.

Ο ΟΦΗ είχε στα χέρια του ή μάλλον στα πόδια του, το μεγάλο τρίποντο, αλλά ο Παναθηναικός που είχε και πάλι μεγάλη δυσκολία να σκοράρει, κατάφερε να βρεί τον τρόπο, απο την...άσπρη βούλα.

Στο 84' ο Δώνης, κέρδισε το πέναλτι απο τον Κουτρουμπή, ο οποίος πήγε άτσαλα πάνω στον παίκτη του ΠΑΟ και ο Μακέντα έγραψε το τελικό 1-1 στο Γεντί Κουλέ, με τον Παναθηναικό με 10 παίκτες να κάνει "απόδραση" απο το γήπεδο του ΟΦΗ, την ώρα που η κρητική ομάδα ήταν έτοιμη να πανηγυρίσει μια ακόμη μεγάλη νίκη!

Οπως και στον πρώτο γύρο στο ΟΑΚΑ (1-3) ο ΟΦΗ, έτσι και στο Γεντί Κουλέ, ο VAR έπαιξε καθοριστικό ρόλο.

Στο 29' ο διαιτητής Ευαγγέλου ακύρωσε το γκολ του Μακέντα (οφσάιντ), ενώ την ίδια τύχη είχε και το γκολ του Φιγκειρέδο στο 43' σε δυο πολύ οριακές φάσεις.

Η ισοπαλία δεν είναι άσχημο αποτέλεσμα για καμία απο τις δυο ομάδες, καθώς τις κρατάει στην εξάδα.

Σε μια καθαρόαιμη μάχη πλέι-οφ,ο ΟΦΗ διατήρησε το αβαντάζ με την 4η θέση και τους 23 πόντους που έχει, έναντι τους 21 του Παναθηναικού.

Ο Ολλανδός Ομοσπονδιακός τεχνικός Φαν Σιπ, ήταν ο εκλεκτός προσκεκλημένος στην μάχη του Γεντί Κουλέ και πήρε για πρώτη φορά "γεύση" απο το πιο ποδοσφαιρικό γήπεδο της Ελλάδος.

ΟΦΗ (Γιώργος Σίμος): Σωτηρίου, Μαρινάκης, Κουτρουμπής, Γιαννούλης, Νέιρα, Σακόρ, Τσιλιανίδης, Βαζ (91’ Ντίνας), Φερέιρα (65’ Στάικος), Φιγκεϊρέντο (81’ Μάνος).

Παναθηναϊκός (Γιώργος Δώνης): Διούδης, Γιόχανσον, Ινσούα, Σένκεφελντ, Δώνης, Μακέντα (87’ Κολοβέτσιος), Χατζηγιοβάνης (73’ Χατζηθεοδωρίδης), Μπουζούκης (81’ Ζαχίντ), Περέα, Κουρμπέλης, Νούνιες.

O Παναθηναικός "σώθηκε" στο φινάλε του αγώνα στο Γεντί Κουλέ, καθώς ισοφάρισε στο 84' με πέναλτι (1-1), ενώ έπαιζε και με παίκτη λιγότερο, ωστόσο, ο Γιώργος Δώνης στις δηλώσεις του μετά το παιχνίδι, χαρακτήρισε άδικο το αποτέλεσμα για την ομάδα του και ανέφερε ότι δεν είναι ευχαριστημένος με τον βαθμό της ισοπαλίας.

Οπως είπε "δεν θα σταθώ στο βαθμολογικό κομμάτι αλλά σε παιχνίδια καλού επιπέδου ήμασταν καλύτεροι από τον αντίπαλο. Και σε φάση άμυνας πιεστικοί και με τη μπάλα στα πόδια. Δεν είμαι ευχαριστημένος από το βαθμό ισοπαλίας σύμφωνα με την εικόνα της ομάδας. Η ομάδα αντέδρασε και δεν χάσαμε αυτό το ματς που ήταν ένα από τα καλύτερα μας παιχνίδια.

Λειτουργήσαμε διαφορετικά, πήγε ο Ινσούα αριστερό στόπερ, ο Ηλίας αριστερό μπακ. Αυτό συνεχίστηκε μέχρι να βγει ο Μπουζούκης όταν ισοφαρίσαμε σε ένα 4-4-1. Μου άρεσε η σπίθα και η φλόγα που έδειξε η ομάδα, όταν είναι η κανονική της 11άδα είμαστε καλή ομάδα και το έχουμε αποδείξει σε πολλά παιχνίδια".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο ΟΦΗ δεν πήρε αυτό που άξιζε

Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με τον Φιγκειρέδο στο 67' (1-0), ο Παναθηναικός έμεινε με δέκα παίκτες στο 70' λόγω αποβολής του Σένκεφελντ, αλλά οι πράσινοι έστω και με δέκα παίκτες, ισοφάρισαν στο 84' με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Μακέντα (το κέρδισε ο Δώνης απο τον Κουτρουμπή) για το τελικό 1-1 στην μάχη του Γεντί Κουλέ.

Ο ΟΦΗ είχε την ευκαιρία μετά τον Αρη (3-1), να καθαρίσει και τον Παναθηναικό, αλλά μια απροσεξία στη φάση του πέναλτι στο τέλος του κόστισε. Ο Γιώργος Σίμος, στις δηλώσεις του μετά το παιχνίδι έκανε λόγο για μια "αυτοσυντήρηση των παικτών μετά την αποβολή", ωστόσο υπογράμμισε ότι "δεν μπορώ να έχω παράπονο από τους παίκτες μου. Έκαναν μια εκπληκτική προσπάθεια. Δυστυχώς δεν πήραν για μένα αυτό που δικαιούνταν. Στο ποδόσφαιρο κάποιες φορές πετυχαίνουν τα πράγματα κάποιες όχι. Εμείς προσπαθούμε να βοηθήσουμε αλλά οι παίκτες είναι αυτοί που παίζουν στον αγωνιστικό χώρο. Για εμάς θέλουμε να είναι τρόπος ζωής το ποδόσφαιρο και μόνο το ποδόσφαιρο. Υπάρχει μεγάλος σεβασμός στον προπονητή του Παναθηναϊκού, τον είχα και προπονητή μου. Έχει ανοίξει δρόμους και μπορεί να ανοίξει και άλλους".

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi