
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το λες και ...γκαντεμιά, όλο αυτό.
Τα δυο πιο εμπορικά παιχνίδια του ΟΦΗ στο φετινό πρωτάθλημα, με Παναθηναικό και Ολυμπιακό "έπεσαν" Τετάρτη, στις "εμβόλιμες" αγωνιστικές της Λίγκας.
Μετά το παιχνίδι ΟΦΗ-Παναθηναικός που θα γίνει την προσεχή Τετάρτη στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης, Τετάρτη θα γίνει και το μεγάλο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Ολυμπιακό.
Οπως ανακοινώθηκε το παιχνίδι θα γίνει την Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου στις 5.15 στο Γεντί Κουλέ, για την 20η αγωνιστική.
Σίγουρα ο κόσμος θα σπεύσει στο γήπεδο και στις δυο αναμετρήσεις, αλλά υπάρχει και πολύς κόσμος που απλά δεν...μπορεί λόγω δουλειάς να πάει στο γήπεδο.
Πλέον το απόγευμα της Τετάρτης είναι εργάσιμη μέρα για πολύ κόσμο, ο οποίος δεν θα μπορέσει να παρακολουθήσει με την ίδια ευκολία που θα ήθελε, αυτά τα δυο μεγάλα παιχνίδια, που είναι και τα κορυφαία της αγωνιστικής περιόδου.
Είναι σαφές, ότι η προσέλευση θα έχει αντίκτυπο και στα έσοδα που προσδοκούσε η ΠΑΕ, απο τα δυο αυτά μεγάλα παιχνίδια.
Δεν λέμε ότι το Γεντί Κουλέ, θα είναι ...άδειο, αλλά σίγουρα η εικόνα στις εξέδρες θα ήταν πολύ διαφορετική, αν το παιχνίδι γινόταν Σάββατο ή Κυριακή.
Ακόμη, τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου στις 7.30μμ θα γίνει το ΟΦΗ-Ατρόμητος για την 24η αγωνιστική.
Ο ΟΦΗ κάνει ...ποδαρικό στο 2020 στο γήπεδο του, με το παιχνίδι, κόντρα στο Βόλο, το οποίο θα γίνει το Σάββατο 4/1 στις 5.15μμ.
Οπως ανακοίνωσε η Σούπερ Λίγκ, την 1η του Μάρτη, τελειώνει η κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος και μετά ξεκινάνε τα πλει-οφ και τα πλει-άουτ.
Δείτε παρακάτω το πρόγραμμα του ΟΦΗ μέχρι το τέλος της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος.

Του Γιώργου Κοτσιδάκη
Ευχάριστα μαντάτα για τις ομάδες μπάσκετ και βόλει του Ηρακλείου, που περιμένουν και πως το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί με την σκουριασμένη αντικατάσταση της οροφής του κλειστού γυμναστηρίου του Λίντο.
Η τωρινή διοίκηση του ΕΑΚΗ έλαβε έκτακτη χρηματοδότηση, απο τον Υφυπουργό αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη 200 χιλιάδες ευρώ, ώστε να προβεί σε παρεμβάσεις σε αθλητικές εγκαταστάσεις, που ανήκουν στην Γενική Γραμματεία αθλητισμού (κλειστό Λίντο, Εθνικό στάδιο και κολυμβητήριο Λίντο) και οι εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει.
Συνεργεία της αναδόχου εταιρείας που ανέλαβε να τοποθετήσει νέα σκεπή στο Λίντο, ξεκίνησαν και τα σωματεία του Ηρακλείου, που περίμεναν καρτερικά την επίλυση του ζητήματος και την διάθεση της εγκατάστασης στις ομάδες, βλέπουν ότι τα...βάσανα τους τελειώνουν σύντομα.
Η εκτίμηση είναι ότι, μέχρι τα τέλη του Ιανουαρίου, το Λίντο θα ανοίξει τις πύλες του στις ομάδες, καθώς με την έξτρα χρηματοδότηση Αυγενάκη, υπάρχουν πλέον τα χρήματα για την επιτάχυνσχη της οοκλήρωσης του έργου.
Παράλληλα, απο το ίδιο κονδύλι, βελτιώθηκε εμφανώς ο φωτισμός στο στάδιο Ελευθερίας, που έμοιαζε ...βυθυσμένο στο σκοτάδι, ενώ ξεκινούν άμεσα οι εργασίες για την αναβάθμιση των αποδυτηρίων στο κολυμβητήριο Ηρακλείου, κάτι που αποτελεί επίσης ένα πάγιο αίτημα των σωματείων.
Στη νέα (διορισμένη απο την υφιστάμενη κυβέρνηση) διοίκηση του ΕΑΚΗ, έχουν σηκώσει μανίκια και όπως λένε στόχος τους είναι κάθε μέρα, να βάζουν και ένα λιθαράκι για την βελτίωση των εγκαταστάσεων που ανήκουν στην δική τους ευθύνη (κλειστό Λίντο, Εθνικό στάδιο και κολυμβητήριο Λίντο).
Στην ανακοίνωση της, η διοίκηση του ΕΑΚΗ, κάνει λόγο για "ένα πρόβλημα που κληρονόμησε", αλλά και μια "πολύμηνη γραφειοκρατί που ξεπεράστηκε" για να λυθεί το ζήτημα. Οπως αναφέρει "ξεκίνησαν επιτέλους οι εργασίες στο κλειστό Γυμναστήριο Λίντο. Μετά από πολύμηνη μάχη με τη γραφειοκρατία παρά την
άμεση παρέμβαση του Υφυπουργού Λευτέρη Αυγενάκη, βάλαμε μπροστά για την επιστροφή των σωματείων στη φυσική τους έδρα. Ήταν ακόμα ένα πρόβλημα που είχαμε να αντιμετωπίσουμε απ ' την αρχή της θητείας μας ως νέα Διοίκηση. Μια "κληρονομιά" για την οποία δεσμευτήκαμε ότι θα δώσουμε λύση. Με σύμμαχο τον καιρό προχωράμε για να δοθεί ένα τέλος".
Δείτε παρακάτω το VIDEO που ανέβασε το ΕΑΚΗΑ απο το εσωτερικό του Λίντο και τις εργασίες που γίνονται.
Στο Γεντί Κουλέ, μετακομίζει ο Εργοτέλης, για την 10η αγωνιστική της Σούπερ Λίγκ 2. Στο γήπεδο του ΟΦΗ θα δώσει το ντέρμπι με τα Χανιά, που θα γίνει την προσεχή Δευτέρα (16/12, 5μμ). Το Παγκρήτιο στάδιο κλείνει για προγραμματισμένη επανασπορά και για το λόγο αυτό, ο Εργοτέλης μετακομίζει στο γήπεδο του ΟΦΗ.
Αναλυτικά το πρόγραμμα της 10ης αγωνιστικής:
Παρασκευή (20/12)
19:30 Παναχαϊκή – Απόλλων Σμύρνης (ΕΡΤ Sports)
Σάββατο (21/12)
15:00 Πλατανιάς – Απόλλων Λάρισας
Κυριακή (22/12)
14:45 Λεβαδειακός – Απόλλων Πόντου (ΕΡΤ Sports)
15:00 ΠΑΣ Γιάννινα – Α.Ε. Καραϊσκάκης
15:00 Κέρκυρα – Δόξα Δράμας
Δευτέρα (23/12)
17:00 Εργοτέλης – Χανιά (ΕΡΤ Sports)