Την αγαπημένη του μητέρα, έχασε ο καλός φίλος και πρώην μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, Δημήτρης Αποστολάκης.
Η Χριστίνα Αποστολάκη, έφυγε πλήρης ημερών σε ηλικία 84 ετών, ωστόσο η απώλεια της μάνας, στην οποία και ο Δημήτρης είχε μεγάλη αδυναμία, είναι μια σφοδρή απώλεια.
Η κηδεία θα γίνει την Τρίτη 17 Δεκεμβρίου στις 3μμ στον Ιερό Ναό Αγίου Ιωνάννη Κνωσσού.
Στον Δημήτρη Αποστολάκη και την οικογένεια του, εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια.
Συλλυπητήρια ανακοίνωση εξέδωσε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ στην οποία αναφέρει:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στο μέλος του συλλόγου μας και πρώην μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, Δημήτρη Αποστολάκη, για το θάνατο της μητέρας του.
Αντιπροσωπεία του Δ.Σ. θα παραβρεθεί στην κηδεία που θα γίνει την Τρίτη 17 Δεκεμβρίου στις 3μμ στον Ιερό Ναό Αγίου Ιωνάννη Κνωσσού, για να εκφράσει τα συλλυπητήρια.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ παρά το 0-1 απο τον Ιντέγιε στο 12' , αλλά κυρίως απο το ΣΟΚ για τη (νέα) απώλεια του κορυφαίου του παίκτη στο πρωτάθλημα Σεμέντο, ο οποίος υπέστη εξάρθρωση ώμου στο 35', λίγα λεπτά αφού ο Βαζ, με εξαιρετικό πλασέ είχε κάνει το 1-1 και είχε φέρε στα ίσια την αναμέτρηση του Γεντί Κουλέ, κατάφερε με παλικαρίσια εμφάνιση στο δεύτερο ημίχρονο, να "σκοτώσει" τον Αρη, με δυο γκολ σε 4 λεπτά (70' Φερέιρα, 74' Φιγκειρέδο) και να δείξει πιος είναι το αφεντικό στα πλέι-οφ.
Μεγάλη νίκη για τον ΟΦΗ και σπουδαία εμφάνιση στο δεύτερο ημιχρονο, με πολύ τρέξιμο και πάθος απο τους παίκτες του Γιώργου Σίμου, οι οποίοι έδειξαν ότι στο κάστρο του Γεντί Κουλέ, δεν αστειεύονται.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ δικαιώθηκε απο την έμπνευση να βάλει βασικό τον Βαζ, ο οποίος σκόραρε και γενικά έκανε ένα πολύ καλό παιχνίδι, κερδίζοντας ένα παίκτη.
Ενώ και η αλλαγή του Φερέιρα τον δικαίωσε, καθώς ο Βραζιλιάνος σκόραρε και είναι και αυτός στα συν της μεγάλης νίκης.
Ο Αρης πλήρωσε τα κενά στην άμυνα του, καθώς δεν είχε απαντήσεις, στην επίθεση φωτιά του ΟΦΗ, στο δεύτερο ημίχρονο.
Σπουδαίο τρίποντο για τον ΟΦΗ, που έχει βέβεια το κόστος της απώλειας του Σεμέντο για τον ΟΦΗ.
Η εξάρθρωση ώμου του πρώτου σκόρερ του ΟΦΗ ήταν η άσχημη είδηση μιας μεγάλης ποδοσφαθρικής βραδιάς για την κρητική ομάδα, η οποία βασανίζεται τελευταία απο σοβαρές απώλειες παικτών (Μεγιάδο-Ναμπί) και ενδεχόμενα και ο Σεμέντο θα προστεθεί στις απουσίες για τα προσεχή παιχνίδια με Παναθηναικό και Παναιτωλικό.
Ατυχος στάθηκε ο ΟΦΗ στην κλήρωση για τους 16 του Κυπέλλου Ελλάδος, καθώς κληρώθηκε με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ.
Το πρώτο παιχνίδι θα γίνει στο Γεντί Κουλέ και η ρεβάνς στην Τούμπα.
Οι πρώτοι αγώνες θα γίνουν στις 7/8/9 Ιανουαρίου 2020 και μία εβδομάδα μετά οι ρεβάνς (14/15/16).
Ο ΟΦΗ θα το παλέψει, αλλά σίγουρα υπήρχαν πιο εύκολοι αντίπαλοι για να κληρωθεί.
Ο ΠΑΟΚ και ο Ολυμπιακός είναι οι πιο ισχυρές ομάδες των πιθανών αντιπάλων που είχε ο ΟΦΗ στην κλήρωση και η κρητική ομάδα, έπεσε με μια απο αυτές.
Στην κλήρωση οι ομάδες χωρίστηκαν σε δυο γκρούπ και ο ΟΦΗ ήταν στους "ανίσχυρους" , λόγω της περχινής του βαθμολογίας στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκ (τερμάτισε τελευταίος λόγω του μπαράζ παραμονής με τον Πλατανιά).
Οι πιθανοί αντίπαλοι του ΟΦΗ ήταν οι: Ολυμπιακός, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, Ατρόμητος, Αρης, Πανιώνιος, Λαμία, Παναθηναϊκός.
Kανένα παιχνίδι όμως, δεν έχει κριθεί πριν γινει και ο φετινός ΟΦΗ έχει αποδείξει ότι μπορεί να κάνει υπερβάσεις.
Με τον ΠΑΟΚ θα χρειαστεί σίγουρα μια απο αυτές, για να κρατήσει το όνειρο του Κυπέλλου.
Αναλυτικά τα 8 ζευγάρια:
Βόλος-Ατρόμητος
ΠΑΣ Γιάννινα-Παναθηναϊκός
Αστέρας Τρίπολης-ΑΕΚ
Καλαμάτα-Ολυμπιακός
ΟΦΗ-ΠΑΟΚ
Παναιτωλικός-Πανιώνιος
Ξάνθη-Αρης
Τρίκαλα Λαμία