
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το παιχνίδι ΟΦΗ-Αρης 3-1 και ένας ακόμη θρίαμβος του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, είχε μόλις ολοκληρωθεί.
Ο Γιώργος Σίμος είχε τελειώσει τις δηλώσεις του στη NOVA και βάδιζε προς τα αποδυτήρια.
Ο κόσμος που είχε μείνει στο γήπεδο, άρχισε να τον αποθεώνει.
Ο νεαρός τεχνικός ανταπέδωσε με ένα χειροκρότημα και μια χειρονομία σαν "ευχαριστώ" με τη σεμνότητα που τον διακρίνει και κατέβηκε την καταπακτή, για να πάει στα αποδυτήρια.
Ο Σίμος ήταν για μένα το πρόσωπο του αγώνα ΟΦΗ-Αρης.
Γιατί, η νίκη-θρίαμβος του ΟΦΗ, εν μέσω μιας καταιγίδας προβλημάτων, είχε την υπογραφή του νεαρού προπονητή.
Χωρίς τους Μεγιάδο και Ναμπί, αλλά και χάνοντας στα μισά του αγώνα τον καλύτερο του παίκτη (Σεμέντο), παρουσίασε μια ομάδα στο δεύτερο ημίχρονο, που ισοπέδωσε τον Αρη.
Αμφιβάλω, αν ο Γερμανός προπονητής Ενιγκ του Αρη, που ήταν αήττητος 7 παιχνίδια πριν την αναμέτρηση του Γεντί Κουλέ, κατάλαβε απο ...που του ήρθε η κατραπακιά!
Ο Αρης, φάνηκε να τα έχει χαμένα στο δεύτερο ημίχρονο και αν η μπάλα έκανε το χατίρι του Φιγκειρέδο στη φάση με το δοκάρι για το 4-1, θα μιλούσαμε για ένα τεράστιο θρίαμβο και ίσως με περισσότερα γκολ.
Ο Σίμος πήρε την "ταυτότητα" του συναδέλφου του, με κάποιους "ξεχασμένους" παίκτες.
Ο Βαζ, φαινόταν "φευγάτος" καθώς τελευταία έμενε συνεχώς εκτός αποστολής.
Ο Σίμος σε μια απόφαση-έκπληξη τον έβαλε στην ενδεκάδα, ο Πορτογάλος σκόραρε και αποδείχθηκε παίκτης -κλειδί, καθώς η φάση του 1-1 είναι καθοριστική στην έκβαση του αγώνα.
Ο Σεμέντο τραυματίζεται στο 35' και ο Σίμος εμπιστεύεται το νεαρό Φερέιρα, που επίσης είναι φέτος μεταξύ πάγκου και εξέδρας.
Ο μικρός σκοράρει το 2-1 και γίνεται η "χρυσή αλλαγή" του ματς, αλλά και μια ακόμη δικαίωση του προπονητή.
Ο Σίμος πιστώνεται ακόμη, την επιμονή στον Σακόρ, ο οποίος στα παιχνίδια με ΑΕΚ, Λαμία (πρώτο ημίχρονο) και με τον Αρη, ήταν πολύ καλός και η εικόνα του, αποτελεί μια καλή παρηγορία για το μεγάλο κενό που έχουν αφήσει οι Μεγιάδο και Ναμπί στην μεσαία γραμμή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τι είπε ο Σίμος για τις μεταγραφές

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πριν το παιχνίδι με τον ΟΦΗ ήταν αήττητος. Μετρούσε σε 7 παιχνίδια με τον Αρη, 3 νίκες και 4 ισοπαλίες.
Στο Γεντί Κουλέ, υποτάχθηκε όμως και αυτός.
Η πρώτη ήττα του Γερμανού προπονητή του Αρη, Μίχαελ Ενιγκ στον πάγκο της ομάδας, έφερε γκρίνια, ατους κίτρινους και έντονη κριτική για τις επιλογές του στο Γεντί Κουλέ.
Ο τεχνικός του Αρη, δεν δικαιώθηκε με το επιθετικό 4-4-2 και ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο, ον ΟΦΗ με τον παραπάνω παίκτη στο κέντρο, του έβαλε μεγάλα προβλήματα στην άμυνα του.
Και στην επίθεση όμως, ο Ιντέγιε, αν και σκόραρε ένα εύκολο γκολ στο Γεντί Κουλέ, ήταν σκέτη...απογοήτευση.
Πιο...αργός και απο το θάνατο!
Πιο βαρύς και απο το... συμβόλαιο του (κάτι λένε οι Αρειανοί για 500 χιλ. ευρώ!).
Ο Γερμανός προπονητής δεν δικαιώθηκε ούτε απο την αλλαγή του Μπρούνο Γκάμα, με το παιχνίδ στο 1-1, ενώ δεν τον βοήιησε και η μέτρια εικόνα του πιο φορμαρισμένου του παίκτη, του Φετφατζίδη, ο οποίος κινήθηκε στα...ρηχά στο Γεντί Κουλέ.
Γενικά, ο Αρης, αν και προηγήθηκε στο Γεντί Κουλέ, ουδέποτε στο παιχνίδι κατάφερε να πάρει τον έλεγχο του αγώνα.
Ενώ και ο Γερμανός τεχνικός, αλλά και οι παίκτες του, απέτυχαν βέβαια να διαχειριστούν τον 0-1.
Το 1-1 του πρώτου ημιχρόνου, έμοιαζε δίκαιο, αλλά η εικόνα του Αρη (και του ΟΦΗ φυσικά) στο δεύτερο ημίχρονο, ήταν το ...κάτι άλλο!
Ο ΟΦΗ μπήκε με χίλια στο γήπεδο, ενώ ο Αρης έμεινε στα αποδυτήρια.
Δεν πάτησε καθόλου το χορτάρι του Γεντί Κουλέ στο δεύτερο ημίχρονο και ο ΟΦΗ έκανε πάρτι.
Ο Ενιγκ επιχείρησε να αιτιολογήσει το "στραπάτσο" του Αρη, λέγοντας ότι «όταν χάνεις δεν μπορείς να είσαι ικανοποιημένος. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν καλοί δημιουργήσαμε ευκαιρίες. Σε μια στατική φάση στο β’ μέρος δεχθήκαμε το γκολ. Μετά βγήκαμε ψηλά και ο αντίπαλος σε μια αντεπίθεση σκόραρε. Προσπαθήσαμε, αλλά κάποιες φορές τα καταφέρνεις και κάποιες όχι. Κι αυτή ήταν η ιστορία του αγώνα».
Αλλά παραδέχθηκε ότι «δεν είναι εύκολο να κερδίσεις εδώ».
Εδώ, είναι Γεντί Κουλέ...
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
O ΟΦΗ κρατούσε μέχρι το 83' το πολύτιμο 1-0 στο ντέρμπι με τον Παναθηναικό στο Γεντί Κουλέ και παίζοντας με παίκτη παραπάνω απο το 70' λόγω της αποβολής του Σέκεφελντ, είχε όλες τις προυποθέσεις για να προσθέσει ένα ακόμη πολύτιμο τρίποντο, στην ...τσέπη του στη μάχη που δίνει για μια θέση στα πλέι-οφ.
Στην φάση του υπέροχου γκολ του ΟΦΗ, ο νέος killer της ομάδας ο Βραζιλιάνος Φιγκειρέδο, δέχεται την έξοχη ασίστ του Τσιλιανίδη απο δεξιά και έχοντας φάτσα στο τέρμα, ο ξανθομάλης φορ δεν...χαρίζει κάστανο!
Στέλνει την μπάλα, με δυνατό πλασέ, στο βάθος της εστίας του Διούδη, ο οποίος δεν μπορεί να αντιδράσει.
Στην φάση του γκολ είχε προηγηθεί καλή συνεργασία του Τσιλιανίδη με τον Στάικο, με τον μέσο του ΟΦΗ να κάνει κάθετη κίνηση προς την εστία, αφού δίνει την μπάλα στα πλάγια και εν συνεχεία να την αφήνει να περάσει, για να φτάσει στον Φιγκειρέδο για το 1-0.
Μέχρι εκείνο το σημείο, το παιχνίδι είναι ισορροπημένο, ο Παναθηναικός έχει δυο τετ-α-τετ με Χατζηγιοβάνη και Μπουζούκη, αλλά ο γκολκίπερ του ΟΦΗ, ο Σωτηρίου, είναι εκεί.
Ο ΟΦΗ όμως, έχει εκείνο που δεν έχει ο Παναθηναικός. Δηλαδή το γκολ. Ο Φιγκερέιδο, δεν...χαρίζει, όταν πάρει αξιόπιστα την μπάλα μέσα στην περιοχή και ο ΟΦΗ παίρνει το πολύ σημανικό προβάδισμα.
Να σημειωθεί επίσης, ότι στο πρώτο ημίχρονο, οι δυο ομάδες έχουν απο μια ακύρωση γκολ λόγω VAR, σε δυο πολύ οριακές φάσεις. Ο Παναθηναικός στο 29' πετυχαίνει γκολ με τον Μακέντα, αλλά γαίνεται ότι το...πόδι του επιθετικού του ΠΑΟ, είναι λίγο πιο μπροστά.
Ενώ στο 43' ο Φιγκειρέδο σκοράρει, απο την κάμερα της NOVA φαίνεται να καλύπτεται αλλά στο δωμάτιο του VAR έχουν άλλη άποψη και το γκολ δεν μετράει.
Ο ΟΦΗ σκοράρει όμως στο 67' με τον Φιγκειρέδο (1-0), ο Παναθηναικός μένει με δέκα παίκτες στο 70' και η πλάστιγγα φαίνεται να γέρνει καθαρά προς την πλευρά του ΟΦΗ, η οποία έχει να διαχειριστεί το 1-0 παίζοντας με παίκτη περισσότερο.
Ο Παναθηναικός ρισκάρει, αλλά η λύψη που έψαχνε για το φκολ της ισοφάρισης, έρχεται τελικά απο μια κακή εκτίμηση του Κουτρουμπή.
Ο αμυντικός του ΟΦΗ πηγαίνει άτσαλα πάνω στον Δώνη, "τρώει" την ντρίπλα απο τον μέσο του ΠΑΟ και ο διαιτητής δείχνει την άσπρη βούλα.
Ο Μακέντα ισοφαρίζει σε 1-1 απο τα 11 βήματα και ολοκληρώνει το story του αγώνα.
Ο ΟΦΗ ουσιαστικά "χάρισε" δυο βαθμούς, καθώς ο Παναθηναικός δεν φαινόταην να μπορεί να σκοράρει παρά μόνο με πέναλτι, αλλά η τέταρτη θέση την οπο΄θια κρατάει σφιχτά και οι 23 βαθμοί, απαλύνουν τον πόνο του, για μια (ακόμη) μεγάλη νίκη που έχασε μέσα απο τα χέρια του.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης ΟΦΗ-ΠΑΟ και βγάλτε και εσείς τα δικά σας συμπεράσματα.