karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Θερμής φιλοξενίας έτυχε η ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και συγκεκριμένα η ομάδα Κ11 (γενν. 2009) στο Πέραμα Ρεθύμνου, στο πλαίσιο φιλικού αγώνα που έδωσε εκεί, με το αντίστοιχο τμήμα του Αστέρα Περάματος. 

Οι εξαιρετικές σχέσεις των δυο συλλόγων επιβεβαιώθηκαν για μια ακόμη φορά και με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και η ακαδημία ποδοσφαίρου, θα ήθελε να ευχαριστήσει τους παράγοντες της ομάδας του Αστέρα, για την άψογη φιλοξενία, που ήταν αντάξια των άριστων σχέσεων που διατηρούν οι δυο σύλλογοι τα τελευταία χρόνια. 

Για την ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ακολουθεί η  συμμετοχή της Κ11 (2009) στο τουρνουά BOCA ELITE TOURNAMENT  3-5 Ιανουαρίου 2020, στην Αθήνα με της συμμετοχή και της ΠΑΕ ΑΕΚ της ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ και ΠΑΕ ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ. 

Τα τμήματα Κ10 (2010), Κ9 (2011) και Κ8 (2012) του ΟΦΗ θα συμμετάσχουν σε διήμερο τουρνουά (27-28/12) στο CANDIA MARIS με τη συμμετοχή ομάδων από όλη τη Κρήτη.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η μεγάλη είδηση για τα κολυμβητικά σωματεία του Ηρακλείου είναι πλέον γεγονός.

Ο Υφυπουργός αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, εξήγγειλε την κατασκευή ενός κλειστού κολυμβητηρίου στο Ηράκλειο, κάτι που αποτελεί ένα όνειρο ζωής για τα σωματεία και τους αθλητές του υγρού στίβου (κολύμβηση-πόλο), ενώ θα αποτελέσει και την αφορμή για την εξάπλωση του αθλήματος.

Στην πισίνα του Ηρακλείου, αθλούνται καθημερινά περίπου 1300 αθλητές και η ανάγκη για ένα ακομη κολυμβητήριο (πόσο μάλλον κλειστό), είναι μεγάλη.

Ο Ηρακλειώτης Υφυπουργός αθλητισμού, αφού άκουσε τα αιτήματα των ανθρώπων της κολύμβησης, αλλά και των φορέων της περιοχής, προχώρησε σε αυτήν την σπουδαία εξαγγελία, του κλειστού κολυμβητηρίου, σκορπώντας ικανοποίηση σε όλο τον υγρό στίβο της περιοχής μας.

Αν το κλειστό κολυμβητήριο γίνει πράξη, τότε ο Ηρακλειώτης Υπουργός θα συνδέσει το όνομα του με ένα απο τα πιο σημαντικά αθλητικά έργα που έχουν γίνει ποτέ στην περιοχή μας.

Μάλιστα η εξαγγελία αυτή, ήρθε ταυτόχρονα με μια χρηματοδότηση 500 χιλ. ευρώ για ένα δυναμικό λίφτινγκ στα αποδυτήρια της υφιστάμενης εγκατάστασης του παλαιού κολυμβητηρίου του Ηρακλείου.

Παράλληλα, με εντολή Υπουργού δόθηκαν 200 χιλ. ευρώ για την αντικατάστασης της σκουριασμένης σκεπής του κλειστού του Λίντο, καθώς είχε τεθεί θέμα ασφάλειας, ενώ βελτιώθηκε ο φωτισμός στο Στάδιο Ελευθερίας.

Ενώ ο Λευτέρης Αυγενάκης πρόσφατα εξήγγειλε και ένα ακόμη σημαντικό αθλητικό έργο, για την περιοχή μας. Την κατασκευή κλειστού γυμναστηρίου στο Τυμπάκι!

Για το νέο κλειστό κολυμβητήριο στο Ηράκλειο, ο Λευτέρης Αυγενάκης με δήλωση του αποκαλύπτει ότι εδώ και καιρό είναι σε συζητήσεις με τον Δήμαρχο Ηρακλείου Βασίλη Λαμπρινό, για τον χώρο που θα κατασκευαστεί.

Οπως λέει "πράγματι, οι ανάγκες σε κολυμβητικές δεξαμενές στο Ηράκλειο έχουν αυξηθείραγδαία τα τελευταία χρόνια. Το θέμα, άλλωστε, του ενός επιπλέον κλειστού κολυμβητηρίου ολυμπιακών διαστάσεων μου είναι ήδη γνωστό και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Υπενθυμίζω ότι το συζητήσαμε ενδελεχώς από την πρώτη συνάντηση που είχαμε στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού με τον Δήμαρχο Ηρακλείου κ. Βασίλη Λαμπρινό στα τέλη Ιουλίου 2019, όπου συμφωνήσαμε για στενή συνεργασία του Υπουργείου, του Δήμου και της Περιφέρειας Κρήτης. Ήδη, όπως ενημερώθηκα πρόσφατα

από τον κ. Β. Λαμπρινό, ο Δήμος Ηρακλείου έχει επεξεργαστεί μια σειρά προτάσεων για την χωροθέτηση της νέας αυτής υποδομής, τις οποίες και θα συζητήσουμε από κοντά τις επόμενες ημέρες".

Ενώ στην ίδια τοποθέτηση αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο και για άλλα έργα στο Ηράκλειο και την Κρήτη, για " την αναβάθμιση και το
σχεδιασμό ανάπτυξης νέων αθλητικών εγκαταστάσεων είτε μέσα από το Πρόγραμμα «Φιλόδημος ΙΙ» είτε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων», όπως λέει.

Σε ότι αφορά στην σύμβαση για την «ανακαίνιση των αποδυτηρίων του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου-Κολυμβητήριο Λίντο» με προϋπολογισμό 500.000 χιλ. ευρώ συνυπέγραψαν σήμερα ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης και ο Πρόεδρος του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου (ΕΑΚΗ) Λευτέρης Ζερβός, γίνεται γνωστό ότι, στο συγκεκριμένο κτήριο δεν υπάρχει σήμερα υποδομή που να εξυπηρετεί άτομα (ΑΜΕΑ) δηλαδή λουτρά και αποδυτήρια. Με την υλοποίηση του έργου θα βελτιωθούν οι υπηρεσίες παροχής υπηρεσιών, οι εγκαταστάσεις των αποδυτηρίων που σήμερα παρουσιάζουν προβλήματα λόγω παλαιότητας.

 

 



Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Βγήκε απο τη...ναφθαλίνη και με ένα υπέροχο γκολ στο παιχνίδι με τον Αρη (το γκολ της ισοφάρισης στο 3-1), δικαίωσε τον προπονητή του, που τον έβαλε στο βασικό σχήμα.
Ο Ρικάρντο Βαζ, αποκτήθηκε πέρσι απο τον ΟΦΗ, αλλά φέτος είναι μεταξύ πάγκου και εξέδρας.
Μάλιστα το τελευταίο διάστημα ήταν σε αρκετά παιχνίδια εκτός αποστολής και είχαν εκφραστεί και ερωτηματικά για το μέλλον του στην ομάδα.
Λόγω της απουσίας του Ναμπί, ο Σίμος τον έβαλε βασικό και δικαιώθηκε.
Ο Βαζ έβαλε ένα γκολ, έτρεξε πολύ στο γήπεδο και γενικά είχε μια αρκετά καλή παρουσία στο παιχνίδι.
Ηταν μια απο τις "αποκαλύψεις" του ΟΦΗ στην αναμέτρηση και όπως είπε ο ίδιος στη NOVA μετά το ματς "είχα να παίξω και αρκετό καιρό. Με βοήθησαν πολύ και οι συμπαίκτες μου. Νιώθω πολύ καλά που έπαιξα. Πέτυχα ένα γκολ και είμαι πολύ χαρούμενος. Θέλω να συνεχίζω να παίζω".
Ο Βαζ πήρε αυτοπεποίθηση απο την εμφάνιση του αυτή και θέτει πλέον γερή υποψηφιότητα, ώστε να είναι βασικός και στα προσεχή παιχνίδια του ΟΦΗ, με Παναθηναικό και Παναιτωλικό (Τετάρτη-Κυριακή), στα οποία ο ΟΦΗ δεν θα έχει ξανά τους Ναμπί και Μεγιάδο και πιθανότατα και τον Σεμέντο, που έγινε εναγκαστική αλλαγή λόγω τραυματισμού στον ώμο στο παιχνίδι με τον Αρη.
Με τη σειρά του, ο Κώστας Γιαννούλης που ήταν "βράχος" στην άμυνα του ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Αρη ανέφερε ότι  "έμείς δεν φοβόμαστε κανένα. Χαιρόμαστε που μιλάνε όλοι για εμάς, φαίνεται ότι βγαίνει η δουλειά μας προς τα έξω και θα συνεχίσουμε", δείχνοντας την καλή ψυχολογία που υπάρχει στο ποδοσφαιρικό τμήμα, με την συνεχή παρουσία της ομάδας, στην πρώτη εξάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi