Δεν είναι μόνο η ακαταλληλότητα του αγωνιστικού χώρου, λόγω βροχής, στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Παναιτωλικό στο Αγρίνιο. Είναι και το γεγονός ότι στο παιχνίδι υπήρχε σοβαρό πρόβλημα με το VAR. Στο πρώτο ημίχρονο δεν υπήρχε VAR λόγω τεχνικών προβλημάτων. Στο δευτερο ημίχρονο, η βλάβη αποκαταστάθηκε κατά το ήμισυ. Ο διαιτητής δεν είχε ενδοεπικοινωνία με τον VAR, αλλά είχε μόνο ο τέταρτος διαιτητής (!). Ολα στραβά και ανάποδα στο παιχνίδι και ο...Θεός βοηθός!
Την ήττα με 2-1 στο 90' και μάλιστα με αυτογκόλ γνώρισαν τα κορίτσια του ΟΦΗ, στο Μεσολόγγι, για το πρωτάθλημα της Α' Εθνικής γυναικών στο τελευταίο τους παιχνίδι για το 2019. Το Μεσολόγι προηγήθηκε, τα κορίτσια του ΟΦΗ ισοφάρισαν με την Κυδωνάκη και δέχθηκε το γκολ της ήττας στην εκπνοή του αγώνα, με τη μπάλα να βρισκει στο σώμα της Πυθαρούλη, να αλάζει πορεία και να καταλήγει στα δίχτυα. Στον ΟΦΗ πάντως εξέφρασαν παράπονα για την διαιτησία στην αναμέτρηση, ειδικά σε μια φάση που ακυρώθηκε γκολ στον ΟΦΗ, το οποίο οι άνθρωποι του ΟΦΗ, χαρακτήρισαν κανονικό.
Ο προπονητής των κοριτσιών του ΟΦΗ Δημήτρης Χωματάς με δήλωση του στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ , στο ofierasitechnis.gr ανέφερε ότι "έγινε ένα πολύ κακο παιχνίδι λόγω των καιρικών συνθηκών, παρ όλα αυτά η ομάδα μου είχε την κατοχή προσπάθησε να παίξει ποδόσφαιρο και παρα τον δυνατό αέρα τα καταφέραμε. Ισοφάρισαμε το ματς και το διεκδικήσαμε μέχρι το τέλος, καθώς θέλαμε τη νίκη. Καθοριστικό σημείο του παιχνιδιού το καθαρό γκολ που ακυρώθηκε της Αραβιάκη ως οφσάιντ. Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που συναντάμε τέτοιες αποφάσεις σε εκτός έδρας παιχνίδι μας, γιατί ούτε παρατηρητές διαιτησίας βλέπω ούτε παρατηρητές των παρατηρητών που έχουμε εμείς σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι. Εμείς θα συνεχίσουμε την προσπάθεια μας. Καλές γιορτές με υγεία σ όλο το κόσμο πάντα χαρές δύναμη ευτυχία και ότι επιθυμεί ο καθένας.
Πολύ βροχή στο Αγρίνιο, στο Παναιτωλικός-ΟΦΗ. Το γήπεδο, απο το πολύ νερό, έμοιαζε με λίμνη και το έργο των ποδοσφαιριστών και των δυο ομάδων, πολύ δύσκολο. Υπάρχουν στιγμές που οι...ντρίπλες και το κουβάλημα της μπάλας, είναι πραγματικά απαγορευτικό. Η δύναμη θα είναι σήμα κατατεθέν του αγώνα, που διεξάγεται κεκλεισμένων των θυρών, λόγω της τιμωρίας των γηπεδούχων. Τι χωρίς θεσατές παιχνίδι, κάνει το σκηνικό του αγώνα, ακόμα πιο "παγωμένο".
Γ.Κορτς