
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Γεύση από το Γεντί Κουλέ και το παιχνίδι ΟΦΗ-Παναθηναικός πήρε ο Ολλανδός προπονητής της Εθνικής ομάδας Τζον Φαν Σίπ.
Είναι η πρώτη φορά, που ο προπονητής της Εθνικής παρακολούθησε παιχνίδι του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ. «Καλως τον και ας…άργησε» που λέμε!
Η συνεχή παρουσία του ΟΦΗ στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας, το ποδόσφαιρο που παίζει, αλλά και το γεγονός ότι κάποιοι Ελληνες παίκτες της ομάδας βγάζουν μάτια (π.χ.Τσιλιανίδης, Μαρινάκης, Koροβέσης, Σωτηρίου) καθιστούν… αυτονόητη την παρουσία του, στο γήπεδο του ΟΦΗ.
Ακόμη και έτσι όμως, ο οργανισμός του ΟΦΗ, αλλά και ο κόσμος της ομάδας, τον καλωσόρισε και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στο έργο του.
Οι πρώτες εικόνες απο την δουλειά του στην Εθνική, είναι άκρως θετικές.
Ο Φαν Σιπ, στις δηλώσεις του ανέφερε ότι ΟΦΗ και Παναθηναικός, διαθέτουν Ελληνες παίκτες "που έχουν ενδιαφέρον" όπως είπε, αφήνοντας όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά.
Ενώ με αφορμή την παρουσία του στο Ηράκλειο, είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με δυο μεγάλα ονόματα του ΟΦΗ. Το Νίκο Μαχλά και το Γιώργο Σαμαρά.
Μάλιστα με τον πρώτο, με τον οποίο έχει κοινή αγάπη για τον Αγιαξ, έβγαλε και μια selfie την οποία και ανέβασε στον προσωπικό του λογαρισμό στο instagram.
Ο Μαχλάς, είναι απο εκείνους που έχει στηρίξει με συνεχείς δημόσιες αναφορές τον Φαν Σιπ και εκτιμάει ότι με αυτόν προπονητή, η Εθνική θα έχει την ευκαιρία να επιστρέψει σε μια μεγάλη διοργάνωση.
Ο Φαν Σιπ, επισκέφθηκε ακόμη το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, αλλά και το Παγκρήτιο στάδιο, που ίσως αποτελέσει μελλοντικά έδρα της Εθνικής μας.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δεν είναι για μένα τόσο το ότι ο Σεμέντο, παρά την εξάρθρωση ώμου, μπήκε στην 20αδα του αγώνα με τον ΠΑΟ, όσο η σφοδρή επιθυμία του παίκτη να το κάνει, παρά τον επικίνδυνο τραυματισμό του.
Το "βάλε μέσα" που είπε στον Σίμο και τους γιατρούς ο Σεμέντο, που δεν θέλει να χάσει το παιχνίδι, είναι για μένα, όλα τα λεφτά.
Γιατί αυτό δείχνει, ότι ο ΟΦΗ είναι ΟΜΑΔΑ.
Οι παίκτες είναι διατεθειμένοι να σφίξουν τα δόντια και να βάλουν την ομάδα πάνω απο τους εαυτούς τους.
Αυτό κάνει ο Σεμέντο στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Στο παιχνίδι με τον Αρη, υπέστη εξάρθρωση ώμου και η ιατρική εκτίμηση λέει ότι είναι 3 εβδομάδες νοκ-άουτ.
Ο παίκτης όμως, βλέποντας και την κρισιμότητα που έχει ο αγώνα με τον Παναθηναικό, μόλις τον ενημερώνουν οι γιατροί, πετάγεται σαν ελατήριο και τους λέει "ξεχάστε το. Εγώ θα παίξω! Δεν το χάνω αυτό το παιχνίδι".
Θα μπορούσε να πεί, "αστο καλύτερα. Δεν θα ρισκάρω να πάθω καμιά μεγαλύτερη ζημιά, τώρα που το όνομα μου είναι στο πάνω ράφι των μεταγραφών".
Δεν το λέει όμως. Καταπίνει τον πόνο του και στέλνει ένα απίστευτο μήνυμα δύναμης και νοοτροπίας στους συμπαίκτες του, να αφήσουν και την ψυχή τους στο γήπεδο.
Αυτή η συμπεριφορά του Σεμέντο, είναι τόσο όμορφη, όσο τα 6 γκολ που έχει πετύχει και τον έχουν αναδείξει καλύτερο παίκτη του πρωταθλήματος, όπως-τιμητικά- τον ψήφισαν οι αντίπαλοι αρχηγοί των ομάδων της κατηγορίας.
Είναι ένας σπουδαίος παίκτης, πραγματικό "λαχείο" για τον ΟΦΗ, μέσα, αλλά όπως φαίνεται και έξω απο το γήπεδο.
Ενας μεγάλος ηγέτης.
Και κάτι ακόμη: Ο αυθορμητισμός κάθε παίκτη και η γεναιότητα που δείχνει, είναι παράσημο, αλλά η ομάδα πρέπει να λειτουργήσει σύμφωνα με αυτό που θα πούν οι γιατροί. Ο παίκτης δηλαδή, για να μπεί στο γήπεδο, θα πρέπει να είναι 100% έτοιμος. Η τελευταία περίπτωση με την θλάση-υποτροπή του Ναμπί στη Λαμία, έδειξε ότι σε αυτά τα πράγματα πρέπει να είσαι 100% βέβαιος, γιατί μπορεί να πάθεις μια πολύ μεγαλύτερη ζημιά, απο αυτη που ήδη έχεις πάθει.
Σε μια σπουδαία αναμέτρηση η ομάδα μας ηττήθηκε με 63-60 από τον Εθνικό Πειραιώς για την 12 αγωνιστική της Β' Εθνικής στο τελευταίο παιχνίδι για το 2019.
Ο ΟΦΗ έχασε την ευκαιρία να κάνει μια σημαντική εκτός έδρας νίκη και να συνεχίσει την αναρρίχηση του, στα υψηλότερα πατώματα της βαθμολογίας στην Β' Εθνική μπάσκετ.
Εχασε στον Πειραιά απο τον Εθνικό με 63-60, σε ένα παιχνίδι που κρίθηκε στο τέλος. Με την ήττα αυτή ο ΟΦΗ παραμένει στην 11η θέση με 17 βαθμούς.
Αυτό ήταν το τελευταίο παιχνίδι για την ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, για το 2019.
Tα δεκάλεπτα: 14-21, 37-36, 50-49, 63-60
Εθνικός (Κ. Οικονομάκης): Ασημακόπουλος, Γεωργοπαπαδάκος Σ. 14 (2), Αγγελόπουλος 6(1), Γεωργοπαπαδάκος Ν. 3(1), Πέττας 24(3), Ιατρούδης, Γκιζογιάννης 5(1), Λεκάκης, Μανιάτης, Στέφος 11, Κοντραφούρης.
ΟΦΗ (Β. Ράλλης): Μποχωρίδης 15 (2), Κριθινάκης 3(1), Τσερκιτζόγλου 7(1), Καραθωμάς, Καραδολάμης 13(3), Αγαπιάδης 4, Τασιούδης 1, Μπουμπάρης 1, Λιανός 16(3), Πάλλης, Μαλλιαράκης.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 12ης αγωνιστικής:
Μανδραϊκός – Αιγάλεω 75-65
Πανερυθραϊκός – Έσπερος 70-67
Δούκας – Ιωνικός ΝΦ 59-73
Εθνικός – ΟΦΗ 63-60
ΝΕ Μεγαρίδος – Λοκρός Αταλάντης 74-77
ΚΑΟ Μελισσίων – Πανελευσινιακός 56-65
Μαρούσι – Πεντέλη 76-63
Πρωτέας Βούλας – Παπάγου Διακοπή
Η Βαθμολογία (Σε 12 αγώνες):
1. Πανερυθραϊκός 21 (9-3)
2. Μαρούσι 21 (9-3)
----------------------------------------------
3. Πεντέλη 20 (8-4)
4. Έσπερος 20 (8-4)
5. Μεγαρίδα 19 (7-5)
6. Μανδραϊκός 19 (7-5)
7. Εθνικός 19 (7-5)
8. Αιγάλεω 19 (7-5)
9. Πανελευσινιακός 19 (7-5)
10. Παπάγου 18 (7-4)*
11. ΟΦΗ 17 (5-7)
12. Πρωτέας Βούλας 16 (5-6)*
-------------------------------------------------
13. Λοκρός Αταλάντης 16 (4-8)
14. ΚΑΟ Μελισσίων 14 (2-10)
15. Ιωνικός ΝΦ 14 (2-10)
16. Δούκας 13 (1-11)
*Έχουν έναν αγώνα λιγότερο
Η επόμενη αγωνιστική (13η, 05/01)
Αιγάλεω – Πανερυθραϊκός
Έσπερος – Δούκας
ΟΦΗ – Μανδραϊκός
Λοκρός Αταλάντης – Εθνικός
Πανελευσινιακός – ΝΕ Μεγαρίδος
Πεντέλη – ΚΑΟ Μελισσίων
Παπάγου – Μαρούσι