
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Νύχτα...στο Γεντί Κουλέ!
Βραδινό, θα είναι το πρώτο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον ΠΑΟΚ, για την φάση των 16 του Κυπέλλου Ελλάδος.
Πολύ βραδινό, θα έλεγε κανείς.
Στις 9.30 το βράδυ, θα ξεκινήσει η αναμέτρηση, σε μια απόφαση που πιθανότατα, έχει...τηλεοπτική εξήγηση, λόγω της μετάδοσης του αγώνα απο το ΟΤΕ Sports.
Αν μιλούσαμε για τη ρεβάνς και όχι για το πρώτο παιχνίδι, σε περίπτωση που είχε παράταση και πέναλτι, θα έφευγε ο κόσμος...ξημέρωμα απο το γήπεδο.
Είναι όμως το πρώτο ματς, καθώς θα υπάρξει και επαναλληπτικός σην Τούμπα.
H ατμόσφαιρα πάντως, θα είναι όμορφη και ιδιαίτερη λόγω της βραδινής ώρας του αγωνα, αλλά και της παρουσίας του κόσμου (και του ΟΦΗ, αλλά και του ΠΑΟΚ), που θα βρεθεί στο γήπεδο, σε ένα μεγάλο παιχνίδι, καθώς το Κύπελλο, αποτελεί στόχο και των δυο ομάδων.
Ο ΟΦΗ, παρά το γεγονός ότι είχε την χειρότερη κλήρωση, θα επιχειρήσει κόντρα στον ΠΑΟΚ, να διεκδικήσει τις πιθανότητες που του αναλογούν, ώστε να συνεχίσει στο θεσμό.
Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να έχει ένα καλό αποτέλεσμα στο πρώτο παιχνίδι, με καθαρό σκόρ (χωρίς να δεχθεί γκολ), ώστε να τα παίξει όλα για όλα στο δεύτερο παιχνίδι στην Τούμπα.
Το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ θα είναι το δεύτερο, που θα δώσει ο ΟΦΗ στις πρώτες μέρες του 2020, καθώς προηγείται εκείνο με το Βόλο, στις 4/1 (Σάββατο 5.15μμ) ξανά στο Γεντί Κουλέ.
Αναλυτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου:
Βόλος - Ατρόμητος 7/1 19:30
Ξάνθη - Άρης 7/1 21:30
ΟΦΗ - ΠΑΟΚ 7/1 21:30
Αστέρας - ΑΕΚ 8/1 15:00
Παναιτωλικός - Πανιώνιος 8/1 15:00
ΠΑΣ Γιάννινα - Παναθηναϊκός 8/1 17:15
Καλαμάτα - Ολυμπιακός 8/1 19:30
Τρίκαλα - Λαμία 9/1 19:30

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ έχασε μια μεγάλη ευκαιρία να κερδίσει, μετά τον Αρη και τον Παναθηναικό και να είναι (και) με τα δυο πόδια στα πλέι-οφ, όμως και η ισοπαλία (1-1), δεν μπορεί να θεωρηθεί αρνητικό αποτέλεσμα.
Η ομάδα του Σίμου, παίζοντας χωρίς τους τρείς κορυφαίους παίκτες της (Σεμέντο, Ναμπί, Μεγιάδο), προηγήθηκε στο 67' με ένα φανταστικό γκολ του Φιεκειρέδο, που είναι ο νέος Killer του ΟΦΗ με 5 γκολ (μετά τον Αρη σκόραρε και με τον ΠΑΟ), ενώ έχοντας το 1-0, είδε τον Παναθηναικό να μένει με 10 παίκτες στο 70' λόγω αποβολής του Σέκεφελντ.
Ο ΟΦΗ είχε στα χέρια του ή μάλλον στα πόδια του, το μεγάλο τρίποντο, αλλά ο Παναθηναικός που είχε και πάλι μεγάλη δυσκολία να σκοράρει, κατάφερε να βρεί τον τρόπο, απο την...άσπρη βούλα.
Στο 84' ο Δώνης, κέρδισε το πέναλτι απο τον Κουτρουμπή, ο οποίος πήγε άτσαλα πάνω στον παίκτη του ΠΑΟ και ο Μακέντα έγραψε το τελικό 1-1 στο Γεντί Κουλέ, με τον Παναθηναικό με 10 παίκτες να κάνει "απόδραση" απο το γήπεδο του ΟΦΗ, την ώρα που η κρητική ομάδα ήταν έτοιμη να πανηγυρίσει μια ακόμη μεγάλη νίκη!
Οπως και στον πρώτο γύρο στο ΟΑΚΑ (1-3) ο ΟΦΗ, έτσι και στο Γεντί Κουλέ, ο VAR έπαιξε καθοριστικό ρόλο.
Στο 29' ο διαιτητής Ευαγγέλου ακύρωσε το γκολ του Μακέντα (οφσάιντ), ενώ την ίδια τύχη είχε και το γκολ του Φιγκειρέδο στο 43' σε δυο πολύ οριακές φάσεις.
Η ισοπαλία δεν είναι άσχημο αποτέλεσμα για καμία απο τις δυο ομάδες, καθώς τις κρατάει στην εξάδα.
Σε μια καθαρόαιμη μάχη πλέι-οφ,ο ΟΦΗ διατήρησε το αβαντάζ με την 4η θέση και τους 23 πόντους που έχει, έναντι τους 21 του Παναθηναικού.
Ο Ολλανδός Ομοσπονδιακός τεχνικός Φαν Σιπ, ήταν ο εκλεκτός προσκεκλημένος στην μάχη του Γεντί Κουλέ και πήρε για πρώτη φορά "γεύση" απο το πιο ποδοσφαιρικό γήπεδο της Ελλάδος.