karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κοτσιδάκη

Ευχάριστα μαντάτα για τις ομάδες μπάσκετ και βόλει του Ηρακλείου, που περιμένουν και πως το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί με την σκουριασμένη αντικατάσταση της οροφής του κλειστού γυμναστηρίου του Λίντο.

Η τωρινή διοίκηση του ΕΑΚΗ έλαβε έκτακτη χρηματοδότηση, απο τον Υφυπουργό αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη 200 χιλιάδες ευρώ, ώστε να προβεί σε παρεμβάσεις σε αθλητικές εγκαταστάσεις, που ανήκουν στην Γενική Γραμματεία αθλητισμού (κλειστό Λίντο, Εθνικό στάδιο και κολυμβητήριο Λίντο) και οι εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει.

Συνεργεία της αναδόχου εταιρείας που ανέλαβε να τοποθετήσει νέα σκεπή στο Λίντο, ξεκίνησαν και τα σωματεία του Ηρακλείου, που περίμεναν καρτερικά την επίλυση του ζητήματος και την διάθεση της εγκατάστασης στις ομάδες, βλέπουν ότι τα...βάσανα τους τελειώνουν σύντομα.

Η εκτίμηση είναι ότι, μέχρι τα τέλη του Ιανουαρίου, το Λίντο θα ανοίξει τις πύλες του στις ομάδες, καθώς με την έξτρα χρηματοδότηση Αυγενάκη, υπάρχουν πλέον τα χρήματα για την επιτάχυνσχη της οοκλήρωσης του έργου.

Παράλληλα, απο το ίδιο κονδύλι, βελτιώθηκε εμφανώς ο φωτισμός στο στάδιο Ελευθερίας, που έμοιαζε ...βυθυσμένο στο σκοτάδι, ενώ ξεκινούν άμεσα οι εργασίες για την αναβάθμιση των αποδυτηρίων στο κολυμβητήριο Ηρακλείου, κάτι που αποτελεί επίσης ένα πάγιο αίτημα των σωματείων.

Στη νέα (διορισμένη απο την υφιστάμενη κυβέρνηση) διοίκηση του ΕΑΚΗ, έχουν σηκώσει μανίκια και όπως λένε στόχος τους είναι κάθε μέρα, να βάζουν και ένα λιθαράκι για την βελτίωση των εγκαταστάσεων που ανήκουν στην δική τους ευθύνη (κλειστό Λίντο, Εθνικό στάδιο και κολυμβητήριο Λίντο).

Στην ανακοίνωση της, η διοίκηση του ΕΑΚΗ, κάνει λόγο για "ένα πρόβλημα που κληρονόμησε", αλλά και μια "πολύμηνη γραφειοκρατί που ξεπεράστηκε" για να λυθεί το ζήτημα. Οπως αναφέρει "ξεκίνησαν επιτέλους οι εργασίες στο κλειστό Γυμναστήριο Λίντο. Μετά από πολύμηνη μάχη με τη γραφειοκρατία παρά την

άμεση παρέμβαση του Υφυπουργού Λευτέρη Αυγενάκη, βάλαμε μπροστά για την επιστροφή των σωματείων στη φυσική τους έδρα. Ήταν ακόμα ένα πρόβλημα που είχαμε να αντιμετωπίσουμε απ ' την αρχή της θητείας μας ως νέα Διοίκηση. Μια "κληρονομιά" για την οποία δεσμευτήκαμε ότι θα δώσουμε λύση. Με σύμμαχο τον καιρό προχωράμε για να δοθεί ένα τέλος".

 Δείτε παρακάτω το VIDEO που ανέβασε το ΕΑΚΗΑ απο το εσωτερικό του Λίντο και τις εργασίες που γίνονται.

 

Με 4 σοβαρές απουσίες θα επιχειρήσει ο ΟΦΗ, να πάρει ένα θετικό αποτέλεσμα στο Αγρίνιο, απέναντι στον ουραγό Παναιτωλικό, ώστε να παραμείνει στην 4η θέση της βαθμολογίας.
Ο Γιώγος Σίμος δεν υπολογίζει στους τραυματίες Σεμέντο, Μεγιάδο, Ναμπί, αλλά και στον τιμωρημένο Νέιρα, τον οποίο επέλεξε να εκτίσει τη μια απο τις δυο αγωνιστικές για τις 7 κάρτες που συμπλήρωσε στο παιχνίδι του Αγρινίου.
Ετσι, όλα δείχνουυν ότι πιθανότατα θα εμπιστευθεί θέση βασικού στον Στάικο, ενώ δεν αποκλείεται τη θέση του Κουτρουμπή στην άμυνα να πάρει ο Μαρινάκης και ο Μπράουν να αγωνιστεί στη θέση του δεξιού μπάκ.
Μια πιθανή ενδεκάδα για τον ΟΦΗ στο παιχνίδι, είναι αυτή με τους Σωτηρίου, Μπράουν, Κοροβέση, Μαρινάκη, Γιαννούλη, Σακόρ, Σταίκο, Τσιλιανίδη, Βαζ, Φερέιρα, Φιγκειρέδο.
Στην 19αδα του ΟΦΗ, βρίσκονται οι νεαροί Νοικοκυράκης και Σουρνάκης.
Την αποστολή του ΟΦΗ απαρτίζουν οι: Γουάλι, Δερμιτζάκης, Σωτηρίου, Σακόρ, Κουτρουμπής, Νάστος, Ντίνας, Μάνος, Μαρινάκης, Γιαννούλης, Τσιλιανίδης, Φιγκεϊρέντο, Βαζ, Στάικος, Κοροβέσης, Μπράουν, Σουρνάκης, Νοικοκυράκης, Φερέιρα.
*Μετά το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό, οι παίκτες του ΟΦΗ θα πάρουν ρεπό, μέχρι την Παρασκευή (27/12), ώστε να περάσουν με τις οικογένειες τους, τις μέρες των Χριστουγέννων. Επόμενο παιχνίδι του ΟΦΗ είναι με τον Βόλο στις 4 Ιανουαρίου.

Mε τη διαφορά στο +8 ολοκλήρωσε το 2019 η Δαμάστα στην Α1 ΕΠΣΗ, με τη νίκη της επί της Τριτωνίας με 3-1.

Την ίδια ώρα ο δεύτερος Ρωμανός άφηνε βαθμούς στις Μοίρες (0-0), ενώ ο Αλμυρός επέστρεψε στη δεύτερη θέση με το 3-1 επί του ΠΑΝΟΜ.

Αν η διαφορά του πρώτου απο τον δεύτερο είναι 6 βαθμούς και πάνω, τότε δεν θα γίνουν πλέι-οφ για την ανάδειξη του πρωταθλητή. Σε διαφορετική περίπτωση θα μονομαχήσουν οι ομάδες στις θέσεις 1-4.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 16ης αγωνιστικής στην Α1 ΕΠΣΗ:

Α.Ε.ΚΑΤΣΑΜΠΑ – ΑΝΘΕΣΤΙΩΝ   2-2
ΜΟΙΡΕΣ – ΡΩΜΑΝΟΣ                     0-0
ΖΑΡΟΣ - Ο.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ   1-4
ΑΛΜΥΡΟΣ - ΠΑΝΟΜ                      3-1
Π.Α.Ο.ΚΡΟΥΣΩΝΑ - ΜΙΝΩΙΚΗ     2-1
Α.Ο.ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ - ΓΟΡΤΥΣ            2-0
ΔΑΜΑΣΤΑ – ΤΡΙΤΩΝΙΑ                   3-1
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1.ΔΑΜΑΣΤΑ       42
2.ΑΛΜΥΡΟΣ       34
3.ΡΩΜΑΝΟΣ      33
4.Α.Ε.ΚΑΤΣΑΜΠΑ             24
5.ΖΑΡΟΣ               23
6.Π.Α.Ο.ΚΡΟΥΣΩΝΑ        23
7.ΤΡΙΤΩΝΙΑ         21
8.ΠΑΝΟΜ           20
9.ΜΟΙΡΕΣ            20
10.ΑΝΘΕΣΤΙΩΝ 17
11.ΓΟΡΤΥΣ           17
12.Α.Ο.ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ        15
13.ΜΙΝΩΙΚΗ       9
14.Ο.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ              7
Η ΕΠΟΜΕΝΗ (05/01)
ΠΑΝΟΜ - Α.Ο.ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ
ΜΙΝΩΙΚΗ - ΔΑΜΑΣΤΑ
Α.Ε.ΚΑΤΣΑΜΠΑ - ΜΟΙΡΕΣ
ΑΝΘΕΣΤΙΩΝ - ΖΑΡΟΣ
ΡΩΜΑΝΟΣ - ΑΛΜΥΡΟΣ
Ο.Φ.ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ - Π.Α.Ο.Κ.
ΤΡΙΤΩΝΙΑ - ΓΟΡΤΥΣ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi