karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ χρειάζεται μεταγραφική ενίσχυση, καθώς τα σοβαρά προβλήματα τραυματισμών που τον έχουν πλήξει το τελευταίο διάστημα (Μεγιάδο, Ναμπί, Σεμέντο), καθιστούν επιβεβλημένη την "βοήθεια" της ομάδας, ώστε να μπορέσει να συνεχίσε στο ίδιο μοτίβο και στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος.

Αυτή φαίνεται να είναι και η "γραμμή" που ακολουθεί η ομάδα, καθώς όπως έχουμε αναφέρει εδώ και καιρό, η απόφαση μεταγραφικής ενίσχυσης, είναι ειλημμένη, απο τους ανθρώπους του συλλόγου.

 Ενα είναι όμως βέβαιο: Δεν θα γίνουν πολλές μεταγραφές, οι επιλογές θα είναι συγκεκριμένες, ενώ θα είναι προσθήκες που θα έχουν και το χαρακτήρα, όχι μόνο για το σήμερα, αλλά και για το μέλλον.

Στα χέρια του Γιάννη Σαμαρά, βρίσκεται όπως και πέρσι, τέτοια εποχή, ο μεταγραφικός σχεδιασμός και οι επιλογές που θα γίνουν, θα έχουν την σφραγίδα, του υπεύθυνου ποδοσφαίρου.

Μέχρι σήμερα, τα ονόματα που έχουν γραφτεί απο τον Ελληνικό χώρο, είναι αρκετά, αλλά όπως και πέρσι αυτές τις μέρες, η κύρια στόχευση θα είναι απο το εξωτερικό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν στόχοι απο την Ελλάδα.

Τα ταξίδια του Σαμαρά, στην κεντρική Ευρώπη το τελευταίο διάστημα ήταν αρκετά, για την προώθηση των μεταγραφικών θεμάτων της ομάδας και οι επόμενες μέρες θα αποτελέσουν την εκκίνηση αυτών των επιλογών.

Ο ΟΦΗ αναζητάει παίκτες σε όλες τις γραμμές.

Κατ' αρχήν, στο κέντρο της άμυνας, όπου το καλοκαίρι, για διάφορους λόγους, δεν αποκτήθηκαν οι παίκτες που ήθελε ο ΟΦΗ.

Ακόμη, στη μεσαία γραμμή, όπου ο τραυματισμός του κορυφαίου παίκτης της ομάδας Μεγιάδο, έχει προκαλέσει ένα μεγάλο κενό στις θέσεις των κεντρικών μέσων, στις οποίες υπήρχαν έτσι και αλλιώς περιορισμένες επιλογές.

Επίσης, είναι πιθανό να αποκτηθεί ένας ακόμη, ακραίος αμυντικός.

Ενώ, η ...έκπληξη έρχεται στην επίθεση, όπου παρά την ύπαρξη των Φιγκειρέδο και Μάνου, ο ΟΦΗ φαίνεται να κυνηγάει κάτι ακόμη.

Ισως ένα πιο βαρύ 9αρι, με ύψος και δύναμη, διαφορετικά χαρακτηριστικα απο αυτά που έχουν οι Μάνος και Φιγκειρέδο.

Αυτή η προσθήκη, εφ' όσον γίνει, θα έχει το χαρακτήρα του...μέλλοντος, καθώς ο Μάνος είναι δανεικός απο τον Ολυμπιακό και το καλοκάιρι λήγει ο δανεισμός του.

 Κέντρο άμυνας, μεσαία γραμμή και κάτι απο ...επίθεση είναι λοιπόν η κύρια μεταγραφική στόχευση του ΟΦΗ σε αυτήν την μεταγραφική περίοδο και θα περιμένουμε τις αποφάσεις του Γιάννη Σαμμαρά, ώστε να διαπιστώσουμε αν οι παίκτες που θα έρθουν, θα μπορέσουν να βοηθήσουν την ομάδα και να την κρατήσουν στο υψηλό επίπεδο, απόδοσης και βαθμολογίας, που είναι σήμερα.

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Να φύγει και να μην ξανάρθει το 2019, λένε στον Εργοτέλη, με αφορμή και τη νέο πλήγμα με τον Κουάτενγκ.
Ο 23χρονος ταχύτατος Βέλγος επιθετικός υπέστη στο τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς με τα Χανιά στο Γεντί Κουλέ, ρήξη επιγονατιδικού τένοντα στο δεξί πόδι και θα χάσει το υπόλοιπο της σεζόν.
Η ιατρική εκτίμηση μετά την επέμβαση που έκανε ο παίκτης, αναφέρει ότι θα απουσιάσει απο 6-8 μήνες!
Αυτός είναι ο δεύτερος σοβαρός τραυματισμός του Εργοτέλη, καθώς πριν απο λίγο καιρό έχασε και τον Γιάννη Ιατρούδη με ρήξη πρόσθιου χιαστού.
Γενικώς στον Εργοτέλη, τα έχουν με την...τύχη τους, καθώς δυο κορυφαίοι τους παίκτες, τέθηκαν νοκ-άουτ στα μισά της σεζόν.
Η ευχή όλων στην κρητική ομάδα, είναι αυτή η ...κατάρα των τραυματισμών, να μην τους ακολουθήσει και το 2020.
Ο σοβαρός τραυματισμός του Κουάτενγκ, επισκίασε τη μεγάλη νίκη στο κρητικό ντέρμπι με τα Χανιά, στο οποίο με γκολ του Ροβίθη στο 93' ο Εργοτέλης πανηγύρισε ένα μεγάλο τρίποντο, που τον έφερε στην εξάδα των πλέι-οφ, που είναι καιν ο αντικειμενικός του στόχος στην φετινή χρονιά.
Στην φωτογραφία, οι παίκτες του Εργοτέλη στην επίσκεψη τους στον Τσάρλς Κουάτενγκ, μετά το χειρουργείο που έκανε ο Κουάτενγκ.
Με χαμόγελα και πειράγματα οι συμπαίκτες του, προσπάθησαν να μετριάσουν τον ...πόνο του, ενώ η ΠΑΕ ανεβάζοντας την φωτογραφία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ευχήθηκε "καλή δύναμη και καλή επάνοδο στους αγωνιστικούς χώρους στον... Charlito.
 
 
 

Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με τον Φιγκειρέδο στο 67' (1-0), ο Παναθηναικός έμεινε με δέκα παίκτες στο 70' λόγω αποβολής του Σένκεφελντ, αλλά οι πράσινοι έστω και με δέκα παίκτες, ισοφάρισαν στο 84' με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Μακέντα (το κέρδισε ο Δώνης απο τον Κουτρουμπή) για το τελικό 1-1 στην μάχη του Γεντί Κουλέ.

Ο ΟΦΗ είχε την ευκαιρία μετά τον Αρη (3-1), να καθαρίσει και τον Παναθηναικό, αλλά μια απροσεξία στη φάση του πέναλτι στο τέλος του κόστισε. Ο Γιώργος Σίμος, στις δηλώσεις του μετά το παιχνίδι έκανε λόγο για μια "αυτοσυντήρηση των παικτών μετά την αποβολή", ωστόσο υπογράμμισε ότι "δεν μπορώ να έχω παράπονο από τους παίκτες μου. Έκαναν μια εκπληκτική προσπάθεια. Δυστυχώς δεν πήραν για μένα αυτό που δικαιούνταν. Στο ποδόσφαιρο κάποιες φορές πετυχαίνουν τα πράγματα κάποιες όχι. Εμείς προσπαθούμε να βοηθήσουμε αλλά οι παίκτες είναι αυτοί που παίζουν στον αγωνιστικό χώρο. Για εμάς θέλουμε να είναι τρόπος ζωής το ποδόσφαιρο και μόνο το ποδόσφαιρο. Υπάρχει μεγάλος σεβασμός στον προπονητή του Παναθηναϊκού, τον είχα και προπονητή μου. Έχει ανοίξει δρόμους και μπορεί να ανοίξει και άλλους".

Γ.Κορτς

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi