Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ χρειάζεται μεταγραφική ενίσχυση, καθώς τα σοβαρά προβλήματα τραυματισμών που τον έχουν πλήξει το τελευταίο διάστημα (Μεγιάδο, Ναμπί, Σεμέντο), καθιστούν επιβεβλημένη την "βοήθεια" της ομάδας, ώστε να μπορέσει να συνεχίσε στο ίδιο μοτίβο και στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος.
Αυτή φαίνεται να είναι και η "γραμμή" που ακολουθεί η ομάδα, καθώς όπως έχουμε αναφέρει εδώ και καιρό, η απόφαση μεταγραφικής ενίσχυσης, είναι ειλημμένη, απο τους ανθρώπους του συλλόγου.
Ενα είναι όμως βέβαιο: Δεν θα γίνουν πολλές μεταγραφές, οι επιλογές θα είναι συγκεκριμένες, ενώ θα είναι προσθήκες που θα έχουν και το χαρακτήρα, όχι μόνο για το σήμερα, αλλά και για το μέλλον.
Στα χέρια του Γιάννη Σαμαρά, βρίσκεται όπως και πέρσι, τέτοια εποχή, ο μεταγραφικός σχεδιασμός και οι επιλογές που θα γίνουν, θα έχουν την σφραγίδα, του υπεύθυνου ποδοσφαίρου.
Μέχρι σήμερα, τα ονόματα που έχουν γραφτεί απο τον Ελληνικό χώρο, είναι αρκετά, αλλά όπως και πέρσι αυτές τις μέρες, η κύρια στόχευση θα είναι απο το εξωτερικό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν στόχοι απο την Ελλάδα.
Τα ταξίδια του Σαμαρά, στην κεντρική Ευρώπη το τελευταίο διάστημα ήταν αρκετά, για την προώθηση των μεταγραφικών θεμάτων της ομάδας και οι επόμενες μέρες θα αποτελέσουν την εκκίνηση αυτών των επιλογών.
Ο ΟΦΗ αναζητάει παίκτες σε όλες τις γραμμές.
Κατ' αρχήν, στο κέντρο της άμυνας, όπου το καλοκαίρι, για διάφορους λόγους, δεν αποκτήθηκαν οι παίκτες που ήθελε ο ΟΦΗ.
Ακόμη, στη μεσαία γραμμή, όπου ο τραυματισμός του κορυφαίου παίκτης της ομάδας Μεγιάδο, έχει προκαλέσει ένα μεγάλο κενό στις θέσεις των κεντρικών μέσων, στις οποίες υπήρχαν έτσι και αλλιώς περιορισμένες επιλογές.
Επίσης, είναι πιθανό να αποκτηθεί ένας ακόμη, ακραίος αμυντικός.
Ενώ, η ...έκπληξη έρχεται στην επίθεση, όπου παρά την ύπαρξη των Φιγκειρέδο και Μάνου, ο ΟΦΗ φαίνεται να κυνηγάει κάτι ακόμη.
Ισως ένα πιο βαρύ 9αρι, με ύψος και δύναμη, διαφορετικά χαρακτηριστικα απο αυτά που έχουν οι Μάνος και Φιγκειρέδο.
Αυτή η προσθήκη, εφ' όσον γίνει, θα έχει το χαρακτήρα του...μέλλοντος, καθώς ο Μάνος είναι δανεικός απο τον Ολυμπιακό και το καλοκάιρι λήγει ο δανεισμός του.
Κέντρο άμυνας, μεσαία γραμμή και κάτι απο ...επίθεση είναι λοιπόν η κύρια μεταγραφική στόχευση του ΟΦΗ σε αυτήν την μεταγραφική περίοδο και θα περιμένουμε τις αποφάσεις του Γιάννη Σαμμαρά, ώστε να διαπιστώσουμε αν οι παίκτες που θα έρθουν, θα μπορέσουν να βοηθήσουν την ομάδα και να την κρατήσουν στο υψηλό επίπεδο, απόδοσης και βαθμολογίας, που είναι σήμερα.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με τον Φιγκειρέδο στο 67' (1-0), ο Παναθηναικός έμεινε με δέκα παίκτες στο 70' λόγω αποβολής του Σένκεφελντ, αλλά οι πράσινοι έστω και με δέκα παίκτες, ισοφάρισαν στο 84' με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Μακέντα (το κέρδισε ο Δώνης απο τον Κουτρουμπή) για το τελικό 1-1 στην μάχη του Γεντί Κουλέ.
Ο ΟΦΗ είχε την ευκαιρία μετά τον Αρη (3-1), να καθαρίσει και τον Παναθηναικό, αλλά μια απροσεξία στη φάση του πέναλτι στο τέλος του κόστισε. Ο Γιώργος Σίμος, στις δηλώσεις του μετά το παιχνίδι έκανε λόγο για μια "αυτοσυντήρηση των παικτών μετά την αποβολή", ωστόσο υπογράμμισε ότι "δεν μπορώ να έχω παράπονο από τους παίκτες μου. Έκαναν μια εκπληκτική προσπάθεια. Δυστυχώς δεν πήραν για μένα αυτό που δικαιούνταν. Στο ποδόσφαιρο κάποιες φορές πετυχαίνουν τα πράγματα κάποιες όχι. Εμείς προσπαθούμε να βοηθήσουμε αλλά οι παίκτες είναι αυτοί που παίζουν στον αγωνιστικό χώρο. Για εμάς θέλουμε να είναι τρόπος ζωής το ποδόσφαιρο και μόνο το ποδόσφαιρο. Υπάρχει μεγάλος σεβασμός στον προπονητή του Παναθηναϊκού, τον είχα και προπονητή μου. Έχει ανοίξει δρόμους και μπορεί να ανοίξει και άλλους".
Γ.Κορτς