Οι παίκτες του ΟΦΗ επέστρεψαν στο γήπεδο, μετά την άδεια των Χριστουγέννων που έλαβαν απο την τεχνική ηγεσία, ώστε να περάσουν με τις οικογένειες τους, μερικές μέρες.
Πλέον στπν ΟΦΗ η σκέψη στρέφεται αγωνιστικά στα δυο πρώτα παιχνίδια του 2020. Αυτό με το Βόλο, στις 4 Ιανουαρίου (αν δεν αναβληθεί η αγωνιστική λόγω της αποχής των διαιτητών) και αμέσως μετά με τον ΠΑΟΚ για το Κύπελλο, στις 7 Ιανουαρίου στο Γεντί Κουλέ.
Ο Μιγκέλ Μεγιάδο, ξεκίνησε πρόγραμμα ενδυνάμωσης και αντοχής, αλλά έχει ακόμη δρόμο, μέχρι την επιστροφή του.
Στην επίσημη ενημέρωση της, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής (27/12) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο η πρώτη προπόνηση της ομάδας μας μετά την άδεια που είχε δοθεί στους ποδοσφαιριστές λόγω των Χριστουγέννων.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε προπόνηση επανένταξης με ασκήσεις τεχνικής και τρέξιμο χαμηλής έντασης.
Ο Miguel Mellado ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα ενδυνάμωσης και αντοχής.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Σάββατο (28/12), στις 17:00 το απόγευμα.
Ο ΟΦΗ είχε προβλήματα τραυματισμών και καθοριστικούς τους παίκτες σε κακή μέρα και γνώρισε την ήττα απο τον Ηρακλή με 0-3 σετ, χάνοντας έτσι την ευκαιρία να "πιάσει" την εξάδα της Volley League στο τελευταίο του παiχνίδι για το 2019.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO όλο το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Ηρακλή και τη συνέντευξη τύπου των προπονητών:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πίκρα στον ΟΦΗ για την ήττα-Ερχονται αποφάσεις
Ασχημο φινάλε στο 2019 για τον ΟΦΗ
Τον περασμένο Αύγουστο, τρείς παίκτες του ΟΦΗ, βρέθηκαν πολύ κοντά στον έξοδο απο την ομάδα.
Και οι τρείς παίκτες, ενημερώθηκαν ότι δεν είναι στα πλάνα και θα πρέπει να βρούν ομάδα, για να συνεχίσουν την καριέρα τους.
Βλέπετε και οι τρείς παίκτες είχαν συμβόλαιο και αυτό δεν έκανε εύκολη υπόθεση, την λύση της συνεργασίας.
Απο τους τρείς αυτούς παίκτες, μόνο ο ένας, αποχώρησε.
Την τελευταία μέρα των μεταγραφών, ο Ισμαήλ Σάσι, μετακόμισε στη Λαμία και το κεφάλαιο ΟΦΗ έκλεισε για αυτόν.
Απο τους άλλους δυο παίκτες, ο ένας πήγε σε κάποια ομάδα και συζήτησε μαζι της, με τις ευλογίες φυσικά του ΟΦΗ, αλλά δεν τα βρήκαν στο οικονομικό, οπότε η μεταγραφή δεν έγινε ποτέ.
Παρέμεινε και αυτός στον ΟΦΗ.
Οπως και ένας ακόμη, για τον οποίο η γενική αίσθηση είναι ότι θα μπορούσε να έχει πάρει ευκαιρίες.
Αν υποθέσουμε ότι στον ΟΦΗ, συνεχίζουν αυτό που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν με μεταγραφές, αλλά και σε αποχωρήσεις, η λογική λέει ότι οι δυο που δεν έφυγαν το καλοκαίρι, παραμένουν και τώρα "φευγάτοι", καθώς δεν φαίνεται να έχει αλλάξει κάτι εντυπωσιακά, σε ότι αφορά την άποψη της τεχνικής ηγεσίας, καθώς παραμένουν μεταξύ πάγκου (ο ένας) και κερκίδας ( ο άλλος).
Οι επόμενες μέρες θα δείξουν αν η απόφαση του καλοκαιριού ενεργοποιηθεί ξανά για τους δυο ή αν κοντά σε αυτούς, προστεθεί και κάποιος άλλος.
Είναι βέβαιο ότι στον ΟΦΗ κάποιες μεταγραφές, θα φέρουν και ανάλογες αποχωρήσεις...
Γ.Κορτς