O Παναθηναικός "σώθηκε" στο φινάλε του αγώνα στο Γεντί Κουλέ, καθώς ισοφάρισε στο 84' με πέναλτι (1-1), ενώ έπαιζε και με παίκτη λιγότερο, ωστόσο, ο Γιώργος Δώνης στις δηλώσεις του μετά το παιχνίδι, χαρακτήρισε άδικο το αποτέλεσμα για την ομάδα του και ανέφερε ότι δεν είναι ευχαριστημένος με τον βαθμό της ισοπαλίας.
Οπως είπε "δεν θα σταθώ στο βαθμολογικό κομμάτι αλλά σε παιχνίδια καλού επιπέδου ήμασταν καλύτεροι από τον αντίπαλο. Και σε φάση άμυνας πιεστικοί και με τη μπάλα στα πόδια. Δεν είμαι ευχαριστημένος από το βαθμό ισοπαλίας σύμφωνα με την εικόνα της ομάδας. Η ομάδα αντέδρασε και δεν χάσαμε αυτό το ματς που ήταν ένα από τα καλύτερα μας παιχνίδια.
Λειτουργήσαμε διαφορετικά, πήγε ο Ινσούα αριστερό στόπερ, ο Ηλίας αριστερό μπακ. Αυτό συνεχίστηκε μέχρι να βγει ο Μπουζούκης όταν ισοφαρίσαμε σε ένα 4-4-1. Μου άρεσε η σπίθα και η φλόγα που έδειξε η ομάδα, όταν είναι η κανονική της 11άδα είμαστε καλή ομάδα και το έχουμε αποδείξει σε πολλά παιχνίδια".
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Την αποθέωση απο τα μικρά παιδιά γνώρισαν οι αθλητές της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, στην επίσκεψη τους στο 2ο και 3ο δημοτικό σχολείο Γαζίου.
Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ συνεχίζει τις δράσεις της, με σκοπό την διάδοση του αθλήματος στις μικρές ηλικίες και στο πλαίσιο της προσπάθειας αυτής, εντάσσονται και οι επισκέψεις σε σχολεία.
Οι αθλητές του ΟΦΗ, έπαιξαν βόλει με τα μικρά παιδιά και τους μίλησαν για τον ΟΦΗ και το άθλημα του βόλει.
Το συντονισμό της επίσκεψης των αθλητών του ΟΦΗ, στο 2ο και 3ο δημοτικό σχολείο Γαζίου, είχε ο επικεφαλής των τμημάτων υποδομής του ΟΦΗ Μανόλης Πρασανάκης, ενώ στην επίσκεψη στο σχολείο, συμμετείχαν οι αθλητές του ΟΦΗ, Ρουμελιωτάκης, Τεφτσής, Γκαράς, Τσέλλιος, Σαρικείσογλου.
Οι αθλητές του ΟΦΗ, κάλεσαν τα παιδιά απο το δημοτικό σχολείο, να έρθουν στο γήπεδο, στο παιχνίδι του Σαββάτου (21/12, 4.30μμ) με τον Ηρακλή στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο την δράση της ομάδας βόλει του ΟΦΗ.





Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η μεγάλη είδηση για τα κολυμβητικά σωματεία του Ηρακλείου είναι πλέον γεγονός.
Ο Υφυπουργός αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, εξήγγειλε την κατασκευή ενός κλειστού κολυμβητηρίου στο Ηράκλειο, κάτι που αποτελεί ένα όνειρο ζωής για τα σωματεία και τους αθλητές του υγρού στίβου (κολύμβηση-πόλο), ενώ θα αποτελέσει και την αφορμή για την εξάπλωση του αθλήματος.
Στην πισίνα του Ηρακλείου, αθλούνται καθημερινά περίπου 1300 αθλητές και η ανάγκη για ένα ακομη κολυμβητήριο (πόσο μάλλον κλειστό), είναι μεγάλη.
Ο Ηρακλειώτης Υφυπουργός αθλητισμού, αφού άκουσε τα αιτήματα των ανθρώπων της κολύμβησης, αλλά και των φορέων της περιοχής, προχώρησε σε αυτήν την σπουδαία εξαγγελία, του κλειστού κολυμβητηρίου, σκορπώντας ικανοποίηση σε όλο τον υγρό στίβο της περιοχής μας.
Αν το κλειστό κολυμβητήριο γίνει πράξη, τότε ο Ηρακλειώτης Υπουργός θα συνδέσει το όνομα του με ένα απο τα πιο σημαντικά αθλητικά έργα που έχουν γίνει ποτέ στην περιοχή μας.
Μάλιστα η εξαγγελία αυτή, ήρθε ταυτόχρονα με μια χρηματοδότηση 500 χιλ. ευρώ για ένα δυναμικό λίφτινγκ στα αποδυτήρια της υφιστάμενης εγκατάστασης του παλαιού κολυμβητηρίου του Ηρακλείου.
Παράλληλα, με εντολή Υπουργού δόθηκαν 200 χιλ. ευρώ για την αντικατάστασης της σκουριασμένης σκεπής του κλειστού του Λίντο, καθώς είχε τεθεί θέμα ασφάλειας, ενώ βελτιώθηκε ο φωτισμός στο Στάδιο Ελευθερίας.
Ενώ ο Λευτέρης Αυγενάκης πρόσφατα εξήγγειλε και ένα ακόμη σημαντικό αθλητικό έργο, για την περιοχή μας. Την κατασκευή κλειστού γυμναστηρίου στο Τυμπάκι!
Για το νέο κλειστό κολυμβητήριο στο Ηράκλειο, ο Λευτέρης Αυγενάκης με δήλωση του αποκαλύπτει ότι εδώ και καιρό είναι σε συζητήσεις με τον Δήμαρχο Ηρακλείου Βασίλη Λαμπρινό, για τον χώρο που θα κατασκευαστεί.
Οπως λέει "πράγματι, οι ανάγκες σε κολυμβητικές δεξαμενές στο Ηράκλειο έχουν αυξηθείραγδαία τα τελευταία χρόνια. Το θέμα, άλλωστε, του ενός επιπλέον κλειστού κολυμβητηρίου ολυμπιακών διαστάσεων μου είναι ήδη γνωστό και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Υπενθυμίζω ότι το συζητήσαμε ενδελεχώς από την πρώτη συνάντηση που είχαμε στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού με τον Δήμαρχο Ηρακλείου κ. Βασίλη Λαμπρινό στα τέλη Ιουλίου 2019, όπου συμφωνήσαμε για στενή συνεργασία του Υπουργείου, του Δήμου και της Περιφέρειας Κρήτης. Ήδη, όπως ενημερώθηκα πρόσφατα
από τον κ. Β. Λαμπρινό, ο Δήμος Ηρακλείου έχει επεξεργαστεί μια σειρά προτάσεων για την χωροθέτηση της νέας αυτής υποδομής, τις οποίες και θα συζητήσουμε από κοντά τις επόμενες ημέρες".
Ενώ στην ίδια τοποθέτηση αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο και για άλλα έργα στο Ηράκλειο και την Κρήτη, για " την αναβάθμιση και το
σχεδιασμό ανάπτυξης νέων αθλητικών εγκαταστάσεων είτε μέσα από το Πρόγραμμα «Φιλόδημος ΙΙ» είτε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων», όπως λέει.
Σε ότι αφορά στην σύμβαση για την «ανακαίνιση των αποδυτηρίων του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου-Κολυμβητήριο Λίντο» με προϋπολογισμό 500.000 χιλ. ευρώ συνυπέγραψαν σήμερα ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης και ο Πρόεδρος του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου (ΕΑΚΗ) Λευτέρης Ζερβός, γίνεται γνωστό ότι, στο συγκεκριμένο κτήριο δεν υπάρχει σήμερα υποδομή που να εξυπηρετεί άτομα (ΑΜΕΑ) δηλαδή λουτρά και αποδυτήρια. Με την υλοποίηση του έργου θα βελτιωθούν οι υπηρεσίες παροχής υπηρεσιών, οι εγκαταστάσεις των αποδυτηρίων που σήμερα παρουσιάζουν προβλήματα λόγω παλαιότητας.