karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στάζουν μέλι στο Ελληνικό βόλει για τον Υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη και την στήριξη του στις Εθνικές ομάδες Ανδρών και Γυναικών.

Τα στελέχη της Ομοσπονδίας βόλει, μιλούν με τα καλύτερα λόγια, για το ενδιαφέρον του Ηρακλειώτη Υπουργού, που είναι πρωτόγνωρο, όπως λένε για τα Εθνικά συγκροτήματα του βόλει.

Με προσωπικές ενέργειες του Αυγενάκη, ήρθε στο Ηράκλειο, η Εθνική ομάδα γυναικών και προετοιμάζεται στο Λίντο για το Ευρωπαικό πρωτάθλημα, που θα γίνει τον Αύγουστο στην προετοιμασία, καθώς δεν είχε βρεθεί περιοχή να την φιλοξενήσει και ο Αυγενάκης το πήρε...προσωπικά και τις έφερε στη γενέτειρα του!

Ενώ σημαντική είναι η συμβολή του Υπουργού των Σπορ και στην Εθνική Ανδρών, στην οποία έχει αναπτύξει και προσωπικές σχέσεις με Ελληνες διεθνείς, μέσα απο την συμμετοχή τους και στο συνδικαλιστικό όργανο, των επαγγελματιών αθλητών, του βόλει.

Οι τελευταίοι έχουν βγάλει ουκ ολίγες ανακοινώσεις για τον τρόπο που η κυβέρνηση και ο Αυγενάκης στήριξαν τον επαγγελματικό αθλητισμό στην πανδημία, κρατώντας ουσιαστικά "ζωντανό" το άθλημα και τους αθλητές.

Και η Ομοπονδία του βόλει, όμως, εξέδωσε και ευχαριστήρια ανακοίνωση, επισημαίνοντας, την συμβολή του Υπουργού, στην προετοιμασία των Εθνικών ομαδων, ενόψει της συμμετοχής τους, στο Πανευρωπαικό.

Ακόμη, η συμμετοχή της Volley League στην χρηματοδότηση, απο τα έσοδα των κερδών του στοιχήματος, δίνει ένα σημαντικό έσοδο στις ομάδες της πρώτης κατηγορίας του βόλει και το επίπεδο, θα ανέβει συνολικά, κάτι που αναγνωρίζεται απο τις ομάδες και τους αθλητές.

Εργο του Αυγενάκη και αυτό, το οποίο επισημαίνουν με έμφαση στις δημόσιες τοποθετήσεις τους, οι άνθρωποι του βόλει.

Οπως λένε, πρωτόγνωρα πράγματα, για ένα υπέροχο Σπορ, το οποίο όμως δεν είχε μέχρι σήμερα την στήριξη που θα έπρεπε να έχει.

Αλλά επι ημερών Αυγενάκη στο Υπουργείο, η εικόνα είναι πολύ διαφορετική.

 

Γ.Κορτς

 

Συμπληρώθηκαν 40 μέρες απο τον θάνατο του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ, Μίλτου Ανδρεανίδη, ο οποίος έφυγε απο την ζωή σε ηλικία 62 ετών, λόγω προβλημάτων με την καρδιά του.

Το προσεχές Σάββατο 19 Ιουνίου, θα τελεστεί το 40ημερο μνημόσυνο στις  8 το πρωί στον Ιερό Ναό του Αφέντη Χριστού στις Πατέλες.

Ο χαμός του παλαίμαχου και πολύ αγαπητού ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ, σόκαρε την οικογένεια του συλλόγου, για το παλικάρι που ήρθε απο το Κιλκίς και έγινε Κρητικός.

Μετά απο νοσηλεία αρκετών ημερών στο "Ωνάσειο" η καρδιά του τον πρόδωσε βυθίζοντας στην θλίψη, τα αγαπημένα του πρόσωπα, αλλά και όσους τον γνώριζαν.

Οι 40 μέρες που έχουν περάσει απο τον χαμό του, είναι πολύ λίγες, για να ξεχαστεί ο Μίλτος, που άφησε την σφραγίδα του στον ΟΦΗ, αλλά και στην κοινωνία του Ηρακλείου.

Γ.Κορτς

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Η καρδιά πρόδωσε το Μίλτο στο Ωνάσειο

Παρέα με τον ΟΦΗ και στην...τελευταία του κατοικία, ο πολύ αγαπητός σε όλους μας, Μίλτος Ανδρεανίδης, ο οποίος έφυγε απο την ζωή, σε ηλικία 62 ετών, λόγω προβλημάτων με την καρδιά του.

Στο μνήμα του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ και άλλοτε "πύργου" της άμυνας, δεσπόζει η φωτογραφία, που σηκώνει και φυλάει το Κύπελλο Ελλάδος, το 1987.

Αυτή η στιγμή, ήταν η κορυφαία της ποδοσφαιρικής του καριέρας, αλλά και μια απο τις σημαντικότερες στην ζωή του και τον συνοδεύει στην αιωνιότητα.

O άνθρωπος που μας έστειλε την φωτογραφία, είναι απο εκείνους που έχουν πονέσει πολύ για τον χαμό του Μίλτου, με τον οποίο πέρασε μια ολόκληρη ζωή και ήθελε να μας επισημάνει, την απέραντη αγάπη του για τον ΟΦΗ.

Ακόμα και στην τελευταία του κατοικία, με την ομάδα που τον χαρακτήρισε σε όλη του ζωή, αλλά και του άλλαξε όλη του ζωή, καθώς, ένα παλικάρι απο το Κιλκίς, ήρθε στην Κρήτη και το Ηράκλειο και εδώ έκανε την καριέρα του, αλλά και δημιούργησε την οικογένεια του.

Εγινε ένα, με τον ΟΦΗ και την Κρήτη.

Συμπληρώθηκαν 40 μέρες απο τον θάνατο του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή και το προσεχές Σάββατο 19 Ιουνίου, θα τελεστεί το 40ημερο μνημόσυνο στις 8 το πρωί στον Ιερό Ναό του Αφέντη Χριστού στις Πατέλες.

Ολοι όσοι τον γνώριζαν, δυσκολεύονται να πιστέψουν ότι ο αγαπητός Μίλτος, έφυγε.

Τον πρόδωσε η ταλαιπωρημένη του καρδιά στο "Ωνάσειο" βυθίζοντας στην θλίψη  τα αγαπημένα του πρόσωπα, αλλά και την οικογένεια του ΟΦΗ.

Γ.Κορτς

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

4Ο μέρες χωρίς τον Μίλτο

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi