Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Είχε ...ακουστεί για τον ΟΦΗ, αλλά τελικά πήγε στον Ατρόμητο.
Ο λόγος για τον 26χρονο κεντρικό μέσο, Αλέξανδρο Καρτάλη, την απόκτηση του οποίου ανακοίνωσε ο Ατρόμητος, για δυο χρόνια.
Ο ομογενής μέσος, έκανε δυο πολύ καλές σεζόν με τον ΠΑΣ Γιάννινα, ενώ πέρσι ήταν απο τους στυλοβάτες της εξαιτερικής πορείας του ΠΑΣ, με 1 γκολ και 5 ασίστ σε 35 αγώνες.
Ο μεγαλωμένος στη Γερμανία μέσος, είχε ακουστεί πριν απο 20 μέρες, ότι ήταν μεταξύ εκείνων που βρισκόταν στο μεταγραφικό πλάνο του ΟΦΗ, ο οποίος αναζητάει κεντρικούς μέσους, ωστόσο, ο Καρτάλης, είπε το ναί στην πρόταση του Ατρομήτου, ο οποίος ανακοίνωσε επίσημα την απόκτηση του.
Το αν ο ΟΦΗ ήταν "ζεστός" ή όχι για τον Καρτάλη, δεν έχει πλέον τόση σημασία, καθώς ο ποδοσφαιριστής, με την συμφωνία του με τον Ατρόμητο, δεν βρίσκεται πλέον στο μεταγραφικό "κάδρο" του ΟΦΗ.
Στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ Ατρόμητος, αναφέρει για τον Καρτάλη, ότι «η ΠΑΕ Ατρόμητος είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του Αλέξανδρου Καρτάλη για τα επόμενα δύο χρόνια με ελεύθερη μεταγραφή, ολοκληρώνοντας την πρώτη του προσθήκη για το φετινό καλοκαίρι.
Μεγαλωμένος στη Νυρεμβέργη της Γερμανίας από Έλληνες γονείς, έμαθε τα πρώτα μυστικά της μπάλας σε τοπική ομάδα στην οποία ήταν προπονητής ο πατέρας του, ενώ σε ηλικία 9 ετών εντάχθηκε στις Ακαδημίες της Γκρόιτερ Φιρτ, έχοντας συμπαίκτη τον αδερφό του.
Μέχρι το 2015 είχε περάσει από όλα τα κλιμάκια των Ακαδημιών της γερμανικής ομάδας και το καλοκαίρι εκείνης της σεζόν πήγε με διετή δανεισμό στην Άαλεν, με την οποία κατέγραψε 58 συμμετοχές, 4 γκολ και 3 ασίστ.
Το καλοκαίρι του 2018 αποχώρησε οριστικά από την Γκρόιτερ Φιρτ, συμφωνώντας να συνεχίσει την καριέρα του στην Τζβικάου, με την οποία είχε ακόμα μία γεμάτη σεζόν, πραγματοποιώντας 28 συμμετοχές».
ΟΦΗ και Εργοτέλης εξασφάλισαν την παραμονή τους στην Α' Εθνική, ωστόσο οι διακρίσεις συνεχίζονται και για τους δυο.
Τέσσερα κορίτσια συνολικά (δυο απο τον ΟΦΗ, δυο απο τον Εργοτέλη), κλήθηκαν για προπονήσεις της Εθνικής ομάδας, κορασίδων, γεγονός που δείχνει το καλό επίπεδο, που υπάρχει και στις δυο ομάδες.
Απο τον ΟΦΗ κλήθηκαν οι Αγγελική Κουκουλάκη και Ροδάνθη Αεράκη.
Και απο τον Εργοτέλη, οι Μαριάννα Ραπάνη και την Μαρία Σαριδάκη.
Οι 4 αθλήτριες θα πρέπει να βρίσκονται στην Αθήνα, στις 22-24 Ιουνίου.
Γ.Κορτς
Με τροπολογία που κατέθεσε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, στο αθλητικό νομοσχέδιο που συζητείται σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής, θεσπίζεται η δυνατότητα δημιουργίας Β΄ ομάδων από τις ΠΑΕ της Super League.
Η Β΄ ομάδα δεν έχει δικαίωμα προβιβασμού στην πρώτη κατηγορία.
Παράλληλα, η τροπολογία περιλαμβάνει ρύθμιση για τις υπό εκκαθάριση ΠΑΕ και τους όρους ίδρυσης νέας εταιρείας από το μητρικό αθλητικό σωματείο, ζήτημα το οποίο αφορά άμεσα τον Πανιώνιο.
Για την περίπτωση αυτή, η νέα ΑΑΕ καθίσταται υπόχρεη για το ήμισυ των αμιγώς αγωνιστικών οφειλών (προς παίκτες, προπονητές, άλλες ομάδες, ΕΠΟ, FIFA, UEFA κ.ο.κ.).
Για την ικανοποίηση των απαιτήσεων Δημοσίου και ασφαλιστικών φορέων έναντι της παλαιάς εταιρείας, γίνεται παρακράτηση 5% από τα έσοδα των τηλεοπτικών δικαιωμάτων και 20% επί των εσόδων των εισιτηρίων της νέας ΑΑΕ και μέχρι την αποπληρωμή της βασικής οφειλής (μη περιλαμβανομένων τόκων και προσαυξήσεων).
Σε ό,τι αφορά τις Β΄ ομάδες, η τροπολογία προβλέπει μεταξύ άλλων τα εξής:
- Η Β΄ ομάδα μπορεί να αγωνίζεται, είτε σε μικρότερη επαγγελματική κατηγορία (Super League 2, αφού με το υπό συζήτηση νομοσχέδιο καταργείται η Football League), είτε σε ερασιτεχνική κατηγορία. Φυσικά δεν έχει δικαίωμα προβιβασμού στην πρώτη κατηγορία, ενώ, σε περίπτωση υποβιβασμού της κύριας ομάδας από τη Super League, η Β΄ ομάδα χάνει το δικαίωμα συμμετοχής στη β΄ κατηγορία.
- Ακόμη κι αν η Β΄ ομάδα αγωνίζεται σε ερασιτεχνική κατηγορία, διατηρεί το δικαίωμα χρησιμοποίησης επαγγελματιών ποδοσφαιριστών.
- Στη Β΄ ομάδα μπορούν να αγωνίζονται και ποδοσφαιριστές που ανήκουν στο δυναμικό της κύριας ομάδας και αντιστρόφως, σύμφωνα με τους περιορισμούς που προβλέπονται στους κανονισμούς της ΕΠΟ.
Για τις υπό εκκαθάριση Αθλητικές Ανώνυμες Εταιρείες, προβλέπεται ότι το ιδρυτικό αθλητικό σωματείο (ερασιτέχνης) που έχει πάρει τη θέση της υπό εκκαθάριση ΑΑΕ από 1/4/2020 και ως τη δημοσίευση του Νόμου, μπορεί να ιδρύσει νέα ΑΑΕ στο ίδιο άθλημα, με τους εξής όρους και προϋποθέσεις, αναφορικά με τα προϋπάρχοντα χρέη:
- Η νέα ΑΑΕ καθίσταται υπόχρεη για το ήμισυ τωην αμιγώς αγωνιστικών οφειλών (προς παίκτες, προπονητές, άλλες ομάδες, ΕΠΟ, FIFA, UEFA κ.ο.κ.). Το υπόλοιπο ήμισυ καθώς και οι οφειλές προς τρίτους (πλην Δημοσίου και ασφαλιστικών φορέων) βαρύνουν τη νέα ΑΑΕ μόνο μετά την αμετάκλητη ολοκλήρωση της εκκαθάρισης της παλαιάς ΑΑΕ, στο βαθμό που οι οφειλές αυτές δεν ικανοποιήθηκαν από τα ρευστοποιήσιμα περιουσιακά στοιχεία της υπό εκκαθάριση εταιρείας.
- Για την ικανοποίηση των απαιτήσεων Δημοσίου και ασφαλιστικών φορέων έναντι της παλαιάς εταιρείας, γίνεται παρακράτηση 5% από τα έσοδα των τηλεοπτικών δικαιωμάτων και 20% επί των εσόδων των εισιτηρίων της νέας ΑΑΕ και μέχρι την αποπληρωμή της βασικής οφειλής (μη περιλαμβανομένων τόκων και προσαυξήσεων).