Στο Ηράκλειο, βρίσκεται η Εθνική ομάδα βόλει γυναικών, η οποία και θα προετοιμαστεί για 13 μέρες στην πόλη μας, ενόψει της συμμετοχής της στον Β' όμιλο του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (18/8-4/9) που θα φιλοξενηθεί στη Φιλιππούπολη της Βουλγαρίας και εκτός από τη διοργανώτρια θα αντιμετωπίσει τις: Πολωνία, Γερμανία, Ισπανία και Τσεχία.
Το Εθνικό μας συγκρότημα, θα κάνει καθημερινές προπονήσεις στο Λίντο και στόχος της είναι να πετύχει την διάκριση στο Πανευρωπαικό.
Προπονητής της Εθνικής είναι ο Ισπανός Γκιγιέρμο Ναράνχο, με συνεργάτη το Νίκο Μπουτσορή, ενώ τιμ μάνατζερ της ομάδας, είναι ένα πρόσωπο ποού γνωστό στο Ηρακλειώτικο βόλει, καθώς έχει δουλέψει σε αρκετές ομάδες του Ηρακλείου, ο Βαγγέλης Περόπουλος.
Να σημειωθεί ότι, η Εθνική ομάδα, ήρθε στο Ηράκλειο, μετά απο ενέργειες του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη.
Την Εθνική ομάδα, υποδέχθηκε στο αεροδρόμιο, εκ μέρους του ΕΑΚΗ, που θα είναι οικοδεσπότης, καθώς η Εθνική θα προπονείται στο Λίντο, το μέλος του Δ.Σ. της Διοικούσας Επιτροπής του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου, η Μαρία Παπαδάκη.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το ανακαινισμένο παλατάκι του Λίντο φιλοξενεί μετά απο χρόνια Εθνική ομάδα
"Οχι" στην πρόσκληση της ΠΑΕ, για να παρακολουθήσουν το ντοκιμαντέρ, με αφορμή τα 34 χρόνια, απο την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος, το 1987, είπαν οι οργανωμένοι φίλαθλοι της ομάδας.
Η κρητική ΠΑΕ διοργανώνει τη Δευτέρα 21 Ιουνίου, στο Κηποθέατρο Νίκος Καζαντζάκης, μια εκδήλωση με την προβολή ενός ντοκιμαντέρ, αλλά οι φίλαθλοι δεν θα είναι παρόντες, όπως έκαναν γνωστό με ανακοίνωση τους.
"Την ημέρα αυτή, θα την τιμήσουμε παρέα με τις μπύρες μας" αναφέρουν γλαφυρά, στην ανακοίνωση τους, οι οργανωμένοι, σε μια απόφαση που δείχνει ότι υπάρχουν θέματα που πρέπει να επιλυθούν σε ότι αφορά στη σχέση τους με την ΠΑΕ ΟΦΗ.
Οπως αναφέρουν στην ανακοίνωση τους, οι συμδεσμίτες:
"Μετά από πρόσκληση της ΠΑΕ ΟΦΗ ώστε να παρευρεθούμε στην εκδήλωση για την επέτειο της κατάκτησης του κυπέλλου, σύσσωμοι οι τρεις σύνδεσμοι αποφασίσαμε να μην δώσουμε το παρών.
Την ημέρα αυτή θα την τιμήσουμε παρέα με τις μπύρες μας.
Ευχαριστούμε την ΠΑΕ ΟΦΗ για τη πρόσκληση αυτή.
Against Modern Football
ΘΥΡΑ 4".
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο μεγάλος Νίκος Αναστόπουλος, ανέβασε την Καλαμάτα στην Σούπερ Λίγκ 2 και μετά τη νίκη στο 93' επί της Καλλιθέας (1-0), είπε τρομερές ατάκες προς τους δημοσιογράφους, για την επιτυχία της "Μαύρης Θύελλας", η οποία επιστρέφει στο ποδοσφαιρικό προσκήνιο.
Κορυφαία όλων, η ατάκα, για την επιτυχία της ιστορικής ομάδας, που δεν έχει να κάνει με την τύχη, αλλά μόνο με τη δουλειά.
"Στην τύχη κερδίζεις, μόνο απο το λαχείο" είπε ο μεγάλος αλενατόρε, σε μια ακόμη ποδοσφαιρική ατάκα που θα μείνει στην ...ιστορία.
Ο Νίκος Αναστόπουλος, αφιέρωσε το πρωτάθλημα και την άνοδο, στον ομογενή ιδιοκτήτη της Καλαμάτας, Γιώργο Πρασά (είναι κουμπάρος, του επίσης ομογενή ιδιοκτήτη του ΟΦΗ, Μιχάλη Μπούση) για τον οποίο είπε ότι "πήρε ο Πρασάς μια ομάδα για τα αλώνια και την οδηγεί στα σαλόνια", ενώ συμπλήρωσε πάντα μκε το κορυφαίο του στυλ, ότι "το πρωτάθλημα ανήκει στον Πρασά. Εγώ έφερα τους παίκτες και αυτός τους πλήρωσε. Το πρωτάθλημα του ανήκει. Δεν είμαι γλείφτης και ούτε έχω ανάγκη πρωταθλήματα. Εχω πάρει".
Για το γεγονός ότι η Καλαμάτα αγχώθηκε στο παιχνίδι, ο "Ανάστο" είχε μια ακόμη...τρομερή ατάκα, προς τον δημοσιογράφο που έκανε την ερώτηση. "Και τι έγινε που μπήκε το γκολ στο 93’. Αν το βάζαμε στο 85’ θα έπαιρνα περισσότερους βαθμούς;" του απάντησε, ενώ για την υποθετική ερώτηση, "αν δεν έμπαινε το γκολ" ο Αναστόπουλος, πήγε να του θυμίσει το ανέκδοτο με τον...Τοτό, αλλά τελικά δεν χρειάστηκε.
Για τον μεγάλο Αναστόπουλο, το κλειδί για να πάρει μια ομάδα το πρωτάθλημα, είναι όπως είπε "αν ένα παιχνίδι δεν μπορείς να το κερδίσεις, να μην το χάνεις.Επίσης όταν δεν είσαι σε καλή μέρα, να κερδίζεις".
Και κατέληξε την αναφορά του με τη φράση "δώσαμε όραμα και ελπίδα στον κόσμο της Καλαμάτας. Θα κυκλοφορούν πλέον με το κεφάλι ψηλά".
Ο ιδιοκτήτης της Καλαμάτας, Γιώργος Πρασάς, που έχει εστιατόρια στο Σικάγο, προανήγγειλε την παραμονή του Νίκου Αναστόπουλου στον πάγκο με την φράση "ο προπονητής μας πήρε πρωτάθλημα", ενώ τόνισε ότι ο στόχος της ομάδας και τη νέα σεζόν, θα είναι ο πρωταθλητισμός, ώστε να ανέβει κατηγορία.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τις τρομερές ατάκες του πρωταθλητή Αναστόπουλου.