Στο πένθος βυθίστηκε η ποδοσφαιρική κοινότητα και η κοινωνία της Καβάλας, για τον θάνατο του 28χρονου ποδοσφαιριστή Γιώργου Κωσταντάρα, σε τροχαίο.
Ο εκλιπών, ήταν ενεργός ποδοσφαιριστής και μάλιστα αρχηγός της ποδοσφαιρικής ομάδας Κεραυνός Ελευθερών της περιοχής του Παγγαίου.
Συγκλονισμένη η ομάδα του, αναφέρει σε συλλυπητήρια ανακοίνωση της:
«Συντετριμμένοι από τον πρόωρο χαμό του αρχηγού της ομάδας μας Κωνσταντάρα Γιώργου, εκφράζουμε τα συλλυπητήριά μας στην οικογένειά του. Τους ευχόμαστε δύναμη και κουράγιο αυτήν τη δύσκολη στιγμή. Ο Γιώργος ήταν, είναι και θα είναι για πάντα μαζί μας. Καλό παράδεισο Γιώργο».
Το θανατηφόρο τροχαίο που συγκλονίζει ολόκληρη την Καβάλα σημειώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής (18.06.2021) κοντά στο χωριό των Ελευθερών του Δήμου Παγγαίου, όταν δύο μοτοσικλέτες συγκρούστηκαν σε αγροτικό δρόμο.
Από τη σύγκρουση τραυματίστηκε θανάσιμα ο νεαρός ποδοσφαιριστής, ο οποίος επέβαινε στη μία από τις δύο μηχανές.
Προανάκριση για τα αίτια του δυστυχήματος διενεργεί το τοπικό αστυνομικό τμήμα.
Θερμά συλλυπητήρια και εμάς στην οικογένεια του.
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
«Το Λίντο και το ΕΑΚΗ, έχει πλέον όλες τις προδιαγραφές, για να φιλοξενήσει Εθνικές ομάδες και μεγάλες διοργανώσεις» ανέφερε ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου, Λευτέρης Ζερβός, ο οποίος μαζί με τους συνεργάτες του στην διοίκηση, βρέθηκαν στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο και καλωσόρισαν την Εθνική ομάδα βόλει γυναικών, που κάνει προετοιμασία στο Ηράκλειο, ενόψει της συμμετοχής της στο Πανευρωπαικό πρωτάθλημα.
Ο Λευτέρης Ζερβός, ανέφερε στα μέλη της Εθνικής ομάδας, ότι όλα τα μέλη του ΕΑΚΗ θα είναι στην διάθεση τους, ώστε να τους προσφέρουν την καλύτερη δυνατή φιλοξενία, στο διάστημα της παρουσίας τους, στο Ηράκλειο.
Οπως ανέφερε ο κ. Ζερβός «μετά απο πάρα πολλά χρόνια, απο το 1986, έχει να επισκεφθεί το κλειστό του Λίντο, η Εθνική ομάδα βόλει. Είναι μια πολύ συγκινητική μέρα για μας. Πιστεύουμε ότι θα είναι 13 μέρες που θα μείνουν αξέχαστες, τόσο στην Εθνική ομάδα, όσο και σε εμάς. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε την προετοιμασία της Εθνικής, όσο το δυνατόν καλύτερη. Εύχομαι να μπορέσουμε στο μέλλον να φιλοξενήσουμε και άλλες εθνι9κές ομάδες και άλλα εθνικά συγκροτήματα, γιατί το Λίντο και το ΕΑΚΗ, έχει πλέον όλες τις προδιαγραφές, για μεγάλες διοργανώσεις».
Το μέλος του Δ.Σ. του ΕΑΚΗ, η Μαρία Παπαδάκη, που είναι ο συνδετικός κρίκος του ΕΑΚΗ με την Εθνική ομάδα και πάντα παρούσα να λύσει οποιοδήποτε ζήτημα παρουσιαστεί, ανέφερε πως «το Λίντο είναι ένα σπίτι του βόλει. Είναι πολύ μεγάλη μας χαρά το Λίντο, μετά τους δύσκολους μήνες της καραντίνας να ξεκινήσει με μια τέτοια δραστηριότητα. Ευχόμαστε στα κορίτσια να έχουν υγεία καλή προετοιμασία και καλή επιτυχία στο Ευρωπαικό πρωτάθλημα τον Αύγουστο».
Ο τιμ μάνατζερ της Εθνικής ομάδας, Βαγγέλης Περόπουλος, που έχει αφήσει το στίγμα του στο κρητικό βόλει, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την κατάσταση του ανακαινισμένου Λίντο, ενώ αναφέρθηκε και στην βοήθεια του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, στο άθλημα.
Οπως είπε «είναι μια ιδιαίτερη στιγμή και για μένα προσωπικά και για την Εθνική ομάδα. Είναι η πρώτη φορά, που η Εθνική γυναικών κατεβαίνει στο Ηράκλειο. Εγώ μετά απο 23 χρόνια, ξαναβρίσκομαι στο Ηράκλειο και στο γήπεδο, όπου ξεκίνησα σαν προπονητής στις ομάδες της πόλης. Ελπίζω να είναι γούρικη η παρουσία μας εδώ».
Για την εικόνα του Λίντο, ανέφερε ότι «είναι πραγματικά εντυπωσιακή η αλλαγή που βλέπω στο Λίντο, σε ότι αφορά την ανακαίνιση και την συντήρηση που έχει γίνει. Είναι ένα σύγχρονο στάδιο και είναι πολύ σημαντικό για τις ομάδες της πόλης».
Για την συμβολή του Υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη στην αναβάθμιση του βόλει, τόνισε ότι «η ηγεσία του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη έχει συμβάλει σημαντικά. Απο την δεκαετία του ’80 και του ’90 που οι ομάδες έπαιρναν επιχορήγηση απο τον ΟΠΑΠ, τώρα γίνεται κάτι μέσω του στοιχήματος. Ολα αυτά θα δώσουν ώθηση στον αθλητισμό».
Για το τι μπορεί να καταφέρει η Εθνική στο Πανευρωπαικό, τόνισε ότι «η Εθνική μας πηγαίνει να περάσει στην δεύτερη φάση στο Πανευρωπαικό. Οι φίλοι του βόλει να είναι ήσυχοι ότι οι Εθνικές ομάδες βόλει θα πάνε πολύ καλά στο μέλλον. Εχουμε πολλά κορίτσια και πολλά ταλέντα. Πολλές αθλήτριες μας παίζουν στο εξωτερικό και το επίπεδο έχει ανέβει».
Στην πρώτη προπόνηση της Εθνικής βόλει γυναικών στο Λίντο, εκ μέρους της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΚΗ, παραβρέθηκαν εκτός απο τον κ. Ζερβό και την κ. Παπαδάκη και οι κ.κ. Εύα Σημαιάκη, Νίκος Νταμπακάκης και Νίκη Χατζηπαππά.
Δείτε παρακάτω το VIDEO με τις δηλώσεις.
Με ένα ντοκιμαντέρ διάρκειας 70 λεπτών που θα έχσει τίτλο «Ήτανε μια φορά… 21.06.87», που θα προβληθεί την προσεχή Δευτέρα 21 Ιουνίου, στο Κηποθέατρο Νίκος Καζαντζάκης, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, θα γιορτάσει τα 34 χρόνια απο την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος.
Η κρητική ΠΑΕ, έδωσε στην δημοσιότητα τα ονόματα των "πρωταγωνιστών" του ντοκιμαντέρ, οι οποίοι μιλάνε για το ιστορικό παιχνίδι.
Η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:
«Ήτανε μια φορά… 21.06.87»
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 τιμά την ιστορία της!
Τη Δευτέρα 21/6 συμπληρώνονται 34 χρόνια από τη μέρα που ο ΟΦΗ στέφθηκε κυπελλούχος Ελλάδας και η ομάδα μας ετοίμασε ένα ντοκιμαντέρ διάρκειας 75 λεπτών, το οποίο φέρνει στο φως όλες τις πτυχές μιας βραδιάς στην οποία η Κρήτη βρέθηκε στο επίκεντρο της ποδοσφαιρικής Ελλάδας.
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές του τελικού και συνολικά 26 πρόσωπα, τα οποία έζησαν από κοντά την σπουδαία επιτυχία του ΟΦΗ, ανασύρουν από τη μνήμη τους γνωστές ή άγνωστες ιστορίες εκείνης της περιόδου και αποκαλύπτουν το μυστικό της κατάκτησης του κυπέλλου.
Οι ποδοσφαιριστές Νίκος Νιόπλιας, Γιάννης Σαμαράς, Μύρων Σηφάκης, Γρηγόρης Παπαβασιλείου, Τάκης Περσίας, Γρηγόρης Τσινός και Γρηγόρης Χαραλαμπίδης, με τον άμεσο συνεργάτη του Ευγένιου Γκέραρντ στην τεχνική ηγεσία, Άρη Βασιλείου.
Ο τότε πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ, Γιάννης Παπαματθαιάκης με τους Γιάννη Αρώνη, Κώστα Καζανάκη και Παντελή Μυριοκεφαλιτάκη από τη διοίκηση.
Ο φροντιστής της ομάδας, Δημήτρης Παπυράκης αποκαλύπτει ιστορίες από τα αποδυτήρια, με τους Απόστολο Φυργάδη (φυσιοθεραπευτής), Λεωνίδα Σακούτη (μασέρ) και Μανώλη Τζιρίτα (υπεύθυνος εισιτηρίων) να θυμούνται ανεπανάληπτες στιγμές εκείνης της βραδιάς.
Ο τέως υπουργός εσωτερικών, Μανώλης Παπαστεφανάκης, ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού, Δημήτρης Σαρρής και ο δημοσιογράφος Κώστας Βασιλάκης δίνουν την κοινωνική, πολιτική, πολιτιστική και αθλητική προέκταση της επιτυχίας.
Ο Σάββας Κωφίδης, αντίπαλος του ΟΦΗ και σκόρερ του τελικού απ’ την πλευρά του Ηρακλή, επιβεβαιώνει μια μεγάλη «αποκάλυψη» που έλαβε χώρα στα αποδυτήρια της ομάδας του λίγα λεπτά πριν τη σέντρα του τελικού.
Την δική του «πινελιά» στο ντοκιμαντέρ βάζει ο διαιτητής του τελικού, Μελέτης Βουτσαράς, ενώ οι φίλαθλοι της ομάδας μας Τάσος Γρυλλάκης, Άγγελος Καραγιαννάκος, Γιώργος Σαλούστρος και Μιχάλης Τζανής, οι οποίοι βρέθηκαν στις εξέδρες του Ολυμπιακού σταδίου στις 21.06.87, αναφέρουν ανέκδοτες ιστορίες από την οργάνωση της εκδρομής και τους πανηγυρισμούς σε Αττική και Κρήτη.
Η πρώτη προβολή του ντοκιμαντέρ θα γίνει τη Δευτέρα 21.06.21 στο «Κηποθέατρο Ν. Καζαντζάκης», με την παρουσία των πρωταγωνιστών και προσκεκλημένων της ομάδας (λόγω Covid-19 η εκδήλωση δεν θα είναι ανοιχτή προς το κοινό), ενώ μία ημέρα αργότερα, την Τρίτη 22.06.21 στις 20:30 το ντοκιμαντέρ θα προβληθεί από το Novasports 1 HD και την Τετάρτη 23.06.21 στις 23:00 σε επανάληψη.
Ευχαριστούμε την Αντιδημαρχία Πολιτισμού του Δήμου Ηρακλείου για την παραχώρηση του «Κηποθεάτρου Ν. Καζαντζάκης»
Δείτε παρακάτω το trailer του ντοκιμαντέρ