Είναι ένας απο τους πιο αγαπητούς παράγοντες που πέρασαν ποτέ απο τον ΟΦΗ.
Ο γιατρός Γιώργος Καραντινός, αντιπρόεδρος της ΠΑΕ, στην εποχή της κατάκτησης του Κυπέλλου Ελλάδος το 1987, δεν θα μπορούσε να λείψει απο την επέτειο για τα 34 χρόνια απο εκείνη την μεγάλη βραδιά του ΟΦΗ.
Ο ίδιος, έζησε απο κοντά και εκ των έσω, την κορυφαία επιτυχία στην ιστορία του ΟΦΗ.
Γνωρίζει απο πρώτο χέρι τα πάντα που συνέβησαν εκείνη την εποχή και όχι μόνο.
Η προσφορά του στον ΟΦΗ, ήταν μεγάλη.
Ηταν πάντα η ήρεμη δύναμη της διοίκησης και ποτέ δεν ενεπλάκη σε προσωπικές αντιπαραθέσεις με κανένα, εντός και εκτός διοίκησης, ενώ η σχέση του και ως ιατρός με τον αείμνηστο Ευγένιο Γκέραρντ, υπήρξε πολύ στενή.
Μόλις εμφανίστηκε στο κηποθέατρο ο Γιώργος Καραντινός, παλιοί παράγοντες και παίκτες του ΟΦΗ, έσπευσαν να τον χαιρετήσουν, καθώς οι εμφανίσεις του πλέον, σε δραστηριότητες της ομάδας, είναι εξαιρετικά επιλεκτικές.
Ο Γιώργος Καραντινός είχε θερμή συνομιλία με το Νίκο Γκουλή, με τον οποίο είχε ιδιαίτερη σχέση, απο την εποχή που ο τελευταίος ήταν παίκτης του ΟΦΗ, όπως είχε και έχει ακόμη και σήμερα πολύ καλή σχέση, με όλους τους ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, εκείνης της εποχής.
Ο "γιατρός" είχε θερμή συνομιλία και με τους άλλοτε συνεργάτες του στην διοίκηση του ΟΦΗ, τον Κώστα Καζανάκη, τον Γιάννη Παπαματθαιάκη και τον Γιάννη Αρώνη.
Ο τελευταίος, ακόμα και σήμερα είναι πολύ κοντά στις δραστηριότητες της ομάδας.
Η παρουσία του Γιώργου Καραντινού, στην επέτειο για τα 34 χρόνια απο την κατάκτηση του Κυπέλλου, ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για όλους.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το κλάμα του Γκουλή για το Μίλτο Ανδρεανίδη και η συγκίνηση για τον ΟΦΗ
Ενας φίλος απο τα παλιά, η αγάπη του οποίου για τον ΟΦΗ, είναι πολύ μεγάλη και το έχει αποδείξει τόσο σαν ποδοσφαιριστής, όσο και σαν προπονητής, ταξίδεψε στην Κρήτη, για να είναι "παρών" και στην εκδήλωση της ομάδας, για τα 34 χρόνια απο το Κύπελλο Ελλάδος.
Ο λόγος για το Νίκο Γκουλή, ο οποίος δεν έκρυψε τη συγκίνηση του, όταν προβλήθηκαν οι στιγμές της μεγάλης βραδιάς του ΟΦΗ, στην οποία ήταν και ο ίδιος ως ποδοσφαιριστής μεγάλος πρωταγωνιστής και σήκωσε την κούπα στο ΟΑΚΑ, στον μεγάλο τελικό με τον Ηρακλή.
Ο άλλοτε απροσπέλαστος ακραίος αμυντικός του ΟΦΗ, παραμένει ακόμα και σήμερα ένας ένθερμος οπαδός του ΟΦΗ και το αποδεικνύει σε κάθε ευκαιρία.
Στην εκδήλωση ο Νίκος Γκουλής ήταν πολύ συγκινημένος, ενώ παλιοί του συμπαίκτες και παράγοντες της ομάδας, μόλις τον είδαν έσπευσαν να τον αποθεώσουν, όπως και φίλαθλοι της ομάδας, που δεν ξεχνούν την μεγάλη του προσφορά.
Ο Νίκος Γκουλής, όμως βρέθηκε στην Κρήτη, κυρίως για να είναι "παρών" στο μνημόσυνο του άλλοτε συμπαίκτη του και καλού του φίλου Μίλτου Ανδρεανίδη, που έγινε το περασμένο Σάββατο στο Ηράκλειο.
Η είδηση του χαμού του, σόκαρε το Νίκο Γκουλή, ο οποιος δεν κατέφερε να είναι στην κηδεία, αλλά ήταν στα σαράντα.
Το κλάμα του, έδειξε πόσο δεμένος ήταν με τον Μίλτο Ανδρεανίδη.
Οι δυο τους υπήρξαν εμβληματικές μορφές της άμυνας στην χρυσή εποχή του ΟΦΗ.
Ο Νίκος Γκουλής, παρακολούθησε την προβολή του ντομιμαντέρ για τα 34 χρόνια απο το Κύπελλο Ελλάδος, με τον διευθυντή ποδισφαίρου του ΟΦΗ, Γιάννη Σαμαρά.
Γ.Κορτς
Μνήμες απο τα παλιά, ξύπνησαν στην επέτειο των 34 ετών απο την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος απο τον ΟΦΗ.
Με αφορμή την ιστορική επέτειο, η ΠΑΕ ΟΦΗ παρουσίασε ένα ντοκιμαντέρ διάρκειας 70 λεπτών που με τίτλο «Ήτανε μια φορά… 21.06.87».
Η συγκίνηση ξεχείλησε στην αίθουσα του Κηποθεάτρου Νίκος Καζαντζάκης και στην οποία παραβρέθηκε ο Υφυπουργός Αθητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ο δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός, ο αντιπεριφερειάρχης Κρήτης Νίκος Συριγωνάκης, βουλευτές Ηρακλείου, αλλά και πολλά ιστορικά πρόσωπα του ΟΦΗ, εκείνης της εποχής, παλιοί ποδοσφαιριστές και παράγοντες της ομάδας.
Στο ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε οι μεγάλοι πρωταγωνιστές του τελικού και συνολικά 26 πρόσωπα, τα οποία έζησαν από κοντά την σπουδαία επιτυχία του ΟΦΗ, ανέσυραν από τη μνήμη τους γνωστές ή άγνωστες ιστορίες εκείνης της περιόδου.
Οι ποδοσφαιριστές Νίκος Νιόπλιας, Γιάννης Σαμαράς, Μύρων Σηφάκης, Γρηγόρης Παπαβασιλείου, Τάκης Περσίας, Γρηγόρης Τσινός και Γρηγόρης Χαραλαμπίδης, με τον άμεσο συνεργάτη του Ευγένιου Γκέραρντ στην τεχνική ηγεσία, Άρη Βασιλείου.
Ο τότε πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ, Γιάννης Παπαματθαιάκης με τους Γιάννη Αρώνη, Κώστα Καζανάκη και Παντελή Μυριοκεφαλιτάκη από τη διοίκηση.
Ο φροντιστής της ομάδας, Δημήτρης Παπυράκης, με τους Απόστολο Φυργάδη (φυσιοθεραπευτής), Λεωνίδα Σακούτη (μασέρ) και Μανώλη Τζιρίτα (υπεύθυνος εισιτηρίων) να θυμούνται ανεπανάληπτες στιγμές εκείνης της βραδιάς.
Ο τέως υπουργός εσωτερικών, Μανώλης Παπαστεφανάκης, ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού, Δημήτρης Σαρρής και ο δημοσιογράφος Κώστας Βασιλάκης έδωσαν την κοινωνική, πολιτική, πολιτιστική και αθλητική προέκταση της επιτυχίας.
Ο Σάββας Κωφίδης, αντίπαλος του ΟΦΗ και σκόρερ του τελικού απ’ την πλευρά του Ηρακλή.
Την δική του «πινελιά» στο ντοκιμαντέρ έβαλε ο διαιτητής του τελικού, Μελέτης Βουτσαράς, ενώ μίσαν και οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, Τάσος Γρυλλάκης, Άγγελος Καραγιαννάκος, Γιώργος Σαλούστρος και Μιχάλης Τζανής, οι οποίοι βρέθηκαν στις εξέδρες του Ολυμπιακού σταδίου στις 21.06.87, και αναφέρθηκαν στην οργάνωση της εκδρομής και τους πανηγυρισμούς σε Αττική και Κρήτη.
Δείτε παρακάτω το τρέιλερ της ΠΑΕ