Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο Ηράκλειο, βρίσκεται η Εθνική ομάδα βόλει γυναικών, για το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας της, ενόψει της συμμετοχής της στο Πανευρωπαικό πρωτάθλημα, που θα φιλοξενηθεί απο τις 18/8 έως τις 4/9 στην Φιλιππούπολη της Βουλγαρίας.
Τα κορίτσια της Εθνικής την Δευτέρα (14/6) "πάτησαν" για πρώτη φορά το παρκέ του κλειστού γυμναστηρίου Λίντο, κάνοντας την πρώτη τους προπόνηση.
"Στο «παλατάκι» του Λίντο, η Εθνική ομάδα βόλει γυναικών!
Τα κορίτσια μας ξεκίνησαν απο το Ηράκλειο, την προετοιμασία τους για το Πανευρωπαικό. Καλή αρχή καικαλή επιτυχία, στην προσπάθεια τους, για να μας κάνουν και πάλι υπερήφανους!" αναφέρει στην ανακοίνωση του το ΕΑΚΗ, το οποίο ανέβασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες απο την προπόνηση της Εθνικής ομάδας, στο κλειστό του Λίντο.
Η Εθνική ομάδα ξεκίνησε το πρόγραμμα διπλών προπονήσεων κιαι θα παραμείνει στο Ηράκλειο, μέχρι τις 26/6.
Αμέσως μετά θα ακολουθήσει το δεύτερο στάδιο της προετοιμασίας, που θα έχει και φιλικά παιχνίδια, πριν τα κορίτσια μπουν στην μάχη των αγώνων του Ευρωπαικού.
«Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενες που για 2η συνεχόμενη χρονιά θα συμμετάσχουμε σε μία μεγάλη διοργάνωση και σίγουρα μας βοηθάνε προετοιμασίες σε τέτοια μέρη όπως το Ηράκλειο και η Κρήτη. Έχει ανέβει το επίπεδο της ομάδας και είναι ευχάριστο που σε κάθε προετοιμασία βλέπουμε και καινούργια πρόσωπα. Ο βασικός κορμός είναι ίδιος, τα πιο πολλά κορίτσια είμαστε μαζί από τις μικρές Εθνικές. Είμαστε σαν οικογένεια. Σίγουρα ο πήχης έχει ανέβει και θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο στο Ευρωπαϊκό», τόνισε η 26χρονη Κωνσταντίνα Βλαχάκη, η Χανιώτισσα ακραία που πρόσφατα πήρε μεταγραφή στη γερμανική Πότσδαμ, του ομοσπονδιακού προπονητή Γκιγέρμο Ναράνχο, ο οποίος αναμένεται στο Ηράκλειο την Τετάρτη (16/6), για να ξεκινήσει και αυτός προπονήσεις με τα κορίτσια.
Ο συνεργάτης του κ. Ναράνχο Νίκος Μπουτσορής, ανέφερε για την Εθνική, ότι «προκριθήκαμε και τις δύο φορές ως πρώτοι από τον όμιλό μας, μόνο με νίκες και χωρίς απώλεια σετ. Αυτό σίγουρα δηλώνει κάτι για την ποιότητα και την ικανότητα της ομάδας μας. Θέλουμε να πετύχουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα στο φετινό Ευρωπαϊκό σε σχέση με τη 14η θέση στην Τουρκία πριν δύο χρόνια. Ίσως και μία θέση στην πρώτη δεκάδα να είναι εφικτή γιατί οι δυνατότητες της ομάδας είναι μεγάλες».
Για το Ηράκλειο και την επιλογή του Λίντο, τόνισε πως «οφείλεται κυρίως στο υφυπουργείο Αθλητισμού και τον κ. Αυγενάκη, ο οποίος ήταν μαζί μας και στα ματς πρόκρισης στη Λάρισα. Τον ευχαριστούμε πολύ για την έμπρακτη στήριξή του στην Εθνική ομάδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Για δυο ακόμη χρόνια στον ΟΦΗ ο Jonathan De Guzman, ο οποίος επέκτεινε στην συνεργασία του με την κρητική ομάδα μέχρι το 2023. O 30χρονος μέσος, που έκανε καλές εμφανίσεις με τον ΟΦΗ, στα πλει-άουτ (με 3 γκολ) συνεχίζει στην κρητική ομάδα, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα.
"Εκουζουλάθηκα στην Κρήτη και επαέ θα μείνω" λέει στο μήνυμα του, ο Ολλανδός μέσος και συνεχίζει λέγοντας ότι "υπογράφω ξανά στον ΟΦΗ. Είμαι χαρούμενος που γυρίζω".
17 παιχνίδια και 5 γκολ με τον ΟΦΗ, είχε ο Ολλανδός μέσος στην προηγούμενη σεζόν.
Στην ανακοίνωση της, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή, Jonathan De Guzman, μέχρι το καλοκαίρι του 2023. Μια από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, με θητεία στα πιο ανταγωνιστικά διεθνή πρωταθλήματα, θα συνεχίσει να φορά τα «ασπρόμαυρα» και να προσφέρει στην ομάδα μας για τα επόμενα δυο χρόνια.
Ο Ολλανδός μέσος εντάχθηκε στο ρόστερ του ΟΦΗ τον προηγούμενο Οκτώβριο και μέτρησε συνολικά 17 συμμετοχές στο πρωτάθλημα.
Mε τα χρώματα του ΟΦΗ πέτυχε 5 γκολ, εκ των οποίων τα 3 στους αγώνες των playouts, όντας πρώτος σκόρερ της ομάδας μας στη διαδικασία. Με την εμπειρία και τις ικανότητές του έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην πορεία του ΟΦΗ και την παραμονή του στην Super League.
Δείτε παρακάτω το VIDEO της ΠΑΕ για τον Ντε Γκουσμάν.
Διαζύγιο-έκπληξη στον Εργοτέλη, με τον Γιάννη Ταουσιάνη, αν και είχε δώσει τα χέρια με την κρητική ομάδα, τελικά να επιλέγει την πρόταση του Λεβαδειακού!
Ετσι, ο Εργοτέλης είναι σε αναζήτηση προπονητή, ενώ ο Ταουσιάνης, μετακομίζει στην Λειβαδιά, η οποία σύμφωνα με τον Ηρακλειώτη τεχνικό του έχει καταθέσει μια δελεαστική πρόταση, η οποία τον έκανε να το συζητήσει με τους ανθρώπους του Εργοτέλη και τελικά να ανακοινωθεί το διαζύγιο.
"Τον ευχαριστούμε για την εργατικότητα και τον επαγγελματισμό που επέδειξε αυτά τα δυο χρόνια που βρέθηκε στο τιμόνι της ομάδας μας και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα σου και κάθε επιτυχία σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο" αναφέρει η ΠΑΕ Εργοτέλης στην ανακοίνωση της.
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την διοίκηση τον κ. Μάγκετ Σάμι και ιδιαίτερα τον Γιώργο Τουτζάρη για την ξεχωριστή συνεργασία που είχαμε αυτά τα δυο χρόνια, διάστημα στο οποίο έζησα στιγμές αξέχαστες" αναφέρει στην δήλωση του ο Γιάννης Ταουσιάνης.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Εργοτέλης αναφέρει:
Η ΠΑΕ Εργοτέλης ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον προπονητή Γιάννη Ταουσιάνη.
Τον ευχαριστούμε για την εργατικότητα και τον επαγγελματισμό που επέδειξε αυτά τα δυο χρόνια που βρέθηκε στο τιμόνι της ομάδας μας και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα σου και κάθε επιτυχία σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο.
Ο Γιάννης Ταουσιάνης από την πλευρά του αμέσως μετά την συνάντηση που είχε σήμερα με τον αντιπρόεδρο και Γενικό Διευθυντή της ΠΑΕ κ. Γιώργο Τουτζάρη όπου και επισημοποιήθηκε το “διαζύγιο” σε δήλωση του ανέφερε:
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την διοίκηση τον κ. Μάγκετ Σάμυ και ιδιαίτερα τον Γιώργο Τουτζάρη για την ξεχωριστή συνεργασία που είχαμε αυτά τα δυο χρόνια, διάστημα στο οποίο έζησα στιγμές αξέχαστες.
Εύχομαι ολόψυχα στον οργανισμό του Εργοτέλη και σε κάθε μέλος του ξεχωριστά τα καλύτερα»
Να σημειώσουμε ότι παρελθόν από την ομάδα μας θα αποτελέσουν και οι συνεργάτες του κ. Ταουσιάνη Χρήστος Τσιακίρης και Γιώργος Γουνελάς.