Τα συλλυπητήρια τους στον πρώην προεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ Ανδρέα Μανουσάκη, εκφράζουν με ανακοινώσεις τους οι μέτοχοι του ΟΦΗ και ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση των μετόχων του ΟΦΗ αναφέρει:
Με ανακοίνωση τους οι μέτοχοι του ΟΦΗ εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια στον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ Ανδρέα Μανουσάκη και σημερινό εκκαθαριστή της ΠΑΕ, για τον θάνατο του πατέρα του. Η κηδεία θα γίνει την Παρασκευή (5/8) στις 11.30 π.μ. στο Νέο Κοιμητήριο Ηρακλείου.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
Με ανακοίνωση του o Eρασιτέχνης ΟΦΗ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στο πρώην μέλος του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ Ανδρέα Μανουσάκη και σημερινό εκκαθαριστή της ΠΑΕ, για τον θάνατο του πατέρα του. Η κηδεία θα γίνει την Παρασκευή (5/8) στις 11.30 π.μ. στο Νέο Κοιμητήριο Ηρακλείου.
Τα φιλικά παιχνίδια προετοιμασίας του, ανακοίνωσε ο Εργοτέλης.
Πρόκειται για φιλικά που θα δώσει στο Καιμακτσαλάν, αλλά και στην Κρήτη.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Κατά την παραμονή του Εργοτέλη στο Καϊμακτσαλάν, όπου πραγματοποιείται το βασικό στάδιο προετοιμασίας, η ομάδα μας θα δώσει τα παρακάτω φιλικά παιχνίδια:
1. Σάββατο 06/08: στα Γιαννιτσά με την τοπική Αναγέννηση
2. Τετάρτη 10/08: στην Πτολεμαΐδα με τον Εορδαϊκό
3. Παρασκευή 12/08: στο ΔΑΚ Φλώρινας με την ομώνυμη ομάδα (ΠΑΣΦ).
Οι παραπάνω αναμετρήσεις θα ξεκινήσουν στις 18:00.
Μετά την ολοκλήρωση του βασικού σταδίου προετοιμασίας στο Καϊμακτσαλάν και την επιστροφή της ομάδας μας στη βάση της, έχουν προγραμματιστεί κατά σειρά οι εξής φιλικές αναμετρήσεις, των οποίων οι τοποθεσίες διεξαγωγής και οι ώρες έναρξης θα ανακοινωθούν προσεχώς:
1. Τετάρτη 17/08: ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ
2. Σάββατο 20/08: τουρνουά στις Αρχάνες με ΟΦΗ και Γιούχτα
3. Τετάρτη 24/08: Ερμής Ζωνιανών
4. Σάββατο 28/08: ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ
5. Τετάρτη 31/08: Πανθηραϊκός
6. Κυριακή 04/09: Πλατανιάς
Μια ευχάριστη και δροσερή έκπληξη περίμενε τους παίκτες του ΟΦΗ, εν μέσω της κουραστικής προετοιμασίας.
Το Ζαχαροπλαστείο «Πλατάκης» και ο γνωστός φίλος του ΟΦΗ Μιχάλης Πλατάκης, επισκέφθηκε με το ειδικό του συνεργείο, το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και πρόσφερε μετά την προπόνηση παγωτό στους παίκτες.
Οι ποδοσφαιριστές ανταποκρίθηκαν με χαρά στην προσφορά!
Με ανακοίνωση τους οι μέτοχοι του ΟΦΗ ευχαριστούν τα Ζαχαροπλαστεία «Πλατάκης» για την προσφορά τους.