Ο ΟΦΗ με δυο γκολ του Αντώνη Μπουρσέλη κέρδισε με 2-0 τον Ερμή Ζωνιανών (ομάδα Γ' Εθνικής) στο πρώτο φιλικό παιχνίδι της χρονιάς που έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο. Δείτε στο παρακάτω VIDEO του Crete2day.gr τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Διαβάστε ακόμη: Mε το...δεξί στα φιλικά ο ΟΦΗ
Ρεπό έδωσε την Κυριακή (7/8) στους παίκτες του ΟΦΗ, ο Νίκος Νιόπλιας.
Στις προπονήσεις θα επιστρέψουν την Δευτέρα (8/8) το πρωί,με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει διπλή προπόνηση (πρωί και απόγευμα).
Στο ιατρικό δελτίο του ΟΦΗ βρίσκονται οι Οστοιτς, Μασάδο και Δάφκος, οι τραυματισμοί των οποίων θα αξιολογηθούν απο το ιατρικό επιτελείο. Οι τρείς ποδοσφαιριστές δεν αγωνίστηκαν λόγω τραυματισμού στο φιλικό με τον Ερμή Ζωνιανών (2-0).
Ο Οστοιτς έχει ενοχλήσεις στους προσαγωγούς, ο Φαμπίμιο στο γόνατο, ενώ μια κάκωση ταλαιπωρεί τον Δάφκο.
Επόμενο φιλικό για τον ΟΦΗ, αυτό που θα γίνει το επόμενο Σάββατο (13/8) με τον Κισσαμικό (ομάδα Football league).
TA ΦΙΛΙΚΑ ΤΟΥ ΟΦΗ
6 Αυγούστου: ΟΦΗ-Ερμής Ζωνιανών 2-0 (Μπουρσέλης 2).
13 Αυγούστου: ΟΦΗ-Κισσαμικός
20 Αυγούστου: Τουρνουά Γιούχτα Αρχάνες
24 Αυγούστου: ΟΦΗ-Επισκοπή
27 Αυγούστου: ΟΦΗ-Πανθηραικός
31 Αυγούστου: ΟΦΗ-ΠΟΑ
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ θα δώσει δυο ακόμη φιλικά παιχνίδια στις 4 και τις 11 Σεπτεμβρίου.
Ηταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής του ΟΦΗ με δυο γκολ στο φιλικό με τον Ερμή Ζωνιανών (2-0) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο Αντώνης Μπουρσέλης, έκανε ...σεφτέ στα γκολ του ΟΦΗ, για την φετινή χρονιά στην Football league και έκανε και ο ίδιος το καλύτερο ξεκίνημα!
Οπως δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα «πέρσι ένας τραυματισμός με άφησε πίσω, όμως έχω αρχίσει να συνέρχομαι. Θέλω να πιστεύω ότι θα κάνω μια καλύτερη χρονιά και θα βοηθήσω τον ΟΦΗ να πετύχει τους στόχους του».
Για την φετινή ομάδα του ΟΦΗ ο Αντώνης Μπουρσέλης, υπογράμμισε πως «είναι μια νέα ομάδα, με πολλά νέα πρόσωπα. Είναι πολύ νωρίς ακομη για συμπεράσματα. Είμαστε ακόμη σε περίοδο προετοιμασίας. Δουλεύουμε πολύ και έχουμε δρόμο ακόμη. Στόχος της ομάδας είναι να επανέλθει στην Σούπερ Λίγκ» ανέφερε ο Αντώνης Μπουρσέλης.
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Αντώνης Μπουρσέλης κάνει δηλώσεις στους δημοσιογράφους, μετά τη φιλική νίκη του ΟΦΗ επί του Ερμή Ζωνιανών.